Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ipswich Town

NYTT TEMA
Passport
PassportInnlegg: 1869
02.05.15 16:17

Old Farm next up ;)

Grattis til Tettey og Parr som møtes til PO-oppgjør.

odtj
odtjInnlegg: 3302
02.05.15 18:20

Herregud så spennende. Hadde aldri trodd at det skulle gå bra da 3-1 kom. Gleder meg stort til disse kampene.

odtj
14.06.15 21:30

Den verste skuffelsen over sesongavslutningen er ristet bort. Klar for ny sesong. I sommer blir det tur til Düsseldorf for å se Ipswich mot Fortuna Düsseldorf. Disse klubbene er vennskapsklubber, så det blir masse opplegg rundt kampen. http://www.twtd.co.uk/ipswich-town-news/27492/town-travel-to-fortuna-in-pre-season

Passport
PassportInnlegg: 1869
Gregor28
Gregor28Innlegg: 2705
25.06.15 21:53
Passport: LB Mings til Bournemouth?

Et meget bra salg av Ipswich. Mings startet sesongen imponerende, men siste halvdel var ikke noe voldsom. Mange penger og et par spennende spillere i retur.

odtj
30.06.15 19:56

https://www.youtube.com/watch?v=QJw7KhnsLTo#t=26

Nå ligger alt til rette for Parr

(Innlegget ble redigert 30.06.15 19:57)

odtj
21.07.15 16:55

Var i Düsseldorf i helgen og så Fortuna mot Ipswich. 2 klubber med tette bånd. 6 -700 Ipswich fans. 4-3 til hjemmelaget. Stor fest etterpå med 1200 ++ fans fra begge lag. Kjempeliv, manager og spillere fra begge lag kom og minglet med supporterne på festen. Utrolig kjekt. 

odtj
09.08.16 00:17

Var på tribunen under serieåpningen i år. En kjedelig 1 omgang gikk over i en eksplosiv 2 omgang. 4-2 seier etter 3 mål av innbytter og debutant Grant Ward. Veldig kjekt.

Vet ikke helt hva vi kan håpe på i år? Rundt play- off forhåpentligvis.

apobase
apobaseInnlegg: 10888
14.08.16 18:23
odtj: Vet ikke helt hva vi kan håpe på i år? Rundt play- off forhåpentligvis.

Vel, vi fikk vel bena godt tilbake på jorda igjen etter 0-2 mot Brentford i går (samt den sedvanlige exiten fra ligecupen). Tipper vi kommer til å vake rundt der vi har ligget de siste par sesongene, dvs. rundt plassene 6-10 og med et håp om å snike seg inn i playoffen helt på tampen.

Er du medlem av supporterklubben odtj? I så fall, er det lov å spørre om hva du heter?

odtj
15.08.16 02:01

Ja, har vært medlem i mange herrens år. Odd Tjelta, og du? 

apobase
15.08.16 16:12

Kjente ikke igjen navnet sånn umiddelbart (vi er jo tross alt en liten familie). Jeg er for tiden en ganske passiv supporter. Mats Sollie er navnet (medlem siden 1996 eller der omkring).

odtj
14.01.17 16:54

Kieffer Moore som floppet spektakulært i Viking (min klubb i Norge) signerer for Ipswich. Målløs. Denne klubben sliter enormt. 

rickla
ricklaInnlegg: 1710
17.01.17 16:55
odtj: Kieffer Moore som floppet spektakulært i Viking (min klubb i Norge) signerer for Ipswich. Målløs. Denne klubben sliter enormt.

Må gjerne senda han på lån til oss i Torquay. Ein stor suksess når han var der like før jul. 5 mål på 4 kampar :)

odtj
18.01.17 00:11
rickla: Må gjerne senda han på lån til oss i Torquay. Ein stor suksess når han var der like før jul. 5 mål på 4 kampar :)

Vet ikke helt, ser ut som om nivå 5 er vårt nivå for tiden. Bør vel beholde en mann som kan lage mål på det nivået, noe ingen av våre andre spillere var i nærheten av mot Lincoln i dag : )

Moore var virkelig grusom i Viking. På andrelaget slet han i 3 divisjon. Har sett målene hans for dere, bra de. Litt overasket over å se han på det andre av "mine" lag. Regnet det som rimelig usannsynlig.

odtj
18.01.17 00:11

Trenger vel ikke å tilføye at stemningen ikke er høy i heimen i dag. Dette var utrolig flaut.

-k9b_
-k9b_Innlegg: 24384
18.01.17 08:34
odtj: Trenger vel ikke å tilføye at stemningen ikke er høy i heimen i dag. Dette var utrolig flaut.

Som gammel Lincolnite så vil jeg bare takke for opplevelsen. Har gått på noen titalls Lincoln-kamper, men basert på hva jeg så igår (kampen gikk på BBC) så har aldri stemningen vært så god, hverken før eller mest sannsynlig senere. Ipswich kommer seg igjen, Lincoln vil nok ikke.

apobase
18.01.17 20:48
-k9b_: Ipswich kommer seg igjen, Lincoln vil nok ikke.

Det gjenstår å se. Akkurat nå er det ikke spesielt lystig å være Ipswich-supporter. Men ting snur fort i fotball (ingenting blir historie fortere enn fotballkamper), så det er bare å håpe man klarer å grave seg ut av hullet man har havnet i. Før eller senere.

odtj
21.08.17 00:14

På tide å forsøke å blåse liv i denne. 

Fantastisk start. 4 strake og det med den verste skadesituasjonen jeg kan huske. Hadde ingen skadefrie stoppere på lørdag. Fantastisk. 

Ifollow er også genialt. Alle kampene på nett. 

Fernandovonarb
FernandovonarbInnlegg: 1603
04.09.17 01:32

Hva har skjedd med dem i år? Har de spilt bra, eller er det marginer som har vært på deres side? Jeg erindrer en negativitet og oppbrudd på slutten av fjorårs sesongen. De er vel tippet i bunnen i år også, hvis jeg ikke husker feil. Imponerende start.

zephyrus
zephyrusInnlegg: 2184
04.09.17 18:32
odtj: Fantastisk start. 4 strake og det med den verste skadesituasjonen jeg kan huske. Hadde ingen skadefrie stoppere på lørdag. Fantastisk.

Hvordan fungerer Bersant "Bråkmaker`n" Celina i klubben da? Har han vært delaktig i den flotte sesongstarten deres?

flounderswake
flounderswakeInnlegg: 3176
05.09.17 00:42
Fernandovonarb: Har de spilt bra, eller er det marginer som har vært på deres side?

God utnyttelse av forholdsvis lave xG-verdier, later det til.

odtj
14.09.17 11:33
zephyrus: Hvordan fungerer Bersant "Bråkmaker`n" Celina i klubben da? Har han vært delaktig i den flotte sesongstarten deres?

Tror han er svært nær en fast plass nå. Nydelig mål sist. Sier alle de rette tingene og er svært populær blant fansen. MM tåler ingen stjernenykker, så vi får se. Han har ikke spilt fast utenom i ligacupen. Han ble syk med et virus som har herjet i klubben, og satt folk ut i ukesvis. Er tilbake nå. Nå har de tapt 2 på rad så god mulighet til å få se han fra start på lørdag.

odtj
14.09.17 11:35
Fernandovonarb: Hva har skjedd med dem i år? Har de spilt bra, eller er det marginer som har vært på deres side? Jeg erindrer en negativitet og oppbrudd på slutten av fjorårs sesongen. De er vel tippet i bunnen i år også, hvis jeg ikke husker feil. Imponerende start.

Ja, marginer i de første kampene. Enorm effektivitet. Men også enorme skadeproblemer. Har aldri sett skade og sykdomsproblemer i denne skala før. Har ingen friske stoppere. Flere kommer tilbake nå. Håper å ha en midtstopper i stallen på lørdag. Blir spennende.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg