Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Aston Villa i Football League

NYTT TEMA
emin
eminInnlegg: 21819
03.06.16 00:36

Like greit å starte den kommende sesongen nå. Roberto Di Matteo er klar som ny manager. Han får med seg Steve Clark som assistent. BBC

Mye må gjøres, dette blir en travel sommer. Mye "daukjøtt" som må bort og erstattes. Flere spillere har uttalt at de vil vekk. Virker som en eneste stor ansvarsfraskrivelse.

Per dags dato ser det ut som oppholdet kan bli langvarig. Vi er nødt til å ha spillere med rett innstilling og få tilbake gleden og trua for å kunne kjempe om opprykk.

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 6287
03.06.16 02:40
emin: Roberto Di Matteo er klar som ny manager. Han får med seg Steve Clark som assistent. BBC

Hva synes dere om dette? Er de det rette paret til å få dere opp igjen? 

emin
03.06.16 07:49
trøndergutten: Hva synes dere om dette? Er de det rette paret til å få dere opp igjen?

Spørs hvilket spillermateriale man stiller med i august. Akkurat nå er det meste et stort spørsmålstegn.

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 6287
03.06.16 13:40
emin: Akkurat nå er det meste et stort spørsmålstegn.

Ja. Mange skal nok ut, men det blir sikkert vanskelig å bli kvitt alle man ikke ønsker. Høy lønn og dårlige prestasjoner. 

mikemodano
mikemodanoInnlegg: 26096
21.06.16 02:21

Gratulerer med ny forsvarsbauta, emin. Tommy Elphick vil bli savnet i Bournemouth, kanskje ikke aller først og fremst for sine ferdigheter på banen, selv om han var en svært viktig brikke også der fram til man overraskende sto i Premier League. Han var imidlertid en ordentlig lederskikkelse, et samlingspunkt og et soleklart kapteinsobjekt i klubben. Dersom Di Matteo greier å få ut bare noe av det som fikk Elphick til å gå i krigen for sine kolleger når han nå gjør seg til Villan, så vil 'dere' ha en fantastisk tilvekst. Ikke misforstå: han er forbaska god banen også. Han ligger i skjæringspunktet mellom Championship- og Premier League-nivå, så han bør kunne vise seg verdifull som nestor i backleddet. Jeg vil definitivt følge Villas gjøren og laden i andredivisjon, ene og alene fordi Tommy Elphick nå er på plass. Det er ordentlig vemodig å se ham forlate Dean Court, og han vil etterlate et stort hull under klubbens alle sosiale tilstelninger. Samtidig er jeg tilfreds med at Howe viste stake gjennom å gi avkall på en så viktig faktor som Elphick har vært siden han kom om bord mens klubben enda var i League One, for er det én ting Bournemouth-bossen har blitt kritisert for, så har det vært at han holder for lenge på folk som har stått bak ham. Elphick har vært en bærebjelke i reisverket hans, og det er en epoke som er over, selv om han ikke har vært i klubben i mer enn drøyt fire år. Før det var han i Brighton, og interessant kan det bli å se hvordan en sydkystkis greier overgangen fra kystklima til svevestøvet i West Midlands. 

(Innlegget ble redigert 21.06.16 02:30)

emin
31.07.16 23:21

Elphick kan bli en bli en bra signering. Ellers er det ubeskrevne blad som har kommet inn. Aaron Tshibola (21) er en talentfull midtbanespiller som vi har hentet fra Reading.

Pierluigi Gollini (21) er hentet inn som ny keeper. Di Matteo har hentet inn Massimo Battara (Inter, Man City og Schalke) som keeper-trener. Gollini er hentet inn på Battara sin anbefaling. Etter at Guzan ble gitt vekk til Boro står kampen mellom Gollini og Jed Steer (som visstnok hadde en god sesong på utlån i Huddersfield.

Klubben skriker etter en målscorer, så en ny spiss må inn.

Jordan Ayew blir i klubben i følge ledelsen. Amavi håper jeg blir etter at vi har betalt lønna til en skadet spiller i snart et år.
Gana er på vei til Everton etter at de har utløst en transfer-klausul.Celtic har fått bud avslått på Scott Sinclair. Mica Richards har blitt linket til Sunderland. Carles Gil har desverre blitt utlånt til Deportivo i et år.

(Innlegget ble redigert 31.07.16 23:21)

emin
03.08.16 17:42

Ciaran Clark til Newcastle for £5 mill

Ross McCormack hentes fra Fulham for £12 mill. Tror det blir en bra signering. Har vært en målgarantist i Championship de siste sesongene.

Villans20
Villans20Innlegg: 3366
06.08.16 11:49

For en sirkusklubb vi er folkens :( Vil det ingen ende ta?

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 5878
06.08.16 11:53
trøndergutten: Hva synes dere om dette? Er de det rette paret til å få dere opp igjen?

Eg for min del tror iallefall dette er Just what the doctor ordered og att dette kan være begynnelsen på en ny storhettid for AV.

sistebossen
sistebossenInnlegg: 2496
06.08.16 11:54
FrannyLee: Eg for min del tror iallefall dette er Just what the doctor ordered og att dette kan være begynnelsen på en ny storhettid for AV.

Netopp !

Astonstian
AstonstianInnlegg: 2121
06.08.16 14:54

Hvilken spesifikk situasjon tenker du på nå, Villans20?

Villans20
07.08.16 16:02
Astonstian: Hvilken spesifikk situasjon tenker du på nå, Villans20?

Alt med klubben egentlig, helt siden MON ga seg har det bare vært tull, forresten er det muligheter for å se kampen senere?

Astonstian
07.08.16 17:14
Villans20: Alt med klubben egentlig, helt siden MON ga seg har det bare vært tull, forresten er det muligheter for å se kampen senere?

Ja, men nå er det positivitet rundt og i klubben igjen.
Har troen på at dette kan bli et godt år, og at vi igjen kan bli å se i PL neste sesong.

Kampen vises ihvertfall på Unibet, men ikke av beste størrelse på skjermen der.

Villans20
07.08.16 17:51

Litt av en skandale at Newcastle og oss er nede, 2 så svære klubber. Kjenner jeg bare blir trist i sjela av det.

mashadar2
mashadar2Innlegg: 14252
08.08.16 21:48

Er litt overrasket over hvor mye av daukjøttet fra forrige sesong som fortsatt er i laget. Hadde håpet og trodd på litt større utskiftninger. Flesteparten av spillerne som startet i går husker ikke lenger hvordan det er å vinne fotballkamper.

emin
10.08.16 20:59

Luton - Villa i EFL-Cup (Ligacupen).

Tydeligvis ingen norske TV-kanaler som har kjøpt rettigheter. Får nøye meg med lovlig stream via Unibet.

emin
10.08.16 21:03

0-1 Villa (Ayew)

emin
10.08.16 22:00

Fy faen, 2-1 Luton.... Vi har ikke vunnet en kamp siden februar.

Fowla
FowlaInnlegg: 27706
10.08.16 22:01
emin: Fy faen, 2-1 Luton.... Vi har ikke vunnet en kamp siden februar.

I allverden......

Hvordan ser elleveren ut? 

ulfarne
ulfarneInnlegg: 25757
10.08.16 22:14

Scorer Okore selvmål med vilje der?

Video her

(Innlegget ble redigert 10.08.16 22:16)

mashadar2
mashadar2Innlegg: 14252
10.08.16 22:14

3-1 og selvmål, ja. Alt er ved det gamle her. 

Pr nå hadde dette Villa-laget rykket ned fra Conference.

Barbosa
BarbosaInnlegg: 2374
10.08.16 22:33
ulfarne: Scorer Okore selvmål med vilje der?

Kan ikke skylde på noe uflaks akkurat.

emin
10.08.16 22:41

3-1 slutt. Helt grusom kamp.

bernt007
bernt007Innlegg: 21336
10.08.16 22:43

Skal nedturen bare fortsette for Villa? De vet jo ikke hvordan det er å vinne tellende kamper lenger.

emin
11.08.16 18:55

WBA har akseptert et bud på James Chester. Vi kan trenge en ny midtstopper. Okore virket så lovende i sine første kamper, men nå begynner tabbekvoten å bli brukt opp. Lescott er på hell og svært upopulær.

sistebossen
sistebossenInnlegg: 2496
12.08.16 20:38

Kineseren bekrefter på twitter at Agbon er på tur vekk, på lån.

Astonstian
13.08.16 14:02

Chester er klar for spill i dag?
Skal bli greit å få vekk rasket fra i fjor. En gjeng med nerveVRAK, som de beviste mot Luton.

Astonstian
13.08.16 15:59

Hvor ser dere Villa i år? Trodde Unibet viste alle kampene, men var visst bare i 1. runde :/

Er det noen lovlig måte å se CS i år, eller må det bli Str**m?

Dani_e
Dani_eInnlegg: 6010
13.08.16 16:53
Astonstian: Hvor ser dere Villa i år? Trodde Unibet viste alle kampene, men var visst bare i 1. runde :/   Er det noen lovlig måte å se CS i år, eller må det bli Str**m?

Slik jeg har forstått det er det kun mulig å se kamper som sendes på tv. Jeg husker ikke hvilke kamper Villa er plukka ut til å sendes på tv. Her er litt info om dette. 

Ellers har jeg funnet denne som virker som en fin oppgradering til den vanlige vglive. 

Villans20
13.08.16 20:55

Jeg skal definitivt få skikk på dette Villa laget når Fifa 17 kommer ut

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg