Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Manchester United Football Club

NYTT TEMA
Swagga
SwaggaInnlegg: 3727
17.06.12 18:23
den_glade_gris: Så får vi inn en midtbanespiller med fart og som er stabilt god defensivt. Ja. Modric hadde vel vært den perfekte

Kommer M'Vila ryker Modric. Er det lov til å håpe at alle disse overgangene bortsett fra Modric går i vasken, eller kommer vi til å ende opp med ingenting hvis det blir tilfelle?

Wayne_Rooney_101
Wayne_Rooney_101Innlegg: 1264
17.06.12 18:25
Wayne_Rooney_101: Hadde vært flott. Tror han får større suksess i United enn Arsenal.

Edit: Jeg tror han får større suksess i United enn Arsenal pga  at United først og fremst er et mye bedre fotballlag, der det er lettere å utvikle seg, og i Arsenal får han konkurranse om plassen sin(aka. Song.) 

den_glade_gris
den_glade_grisInnlegg: 4376
17.06.12 18:56
Swagga: Kommer M'Vila ryker Modric. Er det lov til å håpe at alle disse overgangene bortsett fra Modric går i vasken, eller kommer vi til å ende opp med ingenting hvis det blir tilfelle?

Er vel sannsynlig at kommer en midtbanespiller inn så går en ut. Da hadde jeg gjerne sett Anderson ut og Modric inn. Jeg tror lønnen stopper den overgangen. Jeg er åpen for det meste så lenge han har kvikke føtter. Jeg har vanskelig med å se hvilken og tror ikke M`Villa er rett mann heller. At det kommer inn en ny midtbanespiller og venstreback forventer jeg dog. Flere blir det ikke tror jeg. Da har vi 4 nye inn og det er sjelden kost i ett vindu.

Matsinho
MatsinhoInnlegg: 8999
17.06.12 19:11
den_glade_gris: Modric inn. Jeg tror lønnen stopper den overgangen.

Hvorfor i all verden tror du det?

megapixsel
megapixselInnlegg: 13371
17.06.12 19:32
den_glade_gris: Jeg tror lønnen stopper den overgangen.

Om Berbatov blir solgt, blir det nok mer midler til lønninger. Såvidt jeg har fått med meg har Berbatov en ganske fet lønn.

Om Modric ønsker seg til OT og SAF vil ha kroaten, går det nok i boks.

Edit: Ser at den siste setningen ikke var så gjennomtenkt når det er Levy det skal forhandles med... ;) 

(Innlegget ble redigert 17.06.12 19:33)

den_glade_gris
17.06.12 19:52
Matsinho: Hvorfor i all verden tror du det?

Jeg tror Modric vil forlange for høy lønn for United. Tror lønnsstrukturen i klubben ikke vil tåle hans forlangede, men det er jo bare spekulasjoner. Spilleren hadde vi trengt.

Teh0wnage
Teh0wnageInnlegg: 1416
17.06.12 19:55
den_glade_gris: Jeg tror Modric vil forlange for høy lønn for United. Tror lønnsstrukturen i klubben ikke vil tåle hans forlangede, men det er jo bare spekulasjoner. Spilleren hadde vi trengt.

Hva baserer du dette på?

Matsinho
17.06.12 19:58
den_glade_gris: Jeg tror Modric vil forlange for høy lønn for United. Tror lønnsstrukturen i klubben ikke vil tåle hans forlangede, men det er jo bare spekulasjoner. Spilleren hadde vi trengt.

Jeg spurte om hvorfor du trodde det, ikke hva du trodde. Hva du trodde hadde du allerede presentert.

Og om det skulle være noen tvil, så lurer jeg altså på hva det er som gjør at du tror at Modric' lønnsforlangende vil være mer enn United kan tilby …

den_glade_gris
17.06.12 20:14
Matsinho: Og om det skulle være noen tvil, så lurer jeg altså på hva det er som gjør at du tror at Modric' lønnsforlangende vil være mer enn United kan tilby …

Jeg trodde det var opplagt. Og grunnen er hans høye nivå. Han har prestert på vedlig høyt nivå og bør være ettertraktet for de fleste klubber. En av PLs beste spillere. Noen spillere vil absolutt spille for United og kan fire på lønnen. Det tror jeg ikke på her.

Matsinho
17.06.12 20:51
den_glade_gris: Jeg trodde det var opplagt. Og grunnen er hans høye nivå. Han har prestert på vedlig høyt nivå og bør være ettertraktet for de fleste klubber. En av PLs beste spillere. Noen spillere vil absolutt spille for United og kan fire på lønnen. Det tror jeg ikke på her.

Du fremstiller det som om United ikke i det hele tatt er konkurransedyktige på lønn og at de spillerne vi har kun spiller for knapper, glansbilder og kjærlighet for klubben. Newsflash: United bruker penger på lønn. Mye penger. Og spranget mellom Spurs og United er mindre enn tilsvarende for United og Chelsea/City.

Spurs' strikte lønnsbudsjett har vel heller ikke gått noen hus forbi?

den_glade_gris
17.06.12 21:03
Matsinho: Du fremstiller det som om United ikke i det hele tatt er konkurransedyktige på lønn og at de spillerne vi har kun spiller for knapper, glansbilder og kjærlighet for klubben. Newsflash: United bruker penger på lønn. Mye penger. Og spranget mellom Spurs og United er mindre enn tilsvarende for United og Chelsea/City. Spurs' strikte lønnsbudsjett har vel heller ikke gått noen hus forbi?

Men kjære vene. Hvor i all verden har jeg framstilt som at Uniteds spillere spiller for klubben for knapper og glansbilder. Jeg tror noen spillere kan fire litt på lønnen når det gjelder United pga. klubbens historie og at de har veldig lyst til å spille der. Det er alt. Vil du fortsette å leke fjott eller prøv å framstå litt seriøst iallefall.

At Spurs har et strikt lønnsbudsjett er vel en jævla god grunn til at han vil vekk da. Jeg tror han havner i en klubb som har et annet lønnsbudsjett enn det United operer med. Han er så god at han er attraktiv nok for de lønnsledene. Det er stort sprang mellom Chelsea/City og United. Han kan også være aktuell for Barca og Real.

morbidsaint
morbidsaintInnlegg: 31694
17.06.12 23:05

Nani er så fantastisk god. At det ryktes at han skal selges er helt hinsides. Tror lite på ryktene, men en vet aldri.

samey999
samey999Innlegg: 10617
17.06.12 23:09
den_glade_gris: Jeg tror Modric vil forlange for høy lønn for United.

Dette er bull. Modric er i en posisjon der han er desperat i få seg vekk fra Spurs/spille CL og kjempe om trofeer. 

Kontoen hans er ikke førstepri per dags dato.  

samey999
17.06.12 23:11
den_glade_gris: At Spurs har et strikt lønnsbudsjett er vel en jævla god grunn til at han vil vekk da.

Herregud da man.. 

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. 

Guetta
GuettaInnlegg: 3484
17.06.12 23:14
morbidsaint: Nani er så fantastisk god.

Vanvittig kontringsspiller. Helt, helt i verdenstoppen på det området. 

Berbalicious
BerbaliciousInnlegg: 7433
17.06.12 23:32

Ubegripelig at det finnes enkelte som ikke har noe i mot at Nani forlater klubben.

megapixsel
17.06.12 23:38
Berbalicious: Ubegripelig at det finnes enkelte som ikke har noe i mot at Nani forlater klubben.

Enig. Selv om jeg har vært kritisk til Nani mang en gang, liker jeg fyren. Sinnsyk spiller på sitt beste. I kveld leverer han en kanonkamp. Virker veldig spillesugen. 

Jeg blir litt trist om Nani forlater skuta. 

TheWhitePele
TheWhitePeleInnlegg: 4172
17.06.12 23:38

Cabaye hadde vært perfekt for oss.

Swagga
17.06.12 23:39
TheWhitePele: Cabaye hadde vært perfekt for oss.

Du la først merke til han sist kamp i EM, eller? Hehe.

TheWhitePele
TheWhitePeleInnlegg: 4172
17.06.12 23:42
Swagga: Du la først merke til han sist kamp i EM, eller? Hehe.

Hehe, nei så ikke kampen han scoret i. Men har jo vært megt god i PL denne sesongen. Jobber knallhard i forsvar, og er jo en god pasningspiller. Meget god skuddfot også. Er jo perfekt egentlig.

den_glade_gris
17.06.12 23:59
samey999: Dette er bull. Modric er i en posisjon der han er desperat i få seg vekk fra Spurs/spille CL og kjempe om trofeer. Kontoen hans er ikke førstepri per dags dato.

Herregud da mann. hva vet du om det? Som de fleste andre så betyr kontoen en god del og de vil ha betalt utifra det de er verdt. Og ikke vær så jævla naiv. Du har også agent inn i bildet her som vil ha full score.

samey999
18.06.12 00:08
den_glade_gris: hva vet du om det?

Altså, Modric vil spille CL. Han vil være med å kjempe om de største trofene. Det har han ytret. Han vil utvikle seg som spiller i en større klubb. Dette vet han. Om United kommer inn og skal gå i forhandlinger med han, så tviler jeg sterkt på at han vil forlange skyhøylønn ala det Sneijder visstnok gjorde. 

Uansett, hva er det du baserer din teori på? Andre spillere?  

megapixsel
18.06.12 00:20

Terminlisten kommer i morgen. Da er det frem med nettbanken. 

Hvem tror dere vi møter i første match? 

(Innlegget ble redigert 18.06.12 00:20)

Swagga
18.06.12 00:23
megapixsel: Hvem tror dere vi møter i første match?

Håper det blir City på Old Trafford. Etter det håper jeg en del enklere kamper, før vi spiller mot Chelsea og Arsenal borte i løpet av to uker. Også City rundt nyttår igjen, slik at vi er ferdig med de verste bortekampene i januar!

den_glade_gris
18.06.12 00:24
samey999: Uansett, hva er det du baserer din teori på? Andre spillere?

De fleste andre spillere samt grådige agenter. Så hvorfor skal du framstå bastant?

megapixsel
18.06.12 00:27
Swagga: Håper det blir City på Old Trafford. Etter det håper jeg en del enklere kamper, før vi spiller mot Chelsea og Arsenal borte i løpet av to uker. Også City rundt nyttår igjen, slik at vi er ferdig med de verste bortekampene i januar!

Jeg håper det blir Liverpool hjemme ganske tidlig. 

Og jeg håper for faen at jeg får billetter denne gangen også. 

(Innlegget ble redigert 18.06.12 00:27)

samey999
18.06.12 00:49
den_glade_gris: De fleste andre spillere samt grådige agenter. Så hvorfor skal du framstå bastant?

Så det er greit å generalisere nå? 

Modric har vel vist seg å være profesjonell og lojal til nå. Legg til at han valgte å gå til Spurs i 2008, når flere klubber på det tidspunktet var interessert i ham. 

Jeg tror det er du som er bastant her.

den_glade_gris
18.06.12 00:55
samey999: Jeg tror det er du som er bastant her.

Nei, jeg har aldri påstått noe som brennsikkert. Jeg sa jeg tror. Når det gjelder Modric så håper jeg du har rett da, og at han har et ønske om å spille for oss. Det er flere klubber som er med i CL som betaler bedre lønninger enn oss og har ambisjoner.

wingswest
wingswestInnlegg: 6353
18.06.12 01:49
den_glade_gris: Når det gjelder Modric så håper jeg du har rett da, og at han har et ønske om å spille for oss

Det er jo ikke lenge siden han uttalte at han hadde lyst til å spille for Chelsea, så jeg tror ikke akkurat han har et brennende ønske om å spille for United.

megapixsel
18.06.12 02:00
wingswest: Det er jo ikke lenge siden han uttalte at han hadde lyst til å spille for Chelsea, så jeg tror ikke akkurat han har et brennende ønske om å spille for United.

Det er vel et år siden han uttalte det, var det ikke? På et år kan mye forandre seg. 

Uansett har jeg troen på at Modric ønsker seg vekk fra WHL. Håper og tror. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg