Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

ARSENAL FOOTBALL CLUB - Pride of London

NYTT TEMA
Enzino
EnzinoInnlegg: 19244
26.07.12 21:26
Dial-Square: Har dere egne tråder for kamper og slikt eller bruker dere klubbtråden?

Egne kamptråder. Men overlat til andre å opprette dem, før du har forstått hva som bør med i åpningsinnlegget.

Enzino
26.07.12 21:35

Litt skremmende at Aron Ramsey ikke plasser i første 11rn for GB U-23 i OL.

Tyder på at sommeren ikke har gjort ham noe særlig godt utviklingsmessig.

Turin_Turambar
Turin_TurambarInnlegg: 8936
26.07.12 21:42
Enzino: Litt skremmende at Aron Ramsey ikke plasser i første 11rn for GB U-23 i OL. Tyder på at sommeren ikke har gjort ham noe særlig godt utviklingsmessig.

Hva Stuart Pearce velger å gjøre, bryr meg svært lite. Mannen starter jo med 3 venstrebacker, en høyreback som stopper osv. Helt utrolig at han har jobben med å utvikle unge spillere og lede U21-laget til England.

Enzino
26.07.12 21:44
Turin_Turambar: Hva Stuart Pearce velger å gjøre, bryr meg svært lite. Mannen starter jo med 3 venstrebacker, en høyreback som stopper osv. Helt utrolig at han har jobben med å utvikle unge spillere og lede U21-laget til England.

Aron burde uansett vært umulig å komme utenom.

RoyaleWithCheese
RoyaleWithCheeseInnlegg: 3319
26.07.12 21:45

The Ox er ikke med i OL, am I wrong?

Turin_Turambar
Turin_TurambarInnlegg: 8936
26.07.12 21:50
Enzino: Aron burde uansett vært umulig å komme utenom.

At Danny Rose er i startelleveren og ikke Ramsey er mildt sagt latterfremkallende.

(Innlegget ble redigert 26.07.12 21:50)

Enzino
26.07.12 21:51
Turin_Turambar: At Danny Rose er i startelleveren og ikke Ramsey er mildt sagt latterfremkallende.

Herlig formulering... hehe... (eller latterfremkallende, som du så treffende kaller det)

:-)

Dommerjævel
DommerjævelInnlegg: 1933
26.07.12 21:57
Turin_Turambar: At Danny Rose er i startelleveren og ikke Ramsey er mildt sagt latterfremkallende.

Hvorfor? Ramsey har jo vært begredelig de siste månedene. Hvis det han gjorde i siste halvdel av sesongen er det han ville vist i OL hadde ikke jeg heller tatt ham med.

Enzino
26.07.12 21:57
Jorge86: Jeg kom fram til 3.

Det var vel ingen som trodde RvP noen gang skulle gå en hel sesong uskadet. Men vi visste alle hva som bodde i ham dersom han fikk det (dvs alle Arsenal-fans, de andre skjønte jo ikke en dritt av det).

Uansett hvor usannsynlig det er og hvor lite jeg tro på det, så må jeg si at det er gøy å tenke på hva som hadde skjedd hvis Diaby nå gjorde det samme og tok ut like mye av potensialet sitt denne sesongen, som RvP forrige.

Da ville faktisk A_Hleb antakelig få rett, for da blir han med stor sannsynlighet årets spiller i Arsenal. Så da skjer det jo ikke... ;-)

Fabrebayor
FabrebayorInnlegg: 8268
26.07.12 22:16
RoyaleWithCheese: The Ox er ikke med i OL, am I wrong?

Han er i Asia:)

Fabrebayor
26.07.12 22:17
Dommerjævel: Hvorfor? Ramsey har jo vært begredelig de siste månedene. Hvis det han gjorde i siste halvdel av sesongen er det han ville vist i OL hadde ikke jeg heller tatt ham med.

Han har i det minste spilt i motsetning til Rose...  Har han utrettet noe i det hele tatt siden sleivsparket mot oss egentlig?

Dial-Square
Dial-SquareInnlegg: 26
26.07.12 22:26

De kan vel tenke seg at Podolski får sin første kamp i Arsenal skjorta mot Köln, spennendes.

HerbertC
HerbertCInnlegg: 3765
26.07.12 22:29
Turin_Turambar: Hva Stuart Pearce velger å gjøre, bryr meg svært lite. Mannen starter jo med 3 venstrebacker, en høyreback som stopper osv. Helt utrolig at han har jobben med å utvikle unge spillere og lede U21-laget til England.

Så partiske du og Enzino er.

Ramsey foran Rose.Dere ville kanskje valgt Bergkamp foran Collymore også?

Men Pearce knows, det har han alltid gjort.

I would have taken Stan Collyore ahead of Bergkamp, even for £1 million more. Liverpool have got a better deal than Arsenal.

Lautferd
LautferdInnlegg: 1695
26.07.12 22:40

Ramsey med balltap, Senegal scoret. Vanskelig pasning dog. Hadde ikke Sordell vært så udugelig hadde han hatt en assist også. 

Han har egentlig vært jævlig god. 

(Innlegget ble redigert 26.07.12 22:47)

Dial-Square
Dial-SquareInnlegg: 26
26.07.12 22:50

Ramsey virker veldig på hugget idag. Veldig bra innhopp.

Fabrebayor
26.07.12 23:08
Lautferd: Han har egentlig vært jævlig god.

Sånt liker vi:)  Når han først er med i OL er det jo gøy at han får noen gode opplevelser

Enzino
26.07.12 23:15
HerbertC: Så partiske du og Enzino er. Ramsey foran Rose.Dere ville kanskje valgt Bergkamp foran Collymore også? Men Pearce knows, det har han alltid gjort. I would have taken Stan Collyore ahead of Bergkamp, even for £1 million more. Liverpool have got a better deal than Arsenal.

Episk!

Collymore er tross alt engelsk. Og det er Psyko også.

Merkelig at det landslaget ikke vinner noe.

(Nice search!)

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 4337
27.07.12 00:39

Hvem bør spille høyreback av Yennaris, Jenkinson og Coquelin de første kampene i PL, sett at vi ikke skulle kjøpe en konkurrent? Og hvem tror dere blir valgt? Sagna er som kjent ute, og ifølge Wenger til slutten av august (Speaking on July 21, Arsene Wenger said: “He is doing very well. There are no problems there. But it will be the end of August for him.”).

Sagna går glipp av 1, sikkert 2 og kanskje flere kamper tenker jeg. Antar det blir en av de ungguttene som får sjansen. Vi bør ikke la en midtstopper ala Djourou spille høyreback.

(Innlegget ble redigert 27.07.12 00:41)

Complex_
Complex_Innlegg: 2164
27.07.12 00:41
TheUntouchable: Hvem bør spille høyreback av Yennaris og Coquelin de første kampene i PL, sett at vi ikke skulle kjøpe en konkurrent? Og hvem tror dere blir valgt? Sagna er som kjent ute, og ifølge Wenger til slutten av august (Speaking on July 21, Arsene Wenger said: “He is doing very well. There are no problems there. But it will be the end of August for him.”).

Jenkinson?

Arshavenal
ArshavenalInnlegg: 9648
27.07.12 00:42
Complex_: Jenkinson?

Synes faktisk Yennaris bør få sjansen, virker mer lovende og er mye hurtigere enn Jenkinson.

(Innlegget ble redigert 27.07.12 00:44)

Barbossa
BarbossaInnlegg: 371
27.07.12 00:44
TheUntouchable: Coquelin

^^^^

TheUntouchable
27.07.12 00:44
Complex_: Jenkinson?

Kom plutselig på han og, ja. 

Selv har jeg ikke sett spesielt mye av noen av de, men jeg har sett mest av Coquelin, og det har omtrent bare vært positivt. Synes han var en av de som klarte seg best da forsvaret vårt gikk til pises og vi manglet backer. Jenkinson derimot har jeg sett spille dårlig på førstelaget, mens jeg har sett veldig lite av Yennaris da han ikke har spilt mye på førstelaget. Det var vel mot United han var helt sjef på høyrebacken, så det jeg har sett har vært bra fra hans side.

(Innlegget ble redigert 27.07.12 00:46)

Enzino
27.07.12 00:46
TheUntouchable: Hvem bør spille høyreback av Yennaris, Jenkinson og Coquelin de første kampene i PL, sett at vi ikke skulle kjøpe en konkurrent? Og hvem tror dere blir valgt? Sagna er som kjent ute, og ifølge Wenger til slutten av august (Speaking on July 21, Arsene Wenger said: “He is doing very well. There are no problems there. But it will be the end of August for him.”). Sagna går glipp av 1, sikkert 2 og kanskje flere kamper tenker jeg. Antar det blir en av de ungguttene som får sjansen. Vi bør ikke la en midtstopper ala Djourou spille høyreback.

Tror desverre på Jenk som jeg aldri har skjønt hvorfor vi kjøpte og som jeg ikke synes holder nivået.

Håper på Coque som har gjort det veldig bra på HB når han har fått sjansen.

Barbossa
27.07.12 00:50

Tror Coquelin blir omskolert helt til høyreback. Imponerte meg stort de gangene han fikk sjansen. Hvis skadeproblemene til Bac fortsetter, kan Coquelin fort bli fast inventar i den kommende sesongen.

turboneger11
turboneger11Innlegg: 34257
27.07.12 01:00
Turin_Turambar: Hva Stuart Pearce velger å gjøre

At han ikke tar med Beckham som en av de eldre er toppen av frekkhet i mine øyne.  Bare det forteller om en mann si\om har mista det

Barbossa
27.07.12 01:06

Er det noen som tør tippe laget som starter sesongen?

Szczesny
Coquelin  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
                Arteta   Song
        Walcott    Diaby     Gervinho
                     Podolski

Avhenger selvfølgelig på om Diaby holder seg skadefri eller ikke. Hvis han blir skadet i løpet av oppkjøringen, tror jeg Ramsey får prøve seg. En annen mulighet er å bruke Poldi som hengende spiss og sette inn Giroud.

Håper virkelig Coquelin får høyrebacken, til Sagna er tilbake, i stedet for Jenkinson.

Selvfølgelig tar RVP spissplassen hvis han blir, da blir Podolski flyttet ut til venstre. Blir Cazorla hentet, er jeg mer usikker på hvor Wenger har tenkt å bruke han, spesielt hvis Diaby holder seg skadefri.

(Innlegget ble redigert 27.07.12 01:08)

TheUntouchable
27.07.12 01:08

Szczesny
Coquelin  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
                Arteta   Song
        Walcott    Cazorla     Podolski
                        Giroud

RoyaleWithCheese
RoyaleWithCheeseInnlegg: 3319
27.07.12 02:10
Fabrebayor: Han er i Asia:)
Vetle13
Vetle13Innlegg: 5927
27.07.12 08:23
TheUntouchable: Yennaris,

Vi trenger Coquelin som backup på midten så like greit å starte med Yennaris som har vist seg fram før, hadde jo en fin assist i forrige kamp også :)

Woger
WogerInnlegg: 27556
27.07.12 08:32
HerbertC: Ramsey foran Rose.Dere ville kanskje valgt Bergkamp foran Collymore også? Men Pearce knows, det har han alltid gjort. I would have taken Stan Collyore ahead of Bergkamp, even for £1 million more. Liverpool have got a better deal than Arsenal.

Hahahaha, faen det beste eg har lest noen gang!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg