Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

ARSENAL FOOTBALL CLUB - Pride of London

NYTT TEMA
EdEd
EdEdInnlegg: 10263
24.04.12 22:42

Fantastisk prestasjon av Chelsea. Eg tror de skal få slite vel så hardt i finalen men det er en ny giv og mentalitet i spillergruppen der og naturligvis kan alt skje.

Nå må Arsenal meie Stoke av banen neste runde eller så lukter det fisk i pannen.

ulfarne
ulfarneInnlegg: 16562
Swarley: Auda Fabregas, nå blir det like få titler som du ville fått i Arsenal denne sesongen: 0.

De er vel i cupfinalen om jeg ikke husker feil

L_Cana
L_CanaInnlegg: 801

Deilig at Fabregas ikke vinner noe med Barca i år og ikke minst at han blir byttet ut mot udugelige Keita :)

turboneger11
turboneger11Innlegg: 34257
24.04.12 22:43
Swarley: Auda Fabregas, nå blir det like få titler som du ville fått i Arsenal denne sesongen: 0

Tror dessverre de har Copa del Rey igjen. Hadde vært magisk om Barcelona gikk inn i noen års tørke og Arsenal hadde begynt å vinne noe igjen

komp91
komp91Innlegg: 2364
24.04.12 22:45

unner fabregas cl seier mer enn ashley cole

Arshavenal
ArshavenalInnlegg: 9647
24.04.12 22:47

Chelsea kommer nok til å tape finalen med både Terry, Ramires og Meireles ute. Men bra engelsk fotball er representert.

Er det slik at om Chelsea vinner CL går de direkte til Cl neste sesong også slik at tredjeplassen(vi) må spille kvalikk? eller går vi direkte til CL?

Swarley
SwarleyInnlegg: 4221
24.04.12 22:47
ulfarne: De er vel i cupfinalen om jeg ikke husker feil

Okei, men en cup-tittel er vel ganske fiasko for en klubb som Barca anyways?

RvGud
RvGudInnlegg: 1917
24.04.12 22:49

Må vi på play-off ved tredjeplassen ?!

Lautferd
LautferdInnlegg: 1695
24.04.12 22:50
Arshavenal: eller går vi direkte til CL?

Da går alle 4 direkte. 

ulfarne
ulfarneInnlegg: 16562
24.04.12 22:50
Swarley: Okei, men en cup-tittel er vel ganske fiasko for en klubb som Barca anyways?

Han hadde nok forventet noe mer da han stakk fra oss ja;)

sfv
sfvInnlegg: 1390
24.04.12 22:52

Nå er det bare og vinne de tre resterende kampene for og bli nr.3. Chelsea kommer til og vinne CL.

EdEd
24.04.12 22:53
sfv: Chelsea kommer til og vinne CL.

Du oxo vet jo at Real og Bayern er på ingen måte noe walkovers. Begge de laga kan også ta Barcelona over to kamper.

(Innlegget ble redigert 24.04.12 22:53)

Mad-hatter
Mad-hatterInnlegg: 2704
24.04.12 22:53
BigTonyAdams: Når Wenger prøvde han i 5 kamper, så han på trening 2 ganger hver dag, satt benken i West Bromw. så er dette såpass omfattende beviser, at du skal være rimelig påståelig og kverrulant av ekstrem natur for å mene annet.

Du er altså imot at spillere skal få bevise hva de kan på banen før de blir dømt nord og ned?

Mad-hatter
24.04.12 22:55
Enzino: Her legger du en meningsløs premiss. Vi sammenligner Bendtner som har levert, med Vela som ikke har levert. Skal du kjøre analogien din må du sammenligne Djourou med en stopper som har bevist at han IKKE har fungert, som f.eks. Squi eller Silverstre. Så du svarer ikke på spørsmålet mitt.

Vela har levert på utlån i år mens Bendtner ikke har gjort det samme.

Spørsmålet dit er helt og holdent meningsløst. Se kamper av Bendtner og se kamper av Vela, ingen av de er gode nok for Arsenal men Vela er ikke noe værre enn Bendtner.

Rusty_Ryan
Rusty_RyanInnlegg: 4515
24.04.12 22:57
sfv: Nå er det bare og vinne de tre resterende kampene for og bli nr.3. Chelsea kommer til og vinne CL.

Fjerdeplassen holder ikke da, nei. Er faen meg mulig at de vinner også. Chelsea er seige i CL.

Arshavin_93
Arshavin_93Innlegg: 29381
24.04.12 22:58

Må bare gi alt mot Stoke. ALT!

Norwich og WBA blir seier, om gutta bare gidder.

BigTonyAdams
BigTonyAdamsInnlegg: 10889
24.04.12 23:00
Mad-hatter: Du er altså imot at spillere skal få bevise hva de kan på banen før de blir dømt nord og ned?

For trening 2 ganger daglig, 5 sjanser på topp, X-antall cup-kamper, for dårlig for WBA sier jo selvfølgelig ingenting om spilleren.

Jeezez......

Mad-hatter
24.04.12 23:03
BigTonyAdams: For trening 2 ganger daglig, 5 sjanser på topp, X-antall cup-kamper, for dårlig for WBA sier jo selvfølgelig ingenting om spilleren. Jeezez......

Så om jeg skjønner dette riktig så mener du at trening=kamp når det kommer til å vurdere om en spiller passer inn i laget?

Så hver gang noen sier "gi han litt tid til å komme inn i det", "han må nesten få spille litt først" om en spiller som har blitt dømt nord og ned uten å ha fått sjangsen så er dette i dine øyne bare tull? For hvis en spiller skulle finne på å slå til for en klubb så er det på treningsfeltet du mener han må gjøre det?

sfv
sfvInnlegg: 1390
24.04.12 23:10
EdEd: Du oxo vet jo at Real og Bayern er på ingen måte noe walkovers. Begge de laga kan også ta Barcelona over to kamper.

Det vet jeg meget godt. Mitt utsagn er basert på magefølelse. Og den har sagt Chelsea siden de slo ut Napoli. Etter og ha sett den flaksen de har hatt over to kamper mot Barca så har ikke magefølelsen blitt mindre.

Kolaveri
KolaveriInnlegg: 193
24.04.12 23:14

Vi må ta 3 plassen nå.

Megalomani
MegalomaniInnlegg: 5974
24.04.12 23:15

Presset er på, Arteta er ute, og da regner jeg bare med at vi taper mot Soke, havner på fjerde, og ryker til helvete inn i EL og mister Robin. 

Pessimisme lenge leve. 

BigTonyAdams
24.04.12 23:20
Mad-hatter: Så om jeg skjønner dette riktig så mener du at trening=kamp når det kommer til å vurdere om en spiller passer inn i laget? Så hver gang noen sier "gi han litt tid til å komme inn i det", "han må nesten få spille litt først" om en spiller som har blitt dømt nord og ned uten å ha fått sjangsen så er dette i dine øyne bare tull? For hvis en spiller skulle finne på å slå til for en klubb så er det på treningsfeltet du mener han må gjøre det?

Jeg sier at det heldigvis er folk i klubbe(ne) som har minst 10 ganger mere peil på fotball og kan vurdere han bedre enn deg og meg. De ser han på trening og de har sett han i kamp. I Arsenal ble han vraket bak venstrevingen Arshavin og i WBA satt han faktisk ikke engang benken i mange kamper.

Du prøver desperat nå å pålegge meg meninger med enn masse innjurierende spørsmål, men bare det at du ikke skjønner at andre har mere tillitt til faglige folk som vurderer\vurdert Vela hver dag de siste årene, er nok for at jeg ikke engang gidder å diskutere dette med deg.

Når du faktisk på toppen presterer å si at du gadd å lese de helt legitime og de faktiske forhold om Vela og Bendtner fra Abstract Poet, da det opplagt føkker opp kverrulant agendaen din sier også det meste.

(Innlegget ble redigert 24.04.12 23:21)

oyvindherman
oyvindhermanInnlegg: 7121
24.04.12 23:21

Selv om dette gjør presset på tredjeplassen litt mer brutalt var dette en fantastisk kveld. Svina fra barca ryker ut på en utrolig måte, Fabregas blir mindre og mindre, filmer straffe, prøver å få Lampard til å tenne, spiller rett og slett elendig. Nå mangler det bare at manu slår city, slik at nasrisvinet heller ikke vinner noe, så er forlate-arsenal-forbannelsen nok en gang gyldig.

Jeg tror ikke Chelsea har store sjanser mot Bayern/Real uansett, de har spilt sin finale i dag. De beste stopperne ute, de mest løpsterke midtbanespillerne ute. Men man vet jo aldri. Skulle det være slik at vi har tredjeplassen klar, og spurvene ligger på fjerde, ja så heier jeg på chelsea i finalen. Hvor episk tottenhamsk hadde ikke det vært...

EdEd
24.04.12 23:23
oyvindherman: Skulle det være slik at vi har tredjeplassen klar, og spurvene ligger på fjerde, ja så heier jeg på chelsea i finalen. Hvor episk tottenhamsk hadde ikke det vært...

Hehehehe, herre da skal vi heie på Chelsea til da jome i Mjøndalen.

Swarley
24.04.12 23:24

Stokekampen har alt å si, vinner vi den har vi over halve beinet på 3. plassen. Newcastle har Wigan borte, Chelsea borte, City hjemme på de tre neste. Nekter å tro at de får 9/9 på de tre kampene, selv om de er i bra slag.

BigTonyAdams
24.04.12 23:24
Mad-hatter: Så hver gang noen sier "gi han litt tid til å komme inn i det", "han må nesten få spille litt først" om en spiller som har blitt dømt nord og ned uten å ha fått sjangsen så er dette i dine øyne bare tull?

Bare det at du ikke begriper at folk sier dette som regel om folk som faktisk har prestert, eller bevist noe før som sier at denne spilleren kan bli god sier jo egentlig alt.

For det du faktisk sier her er at Squilacci burde spille fast, da han ikke kan ha bevist den egentlige kvaliteten hans og ingen vet den egentlige kvaliteten hans, selv om han har hvert der i snart 2 år.

EdEd
24.04.12 23:25
Swarley: Newcastle har Wigan borte, Chelsea borte, City hjemme på de tre neste. Nekter å tro at de får 9/9 på de tre kampene, selv om de er i bra slag.

Det gjør de heller ikke. Spørsmålet er hvem har Spurs igjen?

(Innlegget ble redigert 24.04.12 23:25)

AutomaticMan
AutomaticManInnlegg: 4040
24.04.12 23:26

Jeg syns Park bør få muligheten som spydspiss i sesongavslutningen. Han har ikke fått sjansen til å vise seg frem ennå, og van Persie har hatt litt måltørke i det siste.

Swarley
24.04.12 23:27
EdEd: Det gjør de heller ikke. Spørsmålet er hvem har Spurs igjen?

De har Bburn H, Bolton og Villa B og Fulham H. 3 desperate bunnlag mot et Spurs som kløner det til. Tror Newcastle er farligere enn Spurs.

oyvindherman
oyvindhermanInnlegg: 7121
24.04.12 23:29
Swarley: Tror Newcastle er farligere enn Spurs.

Helt klart, i tillegg er spurs bak oss på poeng selv om de vinner hengekampen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg