Helt grei. Synes den forrige var mye bedre.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Helt grei. Synes den forrige var mye bedre.
3 daga og 3 forskjellige in-navn på ITK og Twitter-sida hver av de dagene, AVB forleden dag, Blanc i går og Deschamps i dag.
Alle tre er dog navn som tyder godt med tanke på hva Levy og Lewis vil ha, så da blir vel navnet som dukker mest opp i morra De Boer.
Er forøvrig fornøyelig å lese engelsk presse sin store omsorg for kompisen Redknapp; det var helt greit at han kunne gjøre det som var riktig for karrieren hans og gå for England-jobben, men det er ikke greit at Spurs gjør det som er rett for vår langsiktige framtid og erstatter Redknapp...
#thfc start with Newcastle (A), then West Brom (H). Then Norwich (H), Reading (A), QPR (H), Man United (A)
#thfc November will be fun: Man City (A) followed immediately by Arsenal (A), West Ham (H) and Liverpool (H).
#thfc Boxing Day is Aston Villa away. More importantly, New Year's Day is at home! (against Reading) #hangover
#thfc End of season run-in not too bad: Wigan (A), Southampton (H), Stoke (A), Sunderland (H). Chelsea & Man City right before that though.
(Innlegget ble redigert 18.06.12 10:10)
Juleprogrammet ser bra ut! (Bortsett fra to bortekamper på 3 dager) Greit å bli ferdig med Old Trafford-tapet tidlig neste sesong også.
Merk at mange av våre kamper flyttes til søndager pga. EL.
(Innlegget ble redigert 18.06.12 10:18)
Ser ikke så ille ut det der!
Når blir gruppespillet i EL trukket, og når kommer kampoppsettet?
Blir nok en tur over for å se matchen mot Villa eller Chelsea, men er avhengig av at det er lørdagskamp.
31. august.
Vi spiller første runde i ligacupen 25/26 september.
Enhver som ikke kommer overens med Terry og Lampard, er mine venner:)
24. November (H) West Ham
27. November (H) Liverpool
Andre som har siktet seg inn på denne dobbelen?
Hmm. Hva er sjansen for at kampen mot West Ham blir flyttet til søndag, og vil da Liverpool-kampen gå på tirsdag?
Pleier vel å være tidligkamp på lørdagen.
Tenkte på EL-faenskapet. Kan det være kamp den torsdagen?
Det er det, ser det ut til.
Har planer om å dra på Villa kampen hjemme 06.10.
Blir min første kamp. Blir stoort!!
Her har jeg klokketro på success.
Regner med du joiner denne kampen??
Modric banens gigant mot Spania. Prisen synker hvertfall ikke....
Ja, jeg regner med rundt 30 kamper live i ligaen til neste sesong, så det vil nok fort skje.
Hadde håpet at han hadde fortsatt den mediokre trenden, og skremt vekk interessenter.
Vil tro det kommer seriøse bud om ikke så altfor lenge, og ikke de latterlige summene Chelsea prøvde seg med i fjor.
Ferie med dama i London i august, og Spurs spiller hjemme mot WBA mens vi er der. Hvordan er sjansen for å få tak i to billetter? Må jeg melde meg inn i Tottenhams Venner, kjøpe på kampdag? Noen tips?
Jeg skal uansett på stadium tour, og det blir utrolig å se WHL for første gang.
Ikke nok med at de rappet plassen vår i CL, de ødela jammen pokalen etterpå også!
Kan vi forvente reaksjoner fra UEFA? Vil Chelsea bli sparket ut av turneringen for å vanære turneringen? VIl Platini sparke DiMatteo og ta over selv? Vil Spurs få plassen som blir ledig?
Følger saken med stor spenning...
Harry:
"Frankly, I wouldn't swap England's front six for any at this tournament, including Spain."
Haha.
(Innlegget ble redigert 19.06.12 22:50)
Begynte med Sky bet, nå har også flere bookmakere fulgt opp.
Sessegnon var bare 1/7 på at han skal til Spurs, før det ble stoppet ikveld. Tyder på at franskmannen er på god vei til WHL.
DAILY MIRROR
Wayne Rooney - and a huge slice of luck - fired England into the Euro 2012 quarter-finals last night. Also: Andre Villas-Boas will have further talks today about the Tottenham job.
(Innlegget ble redigert 20.06.12 09:02)
Ifølge Guardian så går Spurs for Vilas Boas.
Og nå mener The Guardian å vite at klubben har vært i direkte forhandlinger med den tidligere Chelsea-manageren, og at Tottenhams styreformann Daniel Levy har bestemt seg for å tilby 34-åringen jobben.
Villas-Boas skal først ha vært usikker på om han var Levys førstevalg til stillingen, men skal ha blitt overbevist.
(Innlegget ble redigert 20.06.12 09:37)
Det letteste er vel å melde seg inn, som enten lillywhite eller one Hotspur bronze member, for da sikrer du deg billetter rimelig greit. Du har jo også pakketurer der hotell, fly og kampbillett er inkludert, men det er vel veldig dyrt. Tottenhams venner har vel også et samarbeid med Ving der det selges fotballturer, men det har jeg aldri benyttet meg av selv, så det har jeg ikke så peiling på.
30 millioner pund sier tv2,klar for Real Madrid.
Er det noen som har sett Modric uke inn og ute ut som kan si litt om Modric som spiller? Styrker, svakheter, hva slags type spiller er han, om han er rask, teknisk, målfarlig osv. Hadde satt pris på det, for jeg har sett lite av Modric og Tottenham må jeg innrømme.
Han har gode pasninger. La det ikke være tvil.
Han har også god teknikk.