Altså, bare for å få det på det rene: Det er ikke bare på grunn av det i går(som for øvrig var ganske åpenbart å forstå hvordan laget skulle stille hvis en har en viss innsikt og forståelse for hvor Uniteds spillere tidligere har operert under Ferguson. Jeg kan godt ramse opp noen punkter som viser hvorfor det var naturlig at laget stilte opp slik de gjorde - hvis du er interessert i å faktisk lære noe. Jeg tipper du er for stolt til å tro at du faktisk kan lære noe av meg - til det tror jeg du anser deg selv som såpass mye mer kunnskapsrik om United ifht. meg), men på bakgrunn av ganske mange av dine 4000 innlegg. Om du gidder å svare meg eller ikke er for min del ikke spesielt nøye, da jeg ikke er i nærheten av å ha like høye tanker om deg som du tydeligvis har.
Jeg skriver til deg på denne måten fordi du ikke klarte å se det åpenbare og fremstod veldig sikker og selvgod i din sak, selv om alt av tidligere bruk av spillere fra SAFs side skulle tilsi at du kom til å gå på snørra med dine prediksjoner - noe du følgelig også gjorde. Jeg etterspurte om du hadde noen gode argumenter for hvorfor United skulle stille slik du trodde - de argumentene hadde du tydeligvis ikke. Og det er ikke snakk om å gjette hvilke 11 spillere SAF kommer til å velge, men at man vet hvilke 11 som skal spille, og så klare å plassere dem på banen. Og da er det rart å se deg snakke så godt om deg selv og hvor «god» du er til å tippe lag, når du gikk på snørra for intet mindre enn ett døgn siden - så til de grader også. Om du ellers klarer deg bedre når Uniteds lagoppstilling er klar vet jeg ikke, men jeg tipper du er av typen som uansett ville fremhevet din egen fortreffelighet, uavhengig av hvor ofte/sjelden du klarer å forstå noe.