Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Tror dette ordner seg når vi nå har en ny CEO som kan "ta seg av" saken.
Men for all del...skulle så verst tenkelig skje at disse to forsvinner ut portene på Emirates så tror eg faktisk Wenger kan risikere å miste jobben.
Det vil i så fall være klart for krise i klubben - større enn den "krisen" vi har pdd.
er det ikke litt vel optimistisk å tro at everton vil selge arteta, en av deres beste spillere, midt i sesongen, og det til en klubb som de kun er tre poeng bak på tabellen (tar forbehold om feil - mulig jeg husker feil)?
slik tabellen er nå er jo everton i direkte konkurranse med arsenal om 4. plassen og cl-kvallik. sånt sett ser jeg det som urealistisk at de i det hele tatt vil vurdere et bud fra arsenal på arteta, i alle fall før sommeren.
kan selvsagt ta helt feil, men skulle noe slik skje må det jo være en av de største overraskelsene når det kommer til overganger midt i en sesong..
(Innlegget ble redigert 04.01.09 15:08)
Vell, jeg lagde vell strengt tatt en, men denn, forsvant.
scorer visst ein del frisparkmål. sett litt youtube klipp, og virka som ein teknisk god spelar med eit hart skudd.
(Innlegget ble redigert 04.01.09 17:09)
var meint som innlegg i dikusjonen om torino spilleren. gløymde å sitere det eg svarte på.
Hehe.. Rosina ja, OKei sorry da;) Trodde du mente Arteta jeg, hadde vært litt rart om du ikke hadde hørt\sett han før;=)
Ireland hadde vært knall, men jeg kan ikke med min beste fantasi se hvordan det skulle skje. City skal handle MYYYE før han blir overflødig der, og de er vel ikke i en situasjon der finanskrisa kjennes så hardt. Antageligvis bare å glemme.
Går vi gjennom vinduet uten signeringer og ikke klarer å fornye kontrakter med Theo og RvP innen rimelig tid, så er klubben vår så vanstyrt at jeg ikke kan tro det.
Jeg frykter tunge tider i vente.
Da har Wenger satt en stopp for ryktene angående Inler, som dere kan lese på hjemmesiden til Arsenal.
Wenger uttalte vel også i et post- game intervju at Arsjavin ikke er aktuell. I tillegg sa han før helgens kamp at det ikke har vært kontakt med Everton angående Arteta.
Så vi kan bare slutte å drømme.
Sa han ikke noe sånn som "There is no progress on Arshavin"? Fikk ikke inntrykk av at han utelukket en overgang. Men jeg tipper de ønsker å presse prisen ned, og det tror jeg også er meningen med uttalelser om at klubben ikke har så mye penger.
Typisk Wenger det, han vil gjerne ha spillere, men må spille et lite spill for galleriet først.
Og når det endelig blir hans tur igjen - har de andre drukket opp ølet, signert kontrakter med andre og gått hjem...
Det intervjuet du snakker om var det samme der han utelukket kjøp av Arteta. Jeg refererte til hans post-match intervju etter Liverpoolkampen.
Når man i tillegg betrakter Wengers uttalelser om at han ikke kommer til å "break the bank" i januar, så blir jeg enda mindre optimistisk.
Men for all del, Song og Diaby er mer enn gode nok for å styre midtbanen for en tittelutfordrer de. Når man i tillegg legger med Eboue, så må det jo bli gull.
Ryktene om Kolo til City har tatt en ny vending.
I følge Arsenalinsider, så har nå Kolo pakket sakene sine og sagt adjø til lagkameratene.
Ja, hvis dette stemmer er nok en fighter borte.
Da mangler det bare at vi selger Fabregas, vPersie og Gallas, så har vi et fullstendig apatisk lag. Kan være greit når vi likevel har bestemt oss for å ikke kjempe om titler.
Fy f*** for å si det mildt hvis dette stemmer. Svirrer rykter om Van Persie, Theo og nå Kolo.
Krysser fingrene for at dette er en solid dose bullshit men om så stemmer så virker det som Arsenal ikke har kontroll på noen ting lenger. Det er virkelig virkelig krise om slike spillere forsvinner fra klubben så tidlig i sesongen / generelt.
Ordtaket "Å spare seg til fant" har vel aldri før vært mer passende.
En Tommy Knarvik i kanonform ville jo vært et naturlig transfermål for et skadeskutt Arsenal?
Skysports transferwatch i kveld:
"19.35 Reported Arsenal target Alessandro Rosina will not be allowed to leave Torino. The club's president has issued a hands-off warning."
- N'Zogbia/Elia/Hangeland er vel de spillerne Wenger ikke har uttalt seg rundt som uaktuelle mål. Arshave My Ass, Arteta, Inler og nå Rosina er altså borte-vekk' :P
I tillegg har du vel Mathew Upson, Stephen Ireland (Kolo+ penger), Gomis, Kranjcar, etc. linket, i varierende grad. Upson-ryktene er vel kanskje mer sannsynlige enn de andre, til tross for at Wenger ikke akkurat er kjent for å kjøpe tidligere spillere tilbake. Likevel har han vel uttalt at Upson er en av de spillerne han angret på at han slapp?
City slipper nok ikke Ireland, og skal være den andre klubben som er interessert i Upson. Kjøper de Kolo, forsvinner nok den interessen. Jeg beholder heller Kolo, men ser på Upson som en OK erstatter, som nk passer bedre med Gallas.
Gomis ser jeg ikke at vi trenger. Det har versert rykter om at Bendtner er på vei bort (West Ham), men uansett så har vi 4 gode spisser når Eduardo kommer tilbake.
Kranjcar kan skje, og er for meg et bedre alternativ en altfor dyr Arshavin.
Kan også nevne at det har kommet rykter om Scott Parker, EdEd ;)
Bafétimbi Gomis trenger dere så absolutt ikke!
4 mål på 19 kamper er ikke noe som det lukter svidd av. Han har heller ikke imponert med i de kampene jeg har sett han denne sesongen. Han er veldig dyktig til å løpe i offside da:P
Gomis og Adebayor sammen på topp lukter det tørre lepper av for engelske dommere!
Kom igjen nå, la oss rakne fullstendig. Yay!
Nå må vi spa opp. Ikke sende vekk.
En ting jeg ikke skjønner med Kolo-ryktene er hva City skal med ham? Klubben har Dunne, Richards, Onuoha, Kompany, Ben Haim...
Jeg håper og tror at Kolo blir i Arsenal.
Kolo blir. Jeg ser bare ikke helt hvor vi skal bruke ham.
- Ben Haim er ikke den spilleren han var.
- Dunne begynner er god, men er kanskje litt ustabil. Han har ihvertfall sine blundere
- Kompany brukes som midtbaneanker.
I tillegg er Kolo Toure en meget habil spiller på sitt beste, får City han i form igjen, kan han bli en av de beste stopperne i PL.
(Innlegget ble redigert 06.01.09 10:41)
Sant, for ikke å snakke om en av de beste i verden. Toure har utvilsomt et potensiale utenom det vanlige, og vi må derfor gjøre vårt ytterste for å beholde ham, og heller gi Gallas gratis til Kirkens Nødhjelp eller noe.
Abstract som ikke mener å hetse Gallas, men bare vise forskjellen i verdsettingen av de to stopperne.
Ben Haim er jeg enig i, men Dunne var vel bunnsolid under Sven. Kolo har selv sine blundere. Er fullt klar over at Kompany brukes på midten, men det er vel mer naturlig å se på ham so en stopper, da det er der han spiller mest på landslaget, og spilte mest på Hamburg.
Da har jeg mer tro på at City er på jakt etter lillebror Yaya, som de visstnok har lagt inn et bud på £24mill for, og at ryktene bare har blitt "feiltolket".
I form- og med en stor, sterk makker- er han en bedre stopper enn Gallas. Hva med å få de få pundene vi får for Gallas av PSG, og kjøpe inn Upson/Hangeland? Da har vi plutselig en fin balanse mellom stopperne, noen sterke og noen kjappe.
Huff huff og atter huff, denne mannen vil ikke styrke Arsenal.
Håper det blir med ryktet.
(Innlegget ble redigert 06.01.09 10:52)