Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Wenger har flere navn på blokka si tydeligvis
Men det er sikkert bare noen ukjente talenter som kommer til å slå til om fire-fem år som vanlig.
Arshavin virker det som kan ta litt tid med før (hvis) han kommer.
Krysser alt jeg har på kroppen om at i hvert fall russeren kommer og en def. midtbane. Da klarer vi nok 4 .plassen.
Nja vet ikkje helt. Eg tror Arshavin forhandlinger pågår men at dette lønnskravet hans (om han ikke firer på dette; ref VH) eller totalsummen Zenit forlanger vil hindre en overgang.
Har mine sterke tvil på at Arsenal betaler 18 mill pund for russern. Når dette er sagt så er det vel begrenset hvem vi har i søkelyset?
Upson nevnes men ble vel avkreftet av Wenger for 2 ukers tid tilbake (om ikke mer..)? Mbia blir i Rennes, Parker vil ikkje eg ha - ergo han kommer ikkje, Hangeland og Bullard er kommentert av sjefen selv på Arsenal TV..noen som har sett/hørt dette og kan oppgi noen kommentarer her inne?
Hvem flere? Arteta som Everton ikke vil selge; Veloso som vel etter all sannsynlighet blir i Portugal, Yaya blir i Barca, Inler er ikke interessant lenger og tja..Senna? Njaaa, skeptisk.
Nok en gang blir det også presisert at Wenger & Co holder klar fokus på de spillerne de har til rådighet. Vage uttalelser i hytt og pine etter mitt skjønn å bedømme. Om vi har noe reellt på tapèten i det hele tatt er eg jaggu meg ikkje så sikker på.
(Innlegget ble redigert 16.01.09 19:03)
Det jeg tror er at Wenger ønsker seg Arshavin, men at Zenit ønsker pengene med en gang. Arsenal derimot ønsker å betale noe nå, og noe i klausuler/over tid.
Wenger har nok flere kort på hånden, men tror kanskje dette er mer ukjente spillere.
Har han noen gang snakket om / avkreftet en spiller som Lorik Cana?
Kan eg få spørre hva som er så spesielt med denne Lorik Cana? Har du sett han spille over tid og mener han vil heve laget vårt betraktelig?
Forøvrig vet eg hvem denne spilleren er så trenger ingen innføring :)
(Innlegget ble redigert 16.01.09 19:44)
Fra LeGrove:
First things first, Gunnerfever from Arsenal Mania just told us that Upson is going for a medical today and Bendtner will go to West Ham on loan, interesting and makes sense if true. He says that West ham will have the first option on Bendtner and the source is reliable.
Well I woke up to the good news that we appear to be closing in on the player known as Arshavin, apparently Zenit are looking to get £12mil and not the £10 that Arsenal have offered, that must mean there is no interest from Milan or City as we thought all along.
Tror at Bendtner ut vil være en stor fordel med tanke på harmoni i spillergruppa.
Hvem vil eventuelt passe best sammen med Upson av våre nåværende stoppere?
Men har ikke peiling på hvor troverdig denne kilden er....
(Innlegget ble redigert 17.01.09 12:01)
Jeg helst at vi satser på Djourou, og ikke henter inn en ny stopper. Gallas er blant premier leagues beste stoppere når han spiller sammen med en type som Djourou.
Dj og Gallas ser foreløpig ut til å utfylle hverandre godt, men Gallas' situasjon i klubben er vel fortsatt noe usikker?
Uansett er det viktig med gode og stabile backup'er, noe jeg ikke kan si at Kolo og Silvestre har vært så langt.
Jeg vil si at Kolo har det samme maksnivået som Gallas har. Problemet hans i år, er vel at han har rukket å bli skadet tre ganger, så det er ikke så rart at formen har fusket litt.
Gallas - Kolo funker ikke. Men Kolo Djourou funker som bare det.
Har jo gått rykter om at Kolo og Gallas har hatt kommuniksjonsproblemer ( ikke pga av språk, men holdninger til hverandre) så disse funker jo på ingen måte sammen, som du sier.
Denne malariabakterien som Kolo pådro seg, hvor lenge kan noe slikt hemme han? Han har jo rett og slett ikke vært seg selv etter sommeren.
Kolo var veldig svak på våren i fjor også. Vet ikke helt hva som feiler han, men malaria skal vel ikke hemme markeringsferdigheter og hodespill?
Det hele startet vel med muskelskaden han fikk i ACN. Han fant aldri formen igjen etter den i fjor. Så fikk han en ny muskelskade, så kom malaria-dritten i begynnelsen av sesongen, så fikk han en skulderskade, så fikk han en ny skulderskade, før han fikk en strekk (?) Dette er bare tatt fra hukommelsen, så en liten feilmargin må du legge inn her.
Det er mye skader på kort tid, så det er bare naturlig at han har slitt med formen.
Kan muligens påvirke konsentrasjon, uten at jeg vet noe.
Mangel på matching påvirker definitivt dette. Touchen og duelleringen blir definitivt lidende når man har vært lenge ute med skade.
Gallas ut og Upson inn tenker eg vi sier. HVIS ryktet stemmer noe som eg finner litt merkelig. Mener da Wenger uttalte rundt juletider at han ikke var interessert i Upson? I tillegg har det vel blitt sagt at de ikke er på jakt etter defensive spillere.
Mye humbug av kommentarer som florerer der ute.
Husker ikke hvilken side som nevnte det, men Wenger hadde visstnok uttalt at han ikke var etter Hangeland eller Bullard.
Jeg er positiv til Upson inn og Bendtner ut, på lån vel og merke. Tror fortsatt gutten har en stor fremtid. Upson er en helt annen stoppertype enn de vi har per i dag, og han kan fortsatt ha flere år igjen på toppnivå. Gallas er nok ferdig til sommeren, og det er usikkert om Kolo noengang bli den stopperen han engang var.
Arshavin blir jeg nå skuffet hvis ikke kommer. En DM tror jeg bare vi kan drømme om.
Kolo lider av det samme som mange der utpå, spilletid uten skader og en god dose selvtillit. Nå håper eg han spiller fast fram til Gallas kommer tilbake og at han imponerer såpass stort i tospann med DJ at Gallas er på hue' og rævva ut.
(Innlegget ble redigert 17.01.09 15:25)
Arsenal.com visstnok. På video også faktisk.
Hungarian starlet Mate Toth has trained with Arsenal for the past week.
Noen som kan si noe vettugt om fyren?
Kan være du finner noe interessant her. Jeg fant i alle fall en 22 sider lang tråd om Villas ungarske reservelagsspiller Zoltan Stieber, med masse videoklipp av unggutten, så da er det sikkert masse info om andre talenter. Mulig det er litt pes å søke.
Kan ikke si en døyt om fyren og for å være ærlig så bryr Toth meg langt opp i ræven.
Det som er artig om dagen er at Bendtner is back on måddafåkkin' track! Told yah'
Da er vi to som har troen på Pink Boots!
Bendtner skal visstnok være på vei til West Ham på lån.
Syntes det er litt dumt, mtp skader og at han virker i kjempeform for tiden. Ser heller at han starter fremfor Adebayor om dagen.
Adebayor spilte bra i 1.omgang i går. Falt vekk i andre omgang men hvem gjorde ikke det sett vekk i fra siste 15' ?
Blir selv overrasket om Bendtner går til West Ham og håper han blir.
Adebayor
Eduardo
Van Persie
Bendtner
Vela
Burde rekke i massevis og i tillegg har vi Walcott i bakhånd når han er skadefri. Det er ikke "her" skoa trykker for at vi skal sette sjansene våre.
Wenger har jo uttalt at det er i den siste fasen av spillet det han manglet litt kreativitet. Samt noe defensivt. Nå får vi forhåpentligvis litt kreativitet ved Arshavin, men er forstatt ikke styrket defensivt.
Er som Bone skrev i Arshavin tråden, det virker ikke som det er mange defensive midtbanespillere av verdensklasse tilgjengelig.
Ikke hørt om fyren, men beklager så jævlig om dette er PP. (Er så mange drittunger her inne som fyrer seg opp over hver minste detalj)
http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_4827052,00.html
En realistisk drøm? :
------------Almunia------------
Sagna-Gallas-Djorou-Clichy
-----Fabregas-Y.Toure-----
Wilshere-Arshavin-Nasri
-------------RvP------------
I tillegg har vi Walcott, Rosicky, Adebayor, Eduardo, Vela og pluss en del søppel..
Arshavin kan komme nå og det kan jo hende Toure kommer i sommer så det er ikke den mest urealistiske drømmen :D
Ikke et Arsenal-rykte, men likevel:
Mulig han har hatt en elendig sesong, men for £5 mill hadde nok Wenger også garantert prøvd seg.
Når det er sagt så tror jeg egentlig ikke på noe av det som står i denne artikkelen, men det får nå så være...
nå må du følge med i timen Wenger: http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=613229&sec=transfers&cc=5739
Rui Fonte lånes ut til Crystal Palace, og det spekuleres i at Portsmouth og Wigan ønsker å låne Fran Merida
I følge Dailly Mail er Toure nesten klar for City. Dårlig kilde, men rett og slett håpløst om vi slipper Toure til en klubb som med stor sikkerhet kommer til å bli en fremtidig rival. I tillegg er vel Toure en av de få som opptrer som om han elsker klubben (imotsetning til Gallas-soppen) og er elsket av fansen. Trist om Wenger selger ham nå. Richards + penger bør i så fall komme andre veien.