Satt akkurat her og tenkte på det. Hva er en medgangssupporter?
Nå er jeg en av Solskjærgenerasjonen, og uansett hvor mye jeg vil, må jeg bare si det som det er. Hadde det ikke vært for Man Utd sin suksess på 90-tallet, samt helten Solskjær så hadde jeg nok aldri vært Man Utd fan. Men hva kan jeg for det? Det er umulig for meg å si når jeg hekta meg på Man Utd, men det var vel en gang mellom 5-8 og kan man egentlig klandre en unge for å hekte seg på ''det beste laget'' på CL-sendingene på TV3?
Min definisjon på en medgangssupporter er noe sånt som, en som endrer klubb, eller en som ''velger'' klubb tilfeldig av suksess i eldre alder.
Av og til blir det for lett og klandre Man Utd og Chelsea supportere for å være medgangssupportere, for da er jo tross alt også de fleste LFC fans på 40 år medgangssupportere, når man kommer til et stykke...
Jeg har det godt med meg selv og vet godt hvor mye jeg bryr meg om klubben, og at det uansett kommer til å holde gjennom hvilken som helst nedgang. Er mange som slenger dette mot andre som kanskje bør tenke litt gjennom hva det i bunn og grunn innebærer.
Sånn, og med dette har jeg faktisk 6000 innlegg.