Buhuuuu, der fikk du meg på gråten.
Gleder meg til rednose tar hatten sin og går. Skal bli spennende å skje hva som skjer med en klubb hovedsakelig bestående av jevnt overpresterende middelmådigheter.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Buhuuuu, der fikk du meg på gråten.
Gleder meg til rednose tar hatten sin og går. Skal bli spennende å skje hva som skjer med en klubb hovedsakelig bestående av jevnt overpresterende middelmådigheter.
Les en gang til.
Jeg foreslår at du heller leser en gang til.
Det er vel ikke noe å gråte for?
Jeg regner med at du har fulgt klubben lenge nok til å vite at den ikke er noen storklubb i hverken engelsk eller internasjonal målestokk?
At du gleder deg til SAF gir seg, har jeg selvsagt forståelse for. Så får vi se hvor langvarig den gleden blir. Fundamentet er uansett på plass for videre suksess.
Middelmådigheter som overpresterer sesong etter sesong, vel og merke?
Milne
Jeg sammenligner deg (nåtid), med den lille gutten i klassen min (fortid). Capiche?
viss du trodde de
Forstå det den som kan. Er ikke mye logikk å finne i Chelsea-fansen.
Det er vanskelig å få gode karakterer i matte når man aldri har studert det.
Jeg sliter med å se noe som helst form for relevanse i det du sier.
Ja, vi har vært en middelhavsfarer før, og dårligere enn som så, men jeg mener å huske at dere har vært det selv også. Eller har du ikke fulgt klubben din lenge nok til å vite det?
Også sier du at vi er en liten klubb fremdeles... Hmmm...
Hvor er den røde tråden? Jeg sliter med å forstå hvordan de ulike innleggene har ført til hverandre.
Tipper den henger ut av ræ**n hans mens det drypper ned på gulvet.
Flott generalisering.
Onkelen min har nylig fått en sønn, som allerede i en alder av 0.5 år har blitt erklært for Man Utd-supporter å være.
Inntrykket mitt av United-fansen er dernest at de er veldig, veldig umodne.
Det overrasker meg ikke.
Historien til Manchester United har jeg utmerket kontroll på, både de lyse og mørke periodene.
Men det er vel ingen grunn til å havne i forsvarsposisjon fordi noen antyder at Chelsea igjen vil bli en middelhavsfarer?
Mener du at Chelsea er en storklubb den engelske og internasjonale fotballhistorien?
(Innlegget ble redigert 06.02.12 14:47)
Forsvarsposisjon? Jeg prøver utelukkende å dekryptere innholdet i den forrige koden du la ut i tråden. Intrikate saker, får en si.
Kan ikke huske å ha verken vagt hintet til eller påstått noe slikt, men om det er slik du ser på oss, så er det veldig hyggelig, det. Det er godt å bli anerkjent av rivaliserende fans iblant også.
Takk :)
(Innlegget ble redigert 06.02.12 14:52)
Hehe, mange interessante konklusjoner.
Men nok om det. Dere skal få ha klubbtråden i fred for å snakke om «avføring» etc.
Virker som Ferguson har en egen evne til å få middelmådigheter til å prestere ja, gjelder naturligvis ikke alle spillerne, men noen.
Derfor gleder jeg meg til å se hva som skjer når han forsvinner jeg også
Gratuler til deg som har valgt å holde med Man Utd. Vi er alle imponert over den enorme prestasjonen det er å sitte i Norge å velge å holde med en klubb som er en engelsk og europeisk storklubb. Vi kan bare ane hvilke ofre og forsakelser som det må ha vært for å komme fram til denne erkjennelsen: Jeg holder med Man Utd, og det er en storklubb både i engelsk og internasjonal målestkk!
Målt mot andre prestasjoner i menneskehetnes liv og historie er sjølsagt det å ha valgt å holde med Man Utd noe av det største et menneske kan oppnå. Gratulerer til deg.
Takk. You made my day!
Hehe, det måtte jo komme fra gamlefar sjøl.
Klassisk ad-hominem argumentasjon, så snart noen stiller et åpent spørsmål rundt Chelseas posisjon i fotballhistorien. Det er godt dere setter pris på Romans bidrag, om ikke annet.
(Innlegget ble redigert 06.02.12 22:57)
Fotballhistorien til en klubb kan vel defineres som at antall pokaler øker takten på antall supportere som "kommer til" klubben? For Chelsea FC sin del blir veien til mens man går, og ferden mot engelsk og europeisk storhet er godt igang. "The Double" er jo et eksempel på dette :)
(Innlegget ble redigert 06.02.12 23:19)
Korrelasjonen utenfor landegrensene, som vi snakker om i dette tilfellet, er i allefall sterk.
Jeg har heller aldri hatt noen intensjon om å rakke ned på historien til Chelsea, det har jeg f.ø. aldri gjort tidligere heller. Poenget mitt, som enkelte valgte å ikke tolke slik det var ment, er at Chelsea ikke har det samme fundamentet som enkelte andre klubber ifht ferden videre. Selv om klubben absolutt har styrket sin posisjon i britisk fotball siden Romans inntog, er klubben langt bak andre klubber både når det gjelder kommersielle inntekter og supporterskare. Derfor vil det være en enorm utfordring dersom Roman en dag skulle ønske å investere rublene sine andre steder (det kan virke vanskelig med støtte fra russeren også).
Spesielt om man ikke når CL de kommende sesongene, vil det komme en periode som kan definere den videre veien for Chelsea som en toppklubb eller som en klubb som vaker i området Liverpool har gjort de siste årene.
(Innlegget ble redigert 06.02.12 23:24)
Er blitt ganske lei av å høre denne gjentakelsen om Romans rubler. Egentlig helt latterlig å komme med dette scenario. Alle fotballeiere kan jo finne på å selge eller trekke seg ut av en klubb. Dette scenario brukes ofte mot CFC. Er det nettopp frykten for at CFC SKAL bli en storhet som "tar over" som gjør at dere bruker dette utsagnet ? Ønsket om at Roman skal trekke seg ut er vel nettopp et bevis på denne frykten blant supportere av CFC ´s motstandere!
(Innlegget ble redigert 06.02.12 23:33)
Tror ikke det er rett sted å ta denne diskusjonen på, for å være ærlig. Men jeg kan si det slik at jeg virkelig ønsker FFP hjertelig velkommen, og det handler definitivt ikke om sjalusi eller frykt, selv om jeg ikke forventer at du/dere skal tro på det.
Jeg har heller ikke noe stort ønske om at Roman skal trekke seg ut, det eneste jeg ønsker er at Chelsea skal drifte klubben slik Kenyon sa de ville gjøre i 2010...
Men vi vet alle hvor denne diskusjonen fører sted, så om du ønsker å fortsette den, kan vi godt ta det i en av de mange trådene som omhandler temaet?
Ja takk. Slutt å forsøple denne klubbtråden til de grader, som du sa du skulle slutte med for x antall innlegg siden.
Hver eneste gang vi spiller mot dem blir vi påminnet hvilken usmaklig klubb de er. Det er som en kamp mellom det gode mot det onde.
(Innlegget ble redigert 07.02.12 03:13)
Overraskende få som buet på Ferdinand under kampen. Han var da ute og fordømte Terry på twitter straks saken med broren ble kjent. Så buingen var ikke uten grunn.
1. Hva du ønsker eller tror om Chelsea betyr INGENTING.
2. Vi som FØLGER med i hva Chelsea og Roman gjør VET at klubben har langsiktige mål
3. Sett deg inn i fakta om hva som skjer i "din" klubb, så vil du oppnå troverdighet.
4. Hvis jeg skulle ønske å diskutere din tro og dine ønsker så skal jeg melde fra.