Jo!
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Jo!
Denne drakten dere ser på avataren min er bestilt (en kopi riktignok).
Faen som jeg gleder meg til å ta den på når jeg får den.
Er medlem på CFC.com så fikk den på tilbud fra deres megastore.
Samme tenker jeg om neste års Mata-drakt. Jeg undres på om de sender slik at jeg får den på releasedato, eller om de simpern sender på selve releasedatoen. Ikke at årets Torres-drakt er det verste jeg kan bruke i disse dager though :)
Fylla. 4. plass. Må ha. CL-finale*? Fa-cup, stress. jaja.burger, cola.
åhhh..hmm bogarde. Wisey :D
Andy Myers løper nedover vingen med en kyllingvinge. Chris Sutton ser på.
Wtf ?=)
Haha, brusjan bestilte Torres (3. drakten riktignok), og vi gjorde det nettopp for å hedre superduoen som analpisset på Barcelona.
Faen så fett det hadde vært med Cech bakpå, men jeg er lite keen keeperdrakg :p.
Jeg skal også bestille Mataaaaaaaaaaaaaa til neste år. Er ikke mange spillere som gjør slik impact på meg i deres debutsesong, men fy faen for en gjennomsyret kjernekar, fantastisk fotballspiller, og ikke minst søt liten spanjol han er.
Hva mer kan man ønske seg?
Av Mata? Ikke allverden. For Mata? Bedre teammates :)
Faen, Torres og Mata var så jævlig gode i sist kamp at jeg fikk orgasme.
Jepp, det var livet, det. Spør du meg har dog Torres hatt bedre dager spillemessig, men det er jaggu meg godt å se at han kan score hattricks på dager hvor alt ikke stemmer hundre prossænt igjen.
Tja, han var jo dødelig effektiv og farlig mot QPR - imotsetning til de andre kampene han har spilt - hvor han bare har vært farlig =)
Bedre å spille 80% å score hat trick enn å spille til 100% uten å få en eneste sjanse.. :)
Ikke like god venn med ballen som han har vært tidligere i sesongen. Selvsagt mer effektiv, men han har fremdeles litt å gå på, spør du meg.
Yes, sir :)
Ja, men fy faen så glad jeg ble når han scoret hat-trick - aldri en spiller som har fortjent det mer imo =)
Du kan så si, min gode venn :)
(Innlegget ble redigert 01.05.12 12:59)
Hehe, ser ut som at mine tanker om at Pizarro kanskje for én gangs skyld har gitt klubben en hjelpende hånd har vært en smule prematur, da Marin er sitert slik:
"'I have done my research (by speaking to Pizarro) but I'm not afraid, it's the perfect step for me,' he added."
Haha, faen vi har hatt mange flopper når man tenker over det.
La oss ikke tenke over det da! =)
Think good thoughts, and good thoughts only. Think of last tuesday, or think of the saturday that just was.
Ååååååååååååå så deilig.
Torres har egentlig aldri vært en spesielt teknisk god spiss, så jeg håper først og fremst at han får tilbake den ekstreme spensten og rykket sitt. Det var nesten tilbake i går, men han har fortsatt litt å gå på, som du sier. Det burde være en smal sak og fikse.
Da starter jeg jaggu en FM-fil med Chelsea, der jeg skal gjøre akkurat det jeg vil de skal gjøre i virkeligheten, jeg skal bruke samme taktikk, og alt skal være likt.
Skal se hvordan det funker.
Skal du spille som Stoke?
Nei, det blir for fritt og flytende offensivt.
Tenker jeg prøver ut en 6-3-0. Ja, vi er alltid bare 10 spillere på banen, da Terry får rødt kort i hver kamp han spiller, men merkelig nok får han ikke karantener. Så han får startet hver kamp, slik at han kan pådra seg et rødt kort etter 1 minutt.
Ouch, vet hva du mener. Har gjennom uttallige tidligere FM-utgaver sendt inn klagebrev til utviklierne om at det ikke er nok defensive spillerposisjoner tilgjengelig på samme tid. Som et resultat av den mangelfulle responsen har jeg siden boikottet samtlige FM-utgivelser siden :(
Y U NO LET ME PLAY LIKE STOKE?
Fikk ikke med meg pressekonfen i dag. Recap anyone?