Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kamptråd: *Bolton- Liverpool FC*

NYTT TEMA
mancunians
mancuniansInnlegg: 3707
29.08.09 17:58
Jamie55: Det deiligste med denne seieren er at Man U fansen virkelig hater den :)

Det sier vel det meste om deg.

Du gleder deg altså mer over at vi hater denne seieren fremfor å være glad for at Liverpool vant!

Jadda.....

prestonnorthend
prestonnorthendInnlegg: 2031
mancunians: Det du prøver få frem nå er vel en sannhet med modifikasjoner. Det er vel bestefaren som er jøde.

Stemmer det, men Beckham har selv uttalt at han har et religiøst syn som ligner mest på jødedommen.  Jeg har også hørt at han var titt og ofte innom den lokale synagogen i sine yngre dager, så at Beckham har jødisk tilknytting er det tvil om.

akaRa
akaRaInnlegg: 21200
Monomachos: Når for jeg se litt på Englands beste og verdens største klubb.

Arsenal er gode for tiden, men verdens største klubb?!

Spud
SpudInnlegg: 21101
29.08.09 17:59

En trist kamp sett med Liverpooløyne, men akkurat idag så er jeg ikke snauere enn at jeg sier ja takk til dommerhjelp for de 3 poenga. Helt utrolig svakt på begge måla, men vi får ta med det positive i at vi igjen snudde en kamp.

Nå har vi to uker på oss til å snu innstilling og samtidig jobbe litt med samspill (hos de få som blir igjen på treningsfeltet). Vi gir ikke gass i overhodet virker det til, og det må endres fort.

mancunians
kongpaal: Kortet blir jo gitt fordi Davis stiller seg i veien for Lucas slik at han ikke får tatt frisparket hurtig, ikke pga fellingen.

Vrøvl!

Har du snakket med dommeren?

Juliansen
JuliansenInnlegg: 6065
Justice 96: Leken sliteseier. Fullt fortjent.

Jepp. hvis du ser bort fra at dommeren syntes dere skulle ha en mann mer på banen...

terry_26
terry_26Innlegg: 7419
mancunians: juleøl

Yeah right

fletchandbrown
fletchandbrownInnlegg: 1223

Gratulerer med seieren.

Venny139
Venny139Innlegg: 7549
mancunians: Liverpool vant kampen pga. av en dommer som ikke har briller! Feil spiller får kort... Gratulerer!

Takk.

Med litt mer dommerhjelp fremmover nå , så kanskje (bare kanskje) vi slår dere når det gjelder dommerhjelp. Dere har vunnet ligaen 3 år på rad både fotballmessig og når det gjelder dommerhjelp , dette året er det vår tur.

(Innlegget ble redigert 29.08.09 18:00)

Klabbetrynet
KlabbetrynetInnlegg: 4905
Andy1494: DIgg seier:) Var selvsagt en del heldlig:), men bra vi vinner igjen på en dårlig dag:)

he he he vinner på en dårlig dag ved hjelp av dommeren,ikke for egen maskin.Det må være illevarslende.

milanB
milanBInnlegg: 31757

Deilig seier på en møkkadag. Da er det bare å håpe på Arsenal etterpå.

Juliansen
JuliansenInnlegg: 6065
29.08.09 18:00
akaRa: Arsenal er gode for tiden, men verdens største klubb?!

Forstår ikke du at han først skal se Arsenal, og så Real Madrid???

JohnLocke
JohnLockeInnlegg: 43652

Håper ikke Liverpool har samme formmessig utvikling som i fjor.

-Pat

kongpaal
kongpaalInnlegg: 2174
mancunians: Vrøvl! Har du snakket med dommeren?

Har du? Siden du virker så sikker på at dommeren gir kort til en spiller som ikke engang feller Lucas.

mancunians
Jamie55: Tusen takk, jeg setter virkelig pris på suportere som er så storsinnet som deg! Det burdet vært flere av dere *sukk*

Helt enig!

Skulle vært flere av min rase!

PaisleyGates
PaisleyGatesInnlegg: 11327
mancunians: Liverpool vant kampen pga. av en dommer som ikke har briller!

En tvilsom utvisning kommer Liverpool til gode ja, så i dag hadde man litt tur.

Ellers ser vi at det løsner når Gerrard dras ned i banen og Torres får selskap på topp (selvsagt enklere når man er en mann mer, men jeg tror dette hadde vært oppskriften fra start også).

Defensivt er vi ruskete, man er rett og slett ikke trygg om dagen, og syv innslupne på fire kamper er ikke hverdagskost. Torres var på hugget i dag, og var Liverpools beste. Med Kuyt som partner vil han få mer rom, og det tror jeg vil gagne Liverpool.

4-4-2 neste gang Rafa, og ut med Lucas.

poolenta
poolentaInnlegg: 13740
29.08.09 18:01
JohnLocke: Håper ikke Liverpool har samme formmessig utvikling som i fjor.

Vel, spillemessig kan det vel bare gå en vei. Så får vi se hvor langt utviklingen går ;o)

mancunians
prestonnorthend: Stemmer det, men Beckham har selv uttalt at han har et religiøst syn som ligner mest på jødedommen.  Jeg har også hørt at han var titt og ofte innom den lokale synagogen i sine yngre dager, så at Beckham har jødisk tilknytting er det tvil om.

Vi må nok få hjelp av tyskerene for å se om han er en fullverdig jøde!

De har vel en god måte å sjekke det på...

Jamie55
Jamie55Innlegg: 2408
mancunians: Det sier vel det meste om deg. Du gleder deg altså mer over at vi hater denne seieren fremfor å være glad for at Liverpool vant! Jadda.....

Ikke missforstå! Det beste er jo at Liverpool vinner, men dere gjør jo dette enda deiligere enn den egentlig er! Vi har fortsatt mye rusk og det er mye som ikke stemmer, men alikevel klarer vi å komme tilbake og vinner. Det er jeg veldig fornøyd med! (Om det er korrekt rødt er en helt annen sak!)

mancunians
29.08.09 18:02
Venny139: Takk. Med litt mer dommerhjelp fremmover nå , så kanskje (bare kanskje) vi slår dere når det gjelder dommerhjelp. Dere har vunnet ligaen 3 år på rad både fotballmessig og når det gjelder dommerhjelp , dette året er det vår tur.

Du holder vel ikke til på RAWK du?

Brevique
BreviqueInnlegg: 1373
29.08.09 18:03

Skal vi kjøre gjettekonkurranse?

- Hvor mange kg har Solheim tatt av i sommer?

Jeg gjetter 20 kg

pikachu
pikachuInnlegg: 13818

Har vært smertefullt å se de til nå, med unntak av Stoke kampen.  Stort verre får det ikke blitt. Er virkelig overlykkelig for 3 poeng idag.

Fremtiden spillemessig? Rimelig usikker enda synes jeg. Håper jo at det skal løsne en dag. Men savnet av Alonso merkes ja.

mancunians
Jamie55: Ikke missforstå! Det beste er jo at Liverpool vinner, men dere gjør jo dette enda deiligere enn den egentlig er! Vi har fortsatt mye rusk og det er mye som ikke stemmer, men alikevel klarer vi å komme tilbake og vinner. Det er jeg veldig fornøyd med! (Om det er korrekt rødt er en helt annen sak!)

Ja du skal ha kudos for det du skriver!

milanB
milanBInnlegg: 31757
29.08.09 18:04

Skjer ikke. Vi er dårligst på defensive dødballer blitt.

Olgundo
OlgundoInnlegg: 14641
29.08.09 18:05
mancunians: Vrøvl! Har du snakket med dommeren?

Har du?

mancunians
29.08.09 18:06
terry_26: Yeah right

Du å synes vel øl er godt?

mancunians
29.08.09 18:07
Olgundo: Har du?  

Jeg har vel ingen grunn til det når man ser veldig godt at dommeren gir davis kort for en takling han ikke var involvert i.

Glennvk
GlennvkInnlegg: 2230
29.08.09 18:11

Godt å kunne snu en kamp igjen... :-) Liverpool viser karakter og styrke, selv om denne seieren satt svært langt inne...

Men dette med dødballer og mål imot er litt bekymringsfullt... Jeg har vært trener i et par perioder, og jeg har aldri vært noe fan av soneforsvar i eget felt. Soneforsvar er greit ute på banen, men ikke innenfor egen 16-meter og 5-meter. Liverpool har sluppet inn samtlige 7 baklengsmål på dødball, så vidt jeg vet. Og Mr. Benitez sverger fortsatt til soneforsvar.

Skeptisk.

Olgundo
OlgundoInnlegg: 14641
mancunians: Jeg har vel ingen grunn til det når man ser veldig godt at dommeren gir davis kort for en takling han ikke var involvert i.

Det ser man ikke veldig godt. Man ser at det ikke blir gitt kort, så tar Lucas et hurtig frispark, stopper opp slår ut med armene(noe i den duren). Så kommer dommeren å gir gult kort. 

Ut i fra de bildene som ble vist på tv så er det ingenting som tyder på at han fikk kort pga frisparksituasjonen. Ingen ting som tyder på at dommeren ville gi kort der hellet, i og med at Lucas forsøker å sette i gang spillet. Jeg trodde først Davis sparket bort ballen da han skulle ta frisparket, men det kan også være at han stilte seg i veien og hindret en hurtig igangsetting. I begge tilfeller et korrekt gult kort.

(Innlegget ble redigert 29.08.09 18:13)

terry_26
terry_26Innlegg: 7419
mancunians: Du å synes vel øl er godt?

Jepp, regnte bare med at du er way under 18.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg