Om Kenny er riktig mann eller ikke, det vet jeg faktisk ikke. Men syns foreløpig han har fått for liten tid til å vise det. Vil ikke at vi blir et nytt Chelsea med nye managere hvert år hvis vi ikke vinner serien.
Det som er sikkert, er at vi spiller to finaler i år, og at vi har vunnet minst en av de. At vi spillemessig er 100 ganger mer underholdende enn vi var under Hodgson. Tror ikke jeg har sett et mer offensivt anlagt Liverpool siden Roy Evans på sitt beste midt på 90-tallet. At det blir litt begrenset grunnet noen mindre gode spillere er jeg dog ikke uenig.
Og nei, jeg har ikke glemt Rafa, men under den sesongen vi kom på andre plass, så hadde vi to verdensklassespillere som presterte enormt i Gerrard og Torres. I tillegg så scoret vi omtrent på alt av sjanser, og hadde marginene med oss hele veien. Det ble tydelig året etter da man ramlet ned til 7. plass.
Kenny har ikke Gerrard tilgjengelig i sin beste alder, heller ikke Carragher. Ikke har han en verdensklasse spiss heller, ikke setter vi alle sjansene våre, og med tanke på stolpetreff, så har vi hatt det meste mot oss denne sesongen. Noe av skylden skal Kenny ha, for han kan gjerne kjøpe en annen spiss en Carroll osv. Men spillemessig, og underholdningsmessig, så er det stor fremgang syns jeg, selv om det fortsatt er nok å jobbe med.
Nå går ryktene om Banega, og om enten Carroll begynner å score, eller om vi får inn en annen spiss som faktisk scorer, og Leiva tilbake til sitt gamle jeg, i tillegg til en klasseving, så tror jeg neste sesong kan bli mye bedre, spesielt hvis vi får en sesong med litt mer flyt og marginer med oss. Seriemestere blir vi ikke, men topp 4, bør være mulig!