Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Liverpool Football Club - Klubbtråd

NYTT TEMA
taknina
takninaInnlegg: 25381
15.09.12 21:37
Navarone73: Tror vi må takle en sesong rundt midten av tabellen. Kanskje litt lenger ned også. Rodgers trenger tid. Jammen spent på om han får så mye tid han trenger. Vil han sitte neste sesong hvis det ender med en 14-16 plass f.eks i år? Jeg er evig optimist og tror på bedring, men er dypt bekymret over ståa på banen for tiden. Ikke mye som fungerer.

Det er bare ett middel som fungerer,  som du skriver, skal en snu ei kjempestor skute 180 grader  rundt . TID.

SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 4117
15.09.12 21:39

Sterling bør få en ny langtidskontrakt i løpet av de neste månedene. Han kommer til å bli en nøkkelspiller for oss og det er noe av de få gledene jeg har fått av sesongen hittil. Gutten har vært veldig god rett og slett.

Ellers har sesonginnledningen vært kjip, men ingen krisemaksimering fra min side ennå. Vi er ikke et topplag lenger og det kommer til å ta tid å kjempe oss opp igjen. Har tro på at Brendan er riktig mann for jobben. Vi ender nok på en lignende plassering som i fjor og det er helt greit for min del.

WhiteMagic
WhiteMagicInnlegg: 5609
15.09.12 21:40
SpeedyTorres: Sterling bør få en ny langtidskontrakt i løpet av de neste månedene. Han kommer til å bli en nøkkelspiller for oss og det er noe av de få gledene jeg har fått av sesongen hittil. Gutten har vært veldig god rett og slett.

Tror nok Sterling er skapt for større ting.

Ari_Gold
Ari_GoldInnlegg: 2384
15.09.12 21:46

Skal vi snu dette, må Rodgers få lang tid til å skifte ut stallen. Mange spillere må bort for at spillestilen skal sitte, de riktige valgene taes osv.

Det er for mange sentrale spillere som ikke er gode nok i dagens tropp og det vil ta tid og skifte ut så mange spillere.

Jeg har troen på Rodgers og hans prosjekt, men det er ikke gjennomførbart med dagens mannskap. 

Johninho2
Johninho2Innlegg: 32649
15.09.12 21:56
kevindolan: Herregud. For et forjævlig mas etter fire kamper. Det tok ikke lang tid før dere gikk fra å være enig i at Rodgers må få tid, til å halshugge hele laget og snakke om nedrykk.
Pikkfolk.

Hør, hør. Vi må da for faen ikke bli noen Jesus Gil y Gil alle sammen. Det er snakk om en stor snuoperasjon som innebærer en nesten helomvending fra spillestilen de siste årene.

SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 4117
15.09.12 22:36
Ari_Gold: Jeg har troen på Rodgers og hans prosjekt, men det er ikke gjennomførbart med dagens mannskap.

Enig, men nå har han endelig et speidernettverk og jobber med transfermål til neste vindu. Får bare håpe han får litt backing.

minuspol
minuspolInnlegg: 21013
15.09.12 23:35

Nei det er definitivt ikke kun et middel, TID, som hjelper. Det er nesten garantert at det alene ikke hjelper det spøtt. 

Det går garantert ikke å trene og å organisere seg så mye bedre at man klatrer til topps igjen. 

Det MÅ investeres et eller annet sted. I spillergruppen, i organisasjonen, på anleggssiden. Minst et av stedene, aller helst på alle områdene. Når man har gjort det kan man begynne å snakke om TID. Slik som det er nå jobber like fort tiden imot oss. Uteblir resultatene forsvinner troen på Rodgers etterhvert også. Da nytter det ikke å snakke om å ta tiden til hjelp lengre. Uten at jeg engang ønsker å antyde at vi er der nå. Men om seks måneder kanskje allerede...

SirOwen
SirOwenInnlegg: 37331
16.09.12 00:11
minuspol: Ikke si jeg ikke har advart...

Haha, fy faen. Kom deg ned fra din høye hest før jeg spyr.

SirOwen
16.09.12 00:14
minuspol: Det er ingen motsetninger i å ønske gi Rodgers tid samtidig som man ser at laget er eslet for nedre halvdel.

Frykten hadde vært rettmessig, hadde vi ikke skapt en dritt, og blitt overkjørt av Sunderland. I dag skjedde det motsatte, og vi var en forpult tverrligger samt muligens straffe unna 3 jævlig velfortjente poeng. 

I tillegg har vi altså vært en hjerneblødning unna 3 poeng mot City.

Overskrifter i alle landets aviser i morgen: 

Krise! Alle malingbutikker tom for svartmaling.

SirOwen
16.09.12 00:15
kevindolan: Pikkfolk

Ser den, og høyner med KUK-fitter.

toft20
toft20Innlegg: 42953
16.09.12 00:16
SirOwen: Ser den, og høyner med KUK-fitter.

HØYNER med Bergensvarianten for kvinnelig kjønnsorgan! MICE.

taknina
takninaInnlegg: 25381
16.09.12 00:23
minuspol: Nei det er definitivt ikke kun et middel, TID, som hjelper. Det er nesten garantert at det alene ikke hjelper det spøtt.
Det går garantert ikke å trene og å organisere seg så mye bedre at man klatrer til topps igjen.
Det MÅ investeres et eller annet sted. I spillergruppen, i organisasjonen, på anleggssiden. Minst et av stedene, aller helst på alle områdene. Når man har gjort det kan man begynne å snakke om TID. Slik som det er nå jobber like fort tiden imot oss. Uteblir resultatene forsvinner troen på Rodgers etterhvert også. Da nytter det ikke å snakke om å ta tiden til hjelp lengre. Uten at jeg engang ønsker å antyde at vi er der nå. Men om seks måneder kanskje allerede...

Eg skjønner din frustrasjon. Men eg tror du tar feil. Eg har foøvrig drukket to liter med canepa nå og skal legge hodet neppå :) God natt :)

Ari_Gold
Ari_GoldInnlegg: 2384
16.09.12 00:23
minuspol: Nei det er definitivt ikke kun et middel, TID, som hjelper. Det er nesten garantert at det alene ikke hjelper det spøtt.

Selvfølgelig skal det jobbes og trenes for at kvaliteten hever seg. Når man sier det kreves tid, så er det nettopp til å bygge og trene opp en tropp som kan bli konkurransedyktig på lik linje med de andre toppklubbene.

SirOwen
16.09.12 00:26
minuspol: Det MÅ investeres et eller annet sted.

No shit, Sherlock?

DET KOMMER! 

Du vil nok få se spiller(e) inn allerede i januar. Men først og fremst vil det komme "riktige" spillere neste sommer, når dagens stall har vist BR hvem som skal være med i fremtidsplanene hans, og hvem som ikke hører hjemme der.

Tror du virkelig våre eiere er så utålmodige som en del av gjengen her inne?

Tror du ikke de skjønner at denne prosessen ikke er gjort på 6 mnd? Det er intet som tyder på at de regner med topp 4 allerede denne sesongen.

Snakkes i 2015. Har vi ikke entret topp 4 da, skal jeg henge meg på hylekoret.

Legendag
LegendagInnlegg: 7749
16.09.12 00:27
SirOwen: Frykten hadde vært rettmessig, hadde vi ikke skapt en dritt, og blitt overkjørt av Sunderland. I dag skjedde det motsatte, og vi var en forpult tverrligger samt muligens straffe unna 3 jævlig velfortjente poeng. I tillegg har vi altså vært en hjerneblødning unna 3 poeng mot City. Overskrifter i alle landets aviser i morgen: Krise! Alle malingbutikker tom for svartmaling.

Fasit.

De som krisemaksimere etter denne sesongstarten hvor vi fort kunne stått med 6p, kan ta seg en bolle. Jeg tar alt med knusende ro. Taper vi mot United, og jeg kommer fortsatt til å ta det med knusende ro.

SirOwen
16.09.12 00:32
toft20: HØYNER med Bergensvarianten for kvinnelig kjønnsorgan! MICE.

Tabbe, jeg sitter med fullt hus.

toft20
16.09.12 00:35
Legendag: . Taper vi mot United, og jeg kommer fortsatt til å ta det med knusende ro.

Akkurat det bør du ikke gjøre, da United på Anfield pleier å være 3 sikre poeng.. Pool med iherdig innsats, og Unitedspillerne som saltstøtter. Slår ikke feil.

minuspol
16.09.12 00:39
SirOwen: No shit, Sherlock? DET KOMMER!  Du vil nok få se spiller(e) inn allerede i januar. Men først og fremst vil det komme "riktige" spillere neste sommer, når dagens stall har vist BR hvem som skal være med i fremtidsplanene hans, og hvem som ikke hører hjemme der. Tror du virkelig våre eiere er så utålmodige som en del av gjengen her inne? Tror du ikke de skjønner at denne prosessen ikke er gjort på 6 mnd? Det er intet som tyder på at de regner med topp 4 allerede denne sesongen. Snakkes i 2015. Har vi ikke entret topp 4 da, skal jeg henge meg på hylekoret.

Jeg svarte på et innlegg hvor teorien var enkel. ALT handler om tid.

Vi får se hva som skjer. Jeg vet ikke, som du tydeligvis gjør, at man er veldig klare for investeringer. Er man det er det ikke noe problem, og jeg har heller ikke påstått at det ikke kommer investeringer.

Men til nå har det vært skralt. At man kan slite allerede om seks månender halder ikke bare om eierne, men også supporterne og spillerne. Man er, selv om man har tillit til Rodgers, avhengig av litt resultater. 

Uansett, jeg er ikke så veldig skeptisk til Rodgers. Det er eierne som ikke har vunnet meg over. Først og frems på bakgrunn av denne ekstremt klønete sommeren.

minuspol
16.09.12 00:41
Legendag: Fasit. De som krisemaksimere etter denne sesongstarten hvor vi fort kunne stått med 6p, kan ta seg en bolle. Jeg tar alt med knusende ro. Taper vi mot United, og jeg kommer fortsatt til å ta det med knusende ro.

Jeg tar det også med knusende ro. Dette er som forventet. Men uansett så må det komme noen resultater en eller annen gang. Og helst i dette året.

SirOwen
16.09.12 00:43
toft20: Pool med iherdig innsats, og Unitedspillerne som saltstøtter. Slår ikke feil.

Fortvil ikke, Howard Webb kommer til unnsetning.

toft20
16.09.12 00:45
SirOwen: Fortvil ikke, Howard Webb kommer til unnsetning.

Tror han blir en saltstøtte han og!

Shelvey
ShelveyInnlegg: 14703
16.09.12 00:46

Support and Believe!

SirOwen
16.09.12 00:46
minuspol: Man er, selv om man har tillit til Rodgers, avhengig av litt resultater.

Forsåvidt korrekt, men da tillater jeg meg å sitere BR etter dagens kamp: 

If we keep playing like this, we will win a lot more games.

Eller noe sånt noe.

SirOwen
16.09.12 00:47
toft20: Tror han blir en saltstøtte han og!

Skulle ikke forundre meg om han redder et skudd på streken, nei.. :p

minuspol
16.09.12 00:51
SirOwen: Forsåvidt korrekt, men da tillater jeg meg å sitere BR etter dagens kamp:  If we keep playing like this, we will win a lot more games. Eller noe sånt noe.

Ja det tror til og med jeg. Selv om vi ikke akkurat var gode i dag.

Johninho2
Johninho2Innlegg: 32649
16.09.12 00:53

Dere som svartmaler etter kampen i dag er faen meg bra dumme. Med bedre effektivitet foran mål i dag hadde det blitt en velfortjent seier. Dette Sunderland-laget burde man slått selv på en dårlig dag.

Black_Butler-33
Black_Butler-33Innlegg: 7240
16.09.12 01:09
SirOwen: var en forpult tverrligger

Les: 2011-2012 sesongen.

Forøvrig pisslei krisemaksemeringa som foregår her inne til tider nå.

Ro ned ti hakk. Mange av dere er 20 og 30 år eldre enn meg. Jeg kan ikke engang drikke øl lovlig (Ikke at jeg bryr meg om det i nevneverdig stort grad) så skjerp dere, alle mann, både de som er på flaska og de som ikke er det.

(Innlegget ble redigert 16.09.12 01:11)

Kudos
KudosInnlegg: 3329
16.09.12 15:41
kevindolan: Herregud. For et forjævlig mas etter fire kamper. Det tok ikke lang tid før dere gikk fra å være enig i at Rodgers må få tid, til å halshugge hele laget og snakke om nedrykk. Pikkfolk.

Beste innlegget jeg har sett her inne på lang tid.

Tommel.

Guarnere
GuarnereInnlegg: 10593
16.09.12 16:28

Så jævlig kvalmt å høre på kampreportasjene til TV2. Slakter Suarez for å filme, men hvordan Man U fikk sin straffe går upåaktet hen..

LiverpoolOdd94
LiverpoolOdd94Innlegg: 18390
16.09.12 16:37
Guarnere: Så jævlig kvalmt å høre på kampreportasjene til TV2. Slakter Suarez for å filme, men hvordan Man U fikk sin straffe går upåaktet hen..

Og senest i går hadde TV2 en liveartikkel på tv2sporten.no.

Der sto det "Suarez snytt for straffe"...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg