oggyboy61Innlegg: 2412
Torres er totalt sett en bedre fotballspiller nå enn det han var i L´pool. Gerrard og Alonso serverte, jobbet og slet for han. Han var da en avslutter i verdensklasse (kanskje den beste akkurat da?) Nå er han blitt en av mange stjerner i Chelsea, og dette har utviklet en "ny" Torres. All videreutvikling krever tid og omstilling. Derfor har Torres slitt i første del av sin tid i Chelsea. Han hadde også en særdeles høy kjøpesum å forsvare. Han er likevel elsket av Chelseas fans (selv om jeg for en tid tilbake ønsket å bytte Torres med Falcao ;) Jeg er overbevist om at Torres vil gi CFC masse glede fremover. Han har allerede bidratt masse denne sesongen. Ikke minst i CL-triumfen som ga CFC en himmelsk avslutning på en sesong som så ut til å rett til helv...CoE!
Go Chels!
(Innlegget ble redigert 16.06.12 20:42)
Fowla: Så det er grunnen til at du kommer med påstander som for de aller fleste oppfattes som tilbakestående?
Hvis du ikke makter å lese hele innlegget mitt, så er det vel andre som står tilbake...? Husker du hva Torres begrunnet sin overgang til CFC med?
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:35)
megapixselInnlegg: 13410
Enkelte Liverpool fans altså..
Hadde Torres blitt toppscorer i ligaen og puttet hattrick i CL finalen, hadde han fortsatt hatt en elendig sesong. Hvorfor er det så viktig for dere å dra Torres ned i søla uansett? Er dere virkelig så bitre?
Fowla minner til tider om Dux1 faktisk.
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:40)
Fowla: Han har vært dårligere på alt i Chelsea.
Blitt flinkere til å løfte tungt sølv...dog
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:49)