Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fernando Torres *SPILLERTRÅD*

NYTT TEMA
oggyboy61
oggyboy61Innlegg: 2412
16.06.12 20:40

Torres er totalt sett en bedre fotballspiller nå enn det han var i L´pool. Gerrard og Alonso serverte, jobbet og slet for han. Han var da en avslutter i verdensklasse (kanskje den beste akkurat da?) Nå er han blitt en av mange stjerner i Chelsea, og dette har  utviklet en "ny" Torres. All videreutvikling krever tid og omstilling. Derfor har Torres slitt i første del av sin tid i Chelsea. Han hadde også en særdeles høy kjøpesum å forsvare. Han er likevel elsket av Chelseas fans (selv om jeg for en tid tilbake ønsket å bytte Torres med Falcao ;) Jeg er overbevist om at Torres vil gi CFC masse glede fremover. Han har allerede bidratt masse denne sesongen. Ikke minst i CL-triumfen som ga CFC en himmelsk avslutning på en sesong som så ut til å rett til helv...CoE!

Go Chels! 

(Innlegget ble redigert 16.06.12 20:42)

Fowla
FowlaInnlegg: 20282
17.06.12 15:14
Faquarl: Han er kanskje bedre nå enn før.

Han er ikke i nærheten av den spilleren han var på sitt beste i rødt. Det er overhode ikke noe å diskutere. Å klamre seg til halmstrå som enkeltkamper, cornere han har vunnet og denslags blir bare patetisk.

Som nevnt, de gode kampene er unntakene for Torres. Sånn var det ikke før.

Fowla
17.06.12 15:17
GustavoPoyet: La oss bare konsentrere oss om de 13 kampene han har startet i den samme tidsperioden

Eller bare la oss konsentrere oss om den ene kampen der han scora tre mål?

Skal du vurdere en spiller så blir det bare fordummende å dra fram en kortere periode der han presterte. Finnes flust av spillere som har prestert i PL i en kortere periode.

Torres var svak forrige sesong, men blir antageligvis bedre neste sesong. Så spørs det hvor mye bedre.

howto
howtoInnlegg: 6181
17.06.12 15:37
Fowla: antageligvis bedre neste sesong

Sannsynligvis, og jeg er enig med deg at han var svak i forrige sesong(i forhold til hvor god han er), han var likevel ikke elendig slik som du påstod tidligere.

Zenix
ZenixInnlegg: 4461
17.06.12 15:39
oggyboy61: Torres er totalt sett en bedre fotballspiller nå enn det han var i L´pool

Herregud. Det er noe av det mest idiotiske jeg noengang har lest. 

Fowla
17.06.12 15:49
howto: Sannsynligvis, og jeg er enig med deg at han var svak i forrige sesong(i forhold til hvor god han er),

Selvfølgelig må han vurderes opp imot seg selv. Er jo derfor jeg mener han har hatt en elendig sesong. Skal man sammenligne han med Erik Nevland så har han jo hatt en helt topp kjempe sesong.

Fowla
17.06.12 15:50
oggyboy61: Torres er totalt sett en bedre fotballspiller nå enn det han var i L´pool.

Hva driver deg mann?

howto
17.06.12 15:58
Fowla: Selvfølgelig må han vurderes opp imot seg selv. Er jo derfor jeg mener han har hatt en elendig sesong. Skal man sammenligne han med Erik Nevland så har han jo hatt en helt topp kjempe sesong.

Joda, er helt enig med deg her, faktisk. Han har selvsagt ikke vært i nærheten av det generelle nivået han hadde i Liverpool, og han har sikkert skuffet seg selv mest av alle - men jeg synes det også er viktig å nevne at Chelsea faktisk var ekstremt dårlig sesongen som var og det er egentlig veldig, veldig få av spillerene som har levert som de burde - og at Torres har fått altfor mye skyld for dette av de som ikke vet noe særlig om klubben.

GustavoPoyet
GustavoPoyetInnlegg: 235
17.06.12 18:13
Fowla: Skal du vurdere en spiller så blir det bare fordummende å dra fram en kortere periode der han presterte.

Nei, dersom man skal vurdere prestasjonene hans i denne korte perioden (mars-juni), så er det jo nettopp den perioden man må dra frem! Hvordan han har prestert tidligere er fullstendig irrelevant.

Siden Di Matteo tok over Chelsea har Torres levert 1,2 målpoeng for hvert 90. minutt han har spilt. Er du uenig i at dette er gode tall?

Faquarl
FaquarlInnlegg: 6038
17.06.12 18:27
Fowla: Det er overhode ikke noe å diskutere

du er en ufattelig kjedelig fyr

Fowla
17.06.12 19:18
Faquarl: du er en ufattelig kjedelig fyr

Mulig det. Men jeg foretrekker å være gørrkjedelig framfor å komme med fullstendig tilbakestående påstander, som du har en tendens til å gjøre.

At Torres er en bedre spiller PDD enn det han var i Liverpool, slår faktisk Charlie Adam storyen din. Det er en prestasjon i seg selv.

Legendag
LegendagInnlegg: 7772
17.06.12 19:20
GustavoPoyet: Jeg tviler på at målpoengsnittet hans i denne perioden står noe særlig tilbake for det han leverte på sitt beste i Liverpool.

Ring meg når Torres greier å skåre 45 mål på 52 kamper på brua.

Legendag
LegendagInnlegg: 7772
17.06.12 19:23
Fowla: Mulig det. Men jeg foretrekker å være gørrkjedelig framfor å komme med fullstendig tilbakestående påstander, som du har en tendens til å gjøre. At Torres er en bedre spiller PDD enn det han var i Liverpool, slår faktisk Charlie Adam storyen din. Det er en prestasjon i seg selv.

Haha, tommel og kunne ikke vært mer enig.

howto
17.06.12 19:28
Legendag: Ring meg når Torres greier å skåre 45 mål på 52 kamper på brua.

Ring meg når Liverpool kommer tilbake i det gode selskap igjen.

Wayne_Rooney_101
Wayne_Rooney_101Innlegg: 1264
17.06.12 19:31
howto: Ring meg når Liverpool kommer tilbake i det gode selskap igjen.

Finnes det forstatt telefoner da?

howto
17.06.12 19:33
Wayne_Rooney_101: Finnes det forstatt telefoner da?

Godt spørsmål :D

Faquarl
FaquarlInnlegg: 6038
17.06.12 19:41
Fowla: Mulig det. Men jeg foretrekker å være gørrkjedelig framfor å komme med fullstendig tilbakestående påstander, som du har en tendens til å gjøre. At Torres er en bedre spiller PDD enn det han var i Liverpool, slår faktisk Charlie Adam storyen din. Det er en prestasjon i seg selv.

Det kjedelige er altså den holdningen her. Men det skjønte du jo, siden du spanderte litt til av den

oggyboy61
17.06.12 20:27
Zenix: Herregud. Det er noe av det mest idiotiske jeg noengang har lest.

Injurierende kommentar. Hadde heller ikke forventet mer fra en poolsk supporter.  

oggyboy61
17.06.12 20:28
Fowla: Hva driver deg mann?

Dine kreative og godt begrunnede kommentarer.

Fowla
17.06.12 20:29
oggyboy61: Dine kreative og godt begrunnede kommentarer.

Så det er grunnen til at du kommer med påstander som for de aller fleste oppfattes som tilbakestående?

oggyboy61
17.06.12 20:34
Fowla: Så det er grunnen til at du kommer med påstander som for de aller fleste oppfattes som tilbakestående?

Hvis du ikke makter å lese hele innlegget mitt, så er det vel andre som står tilbake...? Husker du hva Torres begrunnet sin overgang til CFC med?

(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:35)

Fowla
17.06.12 20:36
oggyboy61: Torres er totalt sett en bedre fotballspiller nå enn det han var i L´pool.

Jeg stoppa selvsagt å lese etter dette.

Fowla
17.06.12 20:37
oggyboy61: Husker du hva Torres begrunnet sin overgang til CFC med?

At han ville vinne titler? Fullt forståelig det.

Men det forandrer ikke det faktum at han har blitt en dårligere spiller.

oggyboy61
17.06.12 20:37
Fowla: Jeg stoppa selvsagt å lese etter dette.

Ja da så...

Fowla
17.06.12 20:38
oggyboy61: Ja da så...

Skulle jo bare mangle.

oggyboy61
17.06.12 20:40
Fowla: Men det forandrer ikke det faktum at han har blitt en dårligere spiller

Han har vært en dårligere avslutter i CFC.  Jeg får si som dere sier det ; " Bare vent til neste sesong" ;)

megapixsel
megapixselInnlegg: 13410
17.06.12 20:40

Enkelte Liverpool fans altså.. 

Hadde Torres blitt toppscorer i ligaen og puttet hattrick i CL finalen, hadde han fortsatt hatt en elendig sesong. Hvorfor er det så viktig for dere å dra Torres ned i søla uansett? Er dere virkelig så bitre?

Fowla minner til tider om Dux1 faktisk. 

(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:40)

Fowla
17.06.12 20:43
megapixsel: Er dere virkelig så bitre?

Ahh....Den klassiske.

Har gått sport i bruke denne, uten at noen klarer å få fram hva jeg egentlig skal være bitter for.

Har ingen som helst interesse av å dra Torres ned i søla. Han er en flott fyr, men faktum er at han har blitt en dårligere spiller, de to siste årene.

Klarer han å finne tilbake til sitt gamle nivå så skal jeg være den første til å la meg imponere. Poenget er at han PDD ikke er i nærheten.

Fowla
17.06.12 20:44
oggyboy61: Han har vært en dårligere avslutter i CFC. Jeg får si som dere sier det ; " Bare vent til neste sesong" ;)

Han har vært dårligere på alt i Chelsea.

Forventer at han hever seg neste sesong ja. Ville vært smått skandaløst hvis ikke.

oggyboy61
17.06.12 20:48
Fowla: Han har vært dårligere på alt i Chelsea.

Blitt flinkere til å løfte tungt sølv...dog

(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:49)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg