Sneijder er ei hore og ei luremus. Nei takk.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Sneijder er ei hore og ei luremus. Nei takk.
Usakling, Ave.
Saklig, Ave. Helt enig!
Var det Malcolm selv som satte foten ned for den antatte overgangssummen, eller leste han om de vanvittige lønnskravene til Sneijder i Gazetta?
Om det er fortjent, absolutt.
Er vel en jobb som hvilken som helst annen jobb. Bedre enn mange jobber vil eg tro , og bedre betalt. Ikke betaler de noe volsomt i skatt heller har eg hørt
Rangen er:
menneske
hund
horunge
rotte
bever
ilder
børstedyr
Xherdan Shaqiri signing for Bayern for 7.5m...Less than we paid for Bebe #novalueinthemarket #glazerpuppet
Håper dette ikke stemmer..
Du glemte Citysupporter nederst der.
Hvilken del av det er det du håper ikke stemmer?
At Shaqiri signerer for Bayern, at Bayern betalte i £, eller at Bebe kostet mer enn £ 7,5 M?
Alle 3
Jeg er absolutt for spillertypen, men United kan gjøre det bedre enn Shaqiri?
Ja, for all del, men er en veldig spennende spiller.
Vel nr. 1 er done deal, nr. 2 stemmer ei og nr. 3 er vel noe usikkert om stemmer ;)
En fyr som bruker store deler av sommeren til å sende ut kryptiske meldinger og setter igang en flørteorgie uten like, krydret med flere helomvendinger underveis og tilsynelatende astronomiske krav. Jo, fyren er ei hore og luremus. Hadde jeg vært Inter-supporter, så hadde fyren vært persona non grata for lengst, spesielt når han har supplert dette med å tidvis være Liam Miller in disguise på banen.
Jeg kan virkelig ikke se noen som helst grunner til at han bør være aktuell for oss til sommeren. 28 år(til sommeren), tilsynelatende veldig høyt lønnskrav, stor overgangssum med små videresalgsmuligheter og en svært usikker tilstand når det kommer til det sportslige. Han er for meg blant de mest uinteressante av de vi blir linket til.
(Innlegget ble redigert 08.02.12 17:29)
Er stort sett enig i dette. Alder + pris burde gjøre ham mindre attraktiv for oss. Og ikke tror jeg Sneijder er aktuell for United til sommeren heller. Det toget har nok gått. Først for vi satse på at Cleverley + Pogba gjør sitt til at savnet av en ny midtbanespiller blir minimal.
Tanken om Sneijder til United var pirrende og spennende en stund. Nå er jeg dritt lei fyren. Jeg trenger en ny high. Gi meg noen rykter om Ganso eller lignende.
Helt enig i det du skriver her.
Ganso er nok ikke typen vi burde leite etter for å si det sånn! Greit nok at han kunne klart seg i en 4-2-3-1, men svindyr og ser heller at om vi først skulle kasta ut mye cash, kunne vi smelt til på Modric, Gotze eller Hazard, vil tro alle hadde passet bedre inn også.
Det var bare et ekstempel på en Sør-Amerikansk FM/Youtube rakker, med kult navn og tekniske ferdigheter. En metafor for noe nytt og spennende.
Innlegget mitt var ikke seriøst.
Hazard hadde vært en drømmesignering. Når man tar alder i betraktning blir det enda bedre. Gutten er bare 21 år!
Potensiale hans er utrolig høyt. Kommer nesten i buksa når jeg tenker på hvor god han kunne blitt med gode medspillere rundt seg.
Jeg tipper Hazard går til Italia. Der leverer han ikke opp til hypen å blir en middels spiller.
Han har vel uttalt at han ønsker seg til PL. SAF burde kjenne sin besøkelsestid her.
Er ikke guttungen ving? Hva skal vi med det?
Det var det jeg og trodde, derfor er jeg litt skeptisk om en eventuell overgang for belgieren.
Det stemmer. Bruk for han?
Vi har en ving som er direkte fotballdum og fryktelig ustabil og en annen som er skadet 24/7.
Behovet for en spillertype ala Hazard er helt klart tilstede imo. Men jeg er enig i at det først og fremst burde forsterkes på midtbanen. Med mindre Pogba/Cleverley slår til for fullt og holder seg skadefrie. Da mener jeg vi har ganske god dekning på midten. Kommer Fletcher tilbake ser det straks mye lysere ut også.
Men tanken på at en så god spiller, med et skyhøyt potensiale kan gå til en av våre rivaler liker jeg ikke. Han kan nok bekle alle de fremste rollene vil jeg tro.
(Innlegget ble redigert 08.02.12 19:16)