Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Transfertråd MUFC –Rise of the Muppet -The Prequel

NYTT TEMA
Grendall4United
Grendall4UnitedInnlegg: 6283
24.04.12 09:23
Guetta: At vi ikke hentet ham...

Eller i det hele tatt var med i budrunden, er et jævla mirakel. Kan til tider begynne å lure på om vi i det hele tatt har noen som driver med "scouting" som vet hva en brukendes midtbanespiller er. Vinger osv har de ok kontroll på, men sentrale spillere, der er det laaaaaaaaaaangt mellom lyspunktene.

grock19
grock19Innlegg: 60980
24.04.12 10:34
Guetta: At vi ikke hentet ham...

Han var dyr da, kostet jo € 10,5 M. Litt mer enn Bebe og greier.

(Innlegget ble redigert 24.04.12 10:35)

doone
dooneInnlegg: 224
24.04.12 11:27
megapixsel: Jeg ser behovet for en spiller ala Berbatov, men da "må" jo man flytte Rooney helt frem. Da stiller plutselig Hernandez og Welbeck svakt. Er dette ønskelig mtp utviklingen til de to? Tenker da først og fremst på Welbeck som jeg synes har det største potensiale.

ingen spillere trenger og være låst til en posisjon.

doone
dooneInnlegg: 224
25.04.12 13:59
Rooney og Welbeck kan iallefall spille flere plasser. Rooney kan både spille på kant, og sentralt på midten. Samt en hengende rolle og helt på topp. Welbeck trives kanskje best på topp, men fungerer også ypperlig på kant. Hernandez derimot fungerer nærmerst bare på topp. Et kjøp av spillertype ala Hazard vil bare gi oss flere valgmuligheter. Mannen kan spille hengende spiss, kant og også i en slags indreløperrolle. Trives dog kanskje best i den hengende rollen, så vil kanskje gå noe på bekostning av spilletiden til nevnte, men det mener jeg uansett vil være til uniteds beste. Kommer vel greit fram i innlegget mitt at jeg ønsker Hazard.
HeskeyTime
HeskeyTimeInnlegg: 5587
25.04.12 14:23
doone: Trives dog kanskje best i den hengende rollen

Tror det går greit som en Silva-alike kant, som trekker innover fra venstre mens Evra/Ny spiller kommer fossende oppover venstrekanten. Valencia holder uansett bredden på høyre, som en klassisk kant.

Grendall4United
25.04.12 23:43

Han der Gustavo fra Bayern skulle det finnes 1 til av.. Hadde vært en genial spiller å hatt i troppen som alternativ til Carrick, eventuelt partner.

ørjan3ifa
ørjan3ifaInnlegg: 37
26.04.12 09:38
Grendall4United: Han der Gustavo fra Bayern skulle det finnes 1 til av.. Hadde vært en genial spiller å hatt i troppen som alternativ til Carrick, eventuelt partner.

Enig. Fantastisk takler, med en meget god kapasitet. Sier heller ikke nei takk til Alaba. Fpr en fart han har! Tror han hadde vært den perfekte erstatter for Evra.

Guetta
GuettaInnlegg: 3484
26.04.12 15:27
ørjan3ifa: Sier heller ikke nei takk til Alaba.

En drøm, men blir nok vanskelig å få tak i. En spiller med et vanvittig potensiale. Hadde ikke vært meg i mot med Marcelo heller... 

Grendall4United
26.04.12 16:23
Guetta: Hadde ikke vært meg i mot med Marcelo heller...

Marcelo er et svin med en gang ting går litt imot han. Aldri om eg vil se den idioten der i United.

Guetta
26.04.12 18:45
Grendall4United: Marcelo er et svin med en gang ting går litt imot han

Og det har du mange eksempler på, eller? 

Rinor91
Rinor91Innlegg: 10442
26.04.12 19:09

Når dere først er i gang med å "tenke" dere, så kunne jeg også tenkt meg enten Schweinsteiger, Kaka, Øzil eller Thiago. 

PLIS 

Guetta
26.04.12 19:15
Rinor91: Kaka

Seriøst? Også etter kampen i går? Høy lønning, gammel, kommer heller ikke billig. Nei takk.

Özil er klart best i 10'er-rollen og den er opptatt. Thiago er også best offensivt og ville ikke fungert i en 2'er sentralt i United. Schweinsteiger er utilgjengelig og kommer aldri til Manchester.  

grock19
26.04.12 19:28
grock19: Bare å glemme Alaba! Kontrakt til 2015! :)
grock19
26.04.12 19:30
Matsinho: Men hvorfor bananer? Er det fargen, er det en av Neuers forgjengere i Bayern-målet, med et noe fremskutt kjeveparti som til forveksling kan minne om andre primater som er årsaken - eller er det noe jeg rett og slett ikke vet om(noe som absolutt er sannsynlig)?

Hoi, dette fikk jeg ikke med.

Det er egentlig et kompliment, om ikke ment som det. De mente Kahn var en "ape-mann" pga. sterkt temperemant og mye annet de ikke helt likte, nå gir de stafettpinnen videre til Neuer.

Homofobe er BVB-fansen kanskje og Grosskreutz er rasist, men det var ikke rasehets av den sydlandsk utseende Neuer dette.

Grendall4United
26.04.12 22:35
Guetta: Og det har du mange eksempler på, eller?

Om du har sett endel av RM de siste årene, i kamper hvor Marcelo har fått røde/gule kort, så vil du se opptil flere situasjoner vedrørende oppførsel som eg overhodet ikkje ønsker inn i vår klubb..

Red_Thomas
Red_ThomasInnlegg: 4325
26.04.12 22:37
Grendall4United: Om du har sett endel av RM de siste årene, i kamper hvor Marcelo har fått røde/gule kort, så vil du se opptil flere situasjoner vedrørende oppførsel som eg overhodet ikkje ønsker inn i vår klubb..

Om det hadde blitt en realitet at Marcelo hadde ankommet, tror jeg slike ting hadde blitt plukket fort av han. Sjefen hadde garantert klart å snakke gutten til fornuft.

Grendall4United
26.04.12 22:43
Red_Thomas: Sjefen hadde garantert klart å snakke gutten til fornuft.

Har sett for mye stygt av den mannen til at eg i det hele tatt ønsker at sjefen skal ta på seg den oppgaven.. Fyren er et gjennomført svin til tider.

Taklingen på Messi fks som utløste slåsskampen på Camp Nou, taklingen på Muller i første oppgjør mellom RM og Munchen, nedsparkingen av Messi nok engang + + + + + en haug med situasjoner..

Red_Thomas
26.04.12 22:54
Grendall4United: Har sett for mye stygt av den mannen til at eg i det hele tatt ønsker at sjefen skal ta på seg den oppgaven.. Fyren er et gjennomført svin til tider. Taklingen på Messi fks som utløste slåsskampen på Camp Nou, taklingen på Muller i første oppgjør mellom RM og Munchen, nedsparkingen av Messi nok engang + + + + + en haug med situasjoner..

Han har vært innblandet i mye stygt ja. Men samtidig er han en upolert sjel som kan bli fryktelig god.

Men han er uansett ikke til salgs, kan ikke forestille meg at Real ønsker å kvitte seg med han.

olk1702
olk1702Innlegg: 11210
26.04.12 22:56

Mine ønsker til sommeren:

Ut:

Owen, Ando (lån), Fabio (lån), Macheda, Kuszczak og Bebe.

Inn:

-En backup på venstrebacken med rutine.
-Backup på sentralmidtbane som kan ta jobben til Carrick når det er nødvendig samtidig som han ikke sutrer over lite spilletid.

Grendall4United
26.04.12 23:01
Red_Thomas: Men han er uansett ikke til salgs

This. Håper han blir i RM ut karrieren. Hans stil passer fint sammen med Pepe & Ramos.

Red_Thomas
26.04.12 23:04

Mine ønsker til sommeren:

Spiller som jeg ønsker solgt. (Med unntak vår nr. 9)

Ut:
Owen, Bebe, Ando, Macheda, Qsjakk, Park og Berbatov.

Inn:
- Venstreback som kan avlaste Evra.
- En makker til Carrick fra øverste hylle.
- En erstatter til Berbatov som kan bekle flere offensive roller. Hadde vært fint med en som kan ikle seg trøye nr. 7 med god samvittighet igjen.

Den viktigste posten her er makkeren til Carrick etter min mening. Alt annet kommer i annen rekke hos meg.

(Innlegget ble redigert 26.04.12 23:05)

Red_Thomas
26.04.12 23:06
Grendall4United: Hans stil passer fint sammen med Pepe & Ramos.

Hehe, sant nok. :-)

molster
molsterInnlegg: 5216
26.04.12 23:07
Grendall4United: Ramos

Tror fyren ødela en satelitt i går...

Grendall4United
26.04.12 23:10
molster: Tror fyren ødela en satelitt i går...

Han prøvde å tangere Adam sitt straffespark.. Ble stor oppstandelse i de mørke delene av Russland i går kveld da et prosjektil suste forbi den ene spionsatelitten deres. Meldes fra høyt hold at det var "a burning football"

Monomachos
MonomachosInnlegg: 2727
26.04.12 23:13
molster: Tror fyren ødela en satelitt i går...

Det ble melt om en skade på voyager i går kveld.

olk1702
olk1702Innlegg: 11210
26.04.12 23:13

Kan legge til at jeg tror Scholes tar en sesong til samt at Ferguson lar både Pogba og Cleverly få en sesong til i beina sånn at det blir lettere å ta over plassen.

Grendall4United
26.04.12 23:18
Monomachos: Det ble melt om en skade på voyager i går kveld.

Hehehehe =P

TurnIbsen
TurnIbsenInnlegg: 6688
26.04.12 23:44
Red_Thomas: Hadde vært fint med en som kan ikle seg trøye nr. 7 med god samvittighet igjen.

jepp. nr. 7 har hvilt seg lenge nok nå.

Grendall4United
27.04.12 02:37

Manchester United kaster seg inn i jakten på Brasils unge stjerneskudd Lucas. Sao Paolo vil trolig kreve 120 millioner kroner i overgangssum for Lucas, som også står på ønskelisten til Real Madrid.

Signerer vi han, har vi en ny #7 fra første sesong av.. Herregud så glad eg blir om vi ender opp med Lucas i sommer..

Yourexperiencemaydiffer
YourexperiencemaydifferInnlegg: 2285
27.04.12 06:33
Grendall4United: Manchester United kaster seg inn i jakten på Brasils unge stjerneskudd Lucas. Sao Paolo vil trolig kreve 120 millioner kroner i overgangssum for Lucas, som også står på ønskelisten til Real Madrid. Signerer vi han, har vi en ny #7 fra første sesong av.. Herregud så glad eg blir om vi ender opp med Lucas i sommer..

Hva slags midtbanespiller er Lucas? Jeg vet lite om han bortsett fra at han er ung og spiller mye for Brasils a-landslag, noe som ikke er et spesielt dårlig tegn.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg