Synes Carroll har gjort sakene sine bra og ikke fortjener kritikken han får. dette er selvsagt bare min mening og dere har rett til å mene hva dere vil.
Ønsker ikke kommentarer om at dette er en elendig tråd og slike ting.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Synes Carroll har gjort sakene sine bra og ikke fortjener kritikken han får. dette er selvsagt bare min mening og dere har rett til å mene hva dere vil.
Ønsker ikke kommentarer om at dette er en elendig tråd og slike ting.
Det tror jeg "faktisk" du må regne med....
Vet det
Wow, brødre.
Veldig fin thread dette. Tommel selvfølgelig gitt.
mange som sikkert vil si at Carroll er ett bomkjøp og slikt. men husk på at han kom ganske sent inn på laget og har ikke helt lært seg å kjenne spillestilen til Liverpool. tror vi vil se Andy Carroll på Newcastle nivå denne sesongen.
Jeg synes også Carrol har gjort det helt greit, hadde prislappen vært godt under halve. En må faktisk få lov til å forvente mer enn det han har vist sålangt når han kommer for 35 mp.
Men gutten er fortsatt ung og har potensiale, så får en bare håpe han får det ut.
- COYS -
Leo
(Innlegget ble redigert 20.08.11 00:01)
Er ikke nødvendigvis så dumt skrevet det. Feks Benzema slet med å tilpasse seg i starten og levde på ingen måte opp til forventningene. Nå gjør han det dog bedre og bedre, kanskje Carroll også kommer seg på samme måte denne sesongen. Benzema hadde likevel også ett nytt språk han måtte lære seg, vet ikke hvor mye det betyr.
(Innlegget ble redigert 20.08.11 00:01)
:D godt noen er enig med meg.
Blir Carroll brukt rett så kan han gjerne bli toppscorer for den del. Spørsmålet er om Liverpool klarer det samtidig som spillet ikke blir for stasjonært men har samtidig andre strenger å spille på.
den som lever får se. jeg personlig tror han putter ett par mål i morgen mot Arsenal.
Problemet der er at Carroll er veldig begrenset i spillet sitt. Han er veldig bra i lufta, men det er egentlig det.. Er såklart mulig at han plutselig blir mye bedre på alt mulig, men ikkje svært sannsynlig. Han er den moderne Heskey :)
Greit nok at Benzema brukte tid og, men han flere strenger å spille på.
Flopp
Eg tror ikke Livepoolfansen har sett noe i nærheten av det beste fra han . Han spilte jo bra som linkspiller ifjor samtidig som han har PL helt klart råeste skuddfot. Etter mine begreper så er det flere i PL som er minst like god som han på hodet, men eg tviler veldig sterkt på om noen har sånn trøkk i kula uten tilløp.
Nei , det er klart dei ikkje har.. Han er jo ung enda, men å tro at han blir noen topp internasjonal spiss tror eg er å forvente for mye.. Han er som sagt veldig god på hodet (uavhengig om noen andre er det og) og kommer til å putte plenty på innlegg/corner.
Men såklart..Ta dette med ein klype salt da det bare er spekulasjoner hehe
(Innlegget ble redigert 20.08.11 00:26)
Benzema brukte tid som du sier, men må heller ikke glemme at han hadde litt usportslige episoder, så det var ikke bare formen som gjorde at han ikke spilte.
Benzema var, og er en mye bedre spiss enn Carroll. Liverpool har kjøpt en dyr Heskey, og det er det man har fått. Alt for dyr, men kommer til å være god for Liverpool de neste årene, dog vil han nok irritere vettet av mange supportere i løpet av sesongen med sin spillestil, og sine begrensninger
Kritikken er ikke urettferdig.
Ja..Da er vi vell helt enige her hehe?
Btw..Eg liker Benzema. Fantastisk talent
(Innlegget ble redigert 20.08.11 00:36)
Faktum er jo at Andy Carroll ikke er ern 350 millioners mann. Den høye prislappen kom jo som et resultat av trekantsirkuset Newcastle-Liverpool-Chelsea, og den samme prislappen gjør at forventningene til spilleren blir urealistiske/skyhøye. Selv er jeg fortsatt skeptisk, både til spilleren selv (som ikke har vist spesielt mye på det øverste nivået), samt til prisen, som tross spesielle omstendigheter var galskap.
(Innlegget ble redigert 20.08.11 00:52)
Trådkåt i dag?
King Kenny has spoken.
2 mål på en halv sesong? Ja, bevares.
Når du kjøper en spiller til 350 milioner norske kroner så kan en forvente at denne spilleren er tett oppimot verdensklasse. Carroll er lysår unna verdensklasse, og har fortsatt tilgode å vise at han er i nærheten av den formen han viste hos oss.
...men han kommer nok.
Sukk palnese. Du sier en halv sesong, fakta sier 6 kamper. (nå bruker jeg wikipedia som kilde dog..)
Poenget er jo at Carroll kom til liverpool skadet og har lidd under det. Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg hadde forventet mer, men du trenger jo ikke å vri på fakta uansett.
Carroll sitt spill kommer nok til å heve seg betraktelig, og jeg synes på ingen måte han har vært elendig. Det jeg er litt skuffet over er hvor variabel han har vært i prestasjonene til nå, men med Carroll på banen er vi uten tvil et veldig vanskelig lag å håndtere da alle de andre spillerene får ekstra rom. For når en ball blir slått inn i boksen kreves det jo minst 2 motstandere å få has på Andy-boy! :)
Tror at Carroll med andre ord hjelper oss selv om han ikke gjør det helt direkte ennå, i form av assist og scoringer selv.
Jeg synes vi skal vente med å bedømme til sesongen er over. Det blir mer riktig og rettferdig slik.
"mange som sikkert vil si at Carroll er ett bomkjøp og slikt. men husk på at han kom ganske sent inn på laget og har ikke helt lært seg å kjenne spillestilen til Liverpool. tror vi vil se Andy Carroll på Newcastle nivå denne sesongen."
det er vel noe av problemet. Newcastle nivå vil ikke være godt nok. Sinnsyk pris for en middelmådig spiller. Da måler jeg han opp mot det man bør kunne forlange av en lfc spiller. Et lag som har som ambisjoner om å være i toppen av pl.
Fin salgsverdi om 2-3 sesonger hvis han ikke slår til skikkelig. Carroll har vært helt ok, snart 100% fit er han også.