xxRAAMxxInnlegg: 427
1. Finner du det ikke på Youtube så har det enkelt og greit IKKE skjedd. Youtube har alle filminger og tvilsomme offside situasjoner som har skjedd i fotball.
2. Du skal ikke kritisere andre lags filmere og grisetaklere. Ditt lag har en selv.
3. Tar du feil i en diskusjon må du for all del IKKE innrømme det og/eller si unnskyld. Gå rett i skyttergraven og fyr løs. Krydre det hele med et personangrep eller flere.
.
Hva har dere andre brukere lært av dette forumet ? Kom med egne erfaringer. Kjør saklig debatt. God helg.
(Innlegget ble redigert 05.11.11 21:43)
OleKjoleInnlegg: 6362
xxRAAMxx: Tar du feil i en diskusjon må du for all del IKKE innrømme det og/eller si unnskyld
Seff ikke. Det er jo sykt gay.
(Innlegget ble redigert 05.11.11 21:50)
MyrmecofobiInnlegg: 718
exonymous: Kunnskapsnivået er svært lavt, fordi man ikke har noe forhold til klubben "sin" utover TV-titting og en og annen weekendtur i ny og ne.
Kunnskap er som kjent ikke mulig å lese seg til. Alt må uten unntak oppleves for å læres.
(Innlegget ble redigert 05.11.11 21:59)
TouchForFreeInnlegg: 7238
exonymous: Kunnskapsnivået er svært lavt, fordi man ikke har noe forhold til klubben "sin" utover TV-titting og en og annen weekendtur i ny og ne.
Kan jeg ikke få ha en favorittfilm uten å se den i det filmen lages? Kan ikke ha en "forhold" til en film på TV jeg da?
(Innlegget ble redigert 05.11.11 23:28)
Loner_With_a_BonerInnlegg: 1772
Om man ser etter ordentlig fotball ser man ikke på Vålerenga og resten av dritt lagene fra Norge. Da ser man på ordentlig fotball som PL, Serie A, La Liga. Hva faen finner du artig ved å se 2 ræv lag spille 9-6 i tippeligaen?
(Innlegget ble redigert 06.11.11 00:22)
samey999Innlegg: 6092
Det jeg vet om United.
Ble dannet for arbeidere i en fabrikk, slik at arbeiderne skulle glede seg til helgen. 50 år senere var de innblandet i en stor flyulykke og BOOOM, da gikk det bare oppover. Ferguson tok over og hentet unge talenter. Giggs ble hentet fra City, Scholes fra Oldham, Beckham fra Spurs. Fortsettelsen vet alle.
(Innlegget ble redigert 06.11.11 01:01)