Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ting man lærer på VGD's PL-forum

NYTT TEMA
xxRAAMxx
xxRAAMxxInnlegg: 427
05.11.11 21:42

1. Finner du det ikke på Youtube så har det enkelt og greit IKKE skjedd. Youtube har alle filminger og tvilsomme offside situasjoner som har skjedd i fotball.

2. Du skal ikke kritisere andre lags filmere og grisetaklere. Ditt lag har en selv.

3. Tar du feil i en diskusjon må du for all del IKKE innrømme det og/eller si unnskyld. Gå rett i skyttergraven og fyr løs. Krydre det hele med et personangrep eller flere.

.

Hva har dere andre brukere lært av dette forumet ? Kom med egne erfaringer. Kjør saklig debatt. God helg.

(Innlegget ble redigert 05.11.11 21:43)

colombo
colomboInnlegg: 13329
05.11.11 21:46

4. Ikke start tråder før du har minst 5000 innlegg. 

OleKjole
OleKjoleInnlegg: 6362
05.11.11 21:50
xxRAAMxx: Tar du feil i en diskusjon må du for all del IKKE innrømme det og/eller si unnskyld

Seff ikke. Det er jo sykt gay.

(Innlegget ble redigert 05.11.11 21:50)

VicariousVagabond
VicariousVagabondInnlegg: 5152
05.11.11 21:50

Nick med x i seg er trollenick. Uten unntak.

exonymous
exonymousInnlegg: 17145
05.11.11 21:56

Kunnskapsnivået er svært lavt, fordi man ikke har noe forhold til klubben "sin" utover TV-titting og en og annen weekendtur i ny og ne.

notforfun
notforfunInnlegg: 293
05.11.11 21:56
xxRAAMxx: . Tar du feil i en diskusjon må du for all del IKKE innrømme det og/eller si unnskyld. Gå rett i skyttergraven og fyr løs. Krydre det hele med et personangrep eller flere.
.

Innrømme feil. Aldri, aldri sier jeg. Ødelegger en god debatt.

Myrmecofobi
MyrmecofobiInnlegg: 718
05.11.11 21:58
exonymous: Kunnskapsnivået er svært lavt, fordi man ikke har noe forhold til klubben "sin" utover TV-titting og en og annen weekendtur i ny og ne.

Kunnskap er som kjent ikke mulig å lese seg til. Alt må uten unntak oppleves for å læres.

(Innlegget ble redigert 05.11.11 21:59)

BerganPro
BerganProInnlegg: 3359
05.11.11 22:05

Man er troll hvis man tipper seier til united`s motstander.

FowlerGod2
FowlerGod2Innlegg: 3761
05.11.11 22:07
VicariousVagabond: Nick med x i seg er trollenick. Uten unntak.

Seks minutter senere kom exibit A luskende :)

_k9b_
_k9b_Innlegg: 15152
05.11.11 23:19
exonymous: Kunnskapsnivået er svært lavt, fordi man ikke har noe forhold til klubben "sin" utover TV-titting og en og annen weekendtur i ny og ne.

Jeg gidder å irettesette alt som er feil i dette korte innlegget.

Men av nysgjerrighet, hva har du lært om Vålerenga som du ikke hadde lært om du hadde sett alle kampene på TV og reist på en og annen weekendtur?

TouchForFree
TouchForFreeInnlegg: 7238
05.11.11 23:28

Kan jeg ikke få ha en favorittfilm uten å se den i det filmen lages? Kan ikke ha en "forhold" til en film på TV jeg da?

(Innlegget ble redigert 05.11.11 23:28)

barba999
barba999Innlegg: 2378
05.11.11 23:31
TouchForFree: Kan jeg ikke få ha en favorittfilm uten å se den i det filmen lages? Kan ikke ha en "forhold" til en film på TV jeg da?

Det går greit hvis filmen er norsk, ellers så er du ikke ekte fan av filmen. 

Myrmecofobi
MyrmecofobiInnlegg: 718
05.11.11 23:54
barba999: Det går greit hvis filmen er norsk, ellers så er du ikke ekte fan av filmen.

Det samme gjelder forøvrig også selvsagt mat. Selv synder jeg grovt på dette området, og er nærmest å betrakte som en landssviker da jeg opptil flere ganger i måneden inntar retter som helt klart ikke stammer fra norsk tradisjon og kultur.

exonymous
06.11.11 00:06
TouchForFree: Kan jeg ikke få ha en favorittfilm uten å se den i det filmen lages? Kan ikke ha en "forhold" til en film på TV jeg da?

Be my guest. At du sammenligner klubbtilhørighet med en film forteller meg at du ikke aner hva jeg snakker om.

exonymous
06.11.11 00:08
_k9b_: Men av nysgjerrighet, hva har du lært om Vålerenga som du ikke hadde lært om du hadde sett alle kampene på TV og reist på en og annen weekendtur?

Det går først og fremst på tilhørighet til klubben. I tillegg får man mer kunnskap om alt rundt selve kampene ved å faktisk se kampen selv, og ikke bare se gjennom tv-kameraer. Der ser vi jo alle det samme.

_k9b_
06.11.11 00:13
exonymous: Det går først og fremst på tilhørighet til klubben. I tillegg får man mer kunnskap om alt rundt selve kampene ved å faktisk se kampen selv, og ikke bare se gjennom tv-kameraer. Der ser vi jo alle det samme.

Så når du skrev kunnskapsnivået så mente du egentlig tilhørighet?

Eller har du lyst til å komme med et eksempel på en ting du har lært om Enga som du ikke hadde lært om du hadde sett alle kampene på TV og bare reist på en weekendtur i ny og ne?

exonymous
06.11.11 00:15
_k9b_: Så når du skrev kunnskapsnivået så mente du egentlig tilhørighet?
Eller har du lyst til å komme med et eksempel på en ting du har lært om Enga som du ikke hadde lært om du hadde sett alle kampene på TV og bare reist på en weekendtur i ny og ne?

Jeg husker faktisk ikke tilbake til tiden jeg IKKE var på Enga-kamper, så jeg kan ikke svare deg på spørsmålet ditt. Men du fikk jo diskusjonen glatt over på meg, og ikke hva trådens tema er.

Uansett hva tilfellet er med meg, er fortsatt kunnskapsnivået her inne latterlig lavt. Jeg sier ikke at det gjelder for alle, men for veldig mange. Det tviler jeg på at du er uenig i.

Loner_With_a_Boner
Loner_With_a_BonerInnlegg: 1772
06.11.11 00:19

Når City spiller en kamp som ikke går 16:00 på Lørdager blir kamptrådene bombet med idiotiske innlegg fra United fansen.

Loner_With_a_Boner
Loner_With_a_BonerInnlegg: 1772
06.11.11 00:22

Om man ser etter ordentlig fotball ser man ikke på Vålerenga og resten av dritt lagene fra Norge. Da ser man på ordentlig fotball som PL, Serie A, La Liga. Hva faen finner du artig ved å se 2 ræv lag spille 9-6 i tippeligaen?

(Innlegget ble redigert 06.11.11 00:22)

HomerSexual
HomerSexualInnlegg: 1813
06.11.11 00:29

Kjedelig med folk som kun har en streng å spille på, og som, uten unntak, tvinger andre til å høre på svineriet.

_k9b_
06.11.11 00:30
exonymous: Jeg husker faktisk ikke tilbake til tiden jeg IKKE var på Enga-kamper, så jeg kan ikke svare deg på spørsmålet ditt. Men du fikk jo diskusjonen glatt over på meg, og ikke hva trådens tema er. Uansett hva tilfellet er med meg, er fortsatt kunnskapsnivået her inne latterlig lavt. Jeg sier ikke at det gjelder for alle, men for veldig mange. Det tviler jeg på at du er uenig i.

Så du klarer ikke tenke deg noe din tilstedeværelse på Ullevål har lært deg som du ikke kunne lært deg fra TV-stolen altså. Overraskende.

Haha! I et hundretalls tråder her på VGD har du fått diskusjoner over på anglofili o.l. du er faen ikke sann.

Kunnskapsnivået her varierer, men jeg vil tro de mest kunnskapsrike og beste debattantene her vet langt mer om sine klubber enn den jevne Klan-medlem. At det finnes folk her som ikke vet så mye har nok noe med alderen å gjøre. Når du bruker tid på å diskutere klubben din på en diskusjonsside så er engasjementet såpass høyt at du garantert vil ha endel kunnskap.

Så nei, kunnskapsnivået er ikke latterlig lavt. De aller fleste vet det meste som er verdt å vite om klubben sin.

sgb89
sgb89Innlegg: 1443
06.11.11 00:33

Angående tilhørighet så har jeg aldri opplevd det til et norsk lag. Utenom det lokale laget som ikke eksisterer lenger.

Det har aldri vert noe tvil om at det er Tottenham som er laget.

samey999
samey999Innlegg: 6092
06.11.11 00:40
VicariousVagabond: Nick med x i seg er trollenick

Jeg mener nick med v i seg er trollenick. 

VicariousVagabond
VicariousVagabondInnlegg: 5152
06.11.11 00:43
samey999: Jeg mener nick med v i seg er trollenick.

Dette vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til.

exonymous
06.11.11 00:50
_k9b_: Kunnskapsnivået her varierer, men jeg vil tro de mest kunnskapsrike og beste debattantene her vet langt mer om sine klubber enn den jevne Klan-medlem.

Det betviler jeg ikke. Det er mange flinke debattanter her inne jeg gjerne skulle sett brukte litt mer tid på sitt lokale lag.

Man kan lese seg til mye, men tilhørighet kan ikke kjøpes.

Kennyking
KennykingInnlegg: 15730
06.11.11 00:51

VGoth og htoGV er ikke samme person.

samey999
06.11.11 00:52
VicariousVagabond: Dette vet jeg ikke hvordan jeg skal forholde meg til.

Da er vi i samme seilbåt. 

exonymous
06.11.11 00:56
sgb89: Angående tilhørighet så har jeg aldri opplevd det til et norsk lag. Utenom det lokale laget som ikke eksisterer lenger.
Det har aldri vert noe tvil om at det er Tottenham som er laget.

Ergo har du ikke opplevd tilhørighet.

Det er ikke noe problem å holde med et lag uten å ha tilhørighet. I morgen kan jeg bli United-fan.

_k9b_
06.11.11 00:56
exonymous: Det betviler jeg ikke. Det er mange flinke debattanter her inne jeg gjerne skulle sett brukte litt mer tid på sitt lokale lag. Man kan lese seg til mye, men tilhørighet kan ikke kjøpes.

Det var det jeg trodde. Det du mente når du skrev "kunnskapsnivået" var tilhørighet.

Skriv riktig neste gang.

samey999
06.11.11 01:01

Det jeg vet om United. 

Ble dannet for arbeidere i en fabrikk, slik at arbeiderne skulle glede seg til helgen. 50 år senere var de innblandet i en stor flyulykke og BOOOM, da gikk det bare oppover. Ferguson tok over og hentet unge talenter. Giggs ble hentet fra City, Scholes fra Oldham, Beckham fra Spurs. Fortsettelsen vet alle.  

(Innlegget ble redigert 06.11.11 01:01)

Siste innlegg