Først og fremst...jeg er ingen forfatter eller skibent og selv arthur boka kunne sikkert skrevet dette bedre enn meg, men jeg føler denne julefortellingen må deles med alle dere hæminger so here goes!
Vi skriver oktober 2011. Lille Leigeir Pikkås sitter å venter på liverpool-united. Leigeir hater liverpool og liverpoolfansen mer enn noe annet på denne jord. De siste 5-6 årene har han ledd av liverpool og den endeløse rekken med fiaskokjøp og tabberesultater.
Leigeir føler likevel seg ikke helt tilfredsstillt. Kampen ender 1-1. "hurra". Den natten blit det kjent at luis vampyren suarez har vært slem mot evra. Jaja...dette ender sikkert opp med ingenting eller 4 kamper på evra tenker Leigeir.
20.12.2011 kommer julegaven. 8 kamper på Suarez. Nei dette var ikke gaven!
Pressemeldingen liverpool sender ut samme kveld er gaven.
King kenny sine uttalelser er gaven.
Liverpoolfansen som støtter rasimsme er gaven.
Alt som kan krype og gå av tidligere liverpoolprofiler som støtter rasisme er gaven.
Trøyestuntet er gaven!
Rasehetsen på Collymore sin twitter er gaven!
Gaven er at liverpool, alt og alle som har med klubben å gjøre har skjemmt seg ut for evig tid.
Leigeir gråt gledestårer i 19 dager til ende, mens han siterte sine favorittreplikker fra Poolboy drowning out the fury om og om igjen. "THIS IS GOOD BET"
Drømmen var blitt virkelighet.
Takk Suarez! Takk King kenny! Takk alle liverpoolfans! Takk!!!!!!!
ps. god jul! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei