Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Liverpool anker ikke Suarez dommen.

NYTT TEMA
TurnIbsen
TurnIbsenInnlegg: 3567
03.01.12 20:16

noe annet ville vært idiotisk, men hva forteller dette oss? med tanke på det latterlige opptrinnet før kamp forleden dag, da spillerne støttet Suarez ved å trene i skjorter med 7 på ryggen og bilde av ham foran. jeg syns virkelig at Liverpool har opptrådt klandreverdig i denne saken. å gi en slik spiller massiv støtte, før man har lest rapporten er skammelig. det viser at Liverpool ikke respekterer FA.

Fowla
FowlaInnlegg: 15784
03.01.12 20:16
TurnIbsen: det viser at Liverpool ikke respekterer FA.

Nei heldigvis.

DalgIish
DalgIishInnlegg: 4709
03.01.12 20:17

Bra. Finnes ingen andre tråder om dette.

TurnIbsen
03.01.12 20:17
DalgIish: Bra. Finnes ingen andre tråder om dette.

finn gjerne en tråd som omhandler at Liverpool ikke anker dommen.

Justice 96
Justice 96Innlegg: 21159
03.01.12 20:18

Nei, er det sant? Merkelig at dette ikke har vært tatt opp før nå!

StevenPatrick
StevenPatrickInnlegg: 14353
03.01.12 20:19

Da blir første kamp etter utestengelsen et nytt møte med persillebladet Evra...

missChance
missChanceInnlegg: 22316
03.01.12 20:23
StevenPatrick: Da blir første kamp etter utestengelsen et nytt møte med persillebladet Evra...

Han får jo god tid til å finne fram andre tvetydige fraser i mellomtiden ...

TommyLee32
TommyLee32Innlegg: 3606
03.01.12 20:24

Hvis Liverpool går videre i Fa-cupoppgjøret mellom Oldham og de rødkledde er Suarez tilgjengelig til møtet mot Tottenham den 6.feb. 

Skulle imidlertid de rødkledde gå på en smell mot Oldham er Suarez tilgjengelig igjen til bortemøtet mot utd den 11.feb.

vestallstar
vestallstarInnlegg: 9608
03.01.12 20:34

Sånn. Da kan vi si oss ferdige med saken. Eller skal Pool-gjengen sutre over dette i hele 2012?

Sadowitz
SadowitzInnlegg: 661
03.01.12 20:36
vestallstar: Sånn. Da kan vi si oss ferdige med saken. Eller skal Pool-gjengen sutre over dette i hele 2012?

Du tror virkelig LFC-fans er de som kommer til å trekke fram dette i tide og utide? Jaja.

Whisky_Alex1
Whisky_Alex1Innlegg: 138
03.01.12 20:37
vestallstar: Sånn. Da kan vi si oss ferdige med saken. Eller skal Pool-gjengen sutre over dette i hele 2012?

Skal ikke sutre en eneste gang til over straffen. Eneste jeg kommer til å "sutre" over er dersom FA ikke straffer Terry minst like strengt.

Da skal jeg sitte med den Svenske Drakten på med Zlatan på ryggen til sommeren i kampen mot England i EM. Selv om jeg fortsatt har tilgode å holde med Sverige i noe som helst vil da ingen ting glede meg mere enn hvis FA og England ryker på trynet ut av EM.

Busby_Boy
Busby_BoyInnlegg: 5758
03.01.12 20:40
StevenPatrick: Da blir første kamp etter utestengelsen et nytt møte med persillebladet Evra...

ikke sikkert hvis du trodde det.

TurnIbsen
03.01.12 20:42

jeg tror dette kommer til å koste Liverpool ligatittelen.

StevenPatrick
03.01.12 20:49

Persillebladet, eller Suarez?

Denne saken er ganske enkelt en farse. Og det bitte lille jeg noen gang har hatt av respekt for denne møkkaklubben i skittenrødt er long gone. Og respekten for FA er fullstendig vekk.

Og stemmer det at Evra omtalte Suarez som "din søramerikaner", da er dette faktisk samme sak som Suarez er dømt for.
Etnisitet og nasjonalitet er nemlig likestilt med farge/rase i FAs reglement.  Og skal de følge opp denne farsen av en dom, da blir hele denne ligaen en ren komedie.

Jeg venter bare på at en av Citys spillere blir anklaget for rasisme nå...

TurnIbsen
03.01.12 20:51

Suarez < hedersmann < Evra

missChance
03.01.12 20:52
StevenPatrick: Og det bitte lille jeg noen gang har hatt av respekt for denne møkkaklubben i skittenrødt er long gone.

Vel, Liverpool har vel ikke akkurat satt seg i respekt i denne saken heller. Makan til pinlig skue er det lenge siden jeg har sett. For øvrig har vel ikke United gjort noe galt i denne saken?

Og tror du på Suares? Han har jo ingen vitner, så da kan han vel ikke snakke sant?

(Innlegget ble redigert 03.01.12 20:54)

StevenPatrick
03.01.12 20:55
missChance: Vel, Liverpool har vel ikke akkurat satt seg i respekt i denne saken heller. Makan til pinlig skue er det lenge siden jeg har sett. Og tror du på Suares? Han har jo ingen vitner, så da kan han vel ikke snakke sant?

Ingen av dem har vitner. Og det er hele poenget.

Og om jeg tror på persillebladet? Nei, i mine øyne er han en dikter og forbannet løgner. Og FA er som vanlig de lydige idiotene.

Hele saken er en farse. Og dommen er en skandale. Enkelt og greit.

Edit: Og ikke minst er det en skandale at dette ikke blir anket. Strengt tatt burde man kjørt den for en sivil domstol, og heller risikert FIFAsanksjoner og hele pakka.

(Innlegget ble redigert 03.01.12 20:57)

Rennaraev
RennaraevInnlegg: 1005
03.01.12 20:56
StevenPatrick: Jeg venter bare på at en av Citys spillere blir anklaget for rasisme nå...

Lista er i hvert fall lagt.

missChance
03.01.12 20:58
StevenPatrick: Og om jeg tror på persillebladet? Nei, i mine øyne er han en dikter og forbannet løgner. Og FA er som vanlig de lydige idiotene.

Ok, Evra har ingen direkte vitner og er en løgner? Suarez har ingen vitner og må derfor også være en løgner.

(Innlegget ble redigert 03.01.12 20:58)

taknina
takninaInnlegg: 13254
03.01.12 21:00
TurnIbsen: jeg tror dette kommer til å koste Liverpool ligatittelen.

Ikke sikkert viss du trodde de

Spike11
Spike11Innlegg: 10277
StevenPatrick: Denne saken er ganske enkelt en farse. Og det bitte lille jeg noen gang har hatt av respekt for denne møkkaklubben i skittenrødt er long gone. Og respekten for FA er fullstendig vekk.
Og stemmer det at Evra omtalte Suarez som "din søramerikaner", da er dette faktisk samme sak som Suarez er dømt for.Etnisitet og nasjonalitet er nemlig likestilt med farge/rase i FAs reglement. Og skal de følge opp denne farsen av en dom, da blir hele denne ligaen en ren komedie.

Jeg tillater meg å være relativt uenig. Ikke for det at FA har løst saken spesielt godt (se mitt nest siste innlegg i den laaange tråden), men fordi at av de to involverte klubbene er det ikke Man Utd som har tapt generelt omdømme. Evra? Det kan godt være, men hans omdømme var vel ikke allverden til å begynne med...

...men det er likevel ingen grunn til at han skal akseptere eller tolerere rasistiske drittmeldinger. Og om han nå skulle ha svart "jævla søramerikaner" e.l. etter å ha blitt provosert med ting jeg egentlig tror du er enig i at er et par hakk verre, er det visse formildende omstendigheter ute og går, eller hva? For all del, det er ikke greit å slenge denslags drit heller, men likevel...

I mine øyne er det siste du skriver her, det klart viktigste. Dommen er ikke god, verken mht beviser eller straffutmåling. Suarez er dømt for noe som har skjedd (og skjer) ofte, men når han først er dømt, skaper det en ytterst utfordrende presedens.

StevenPatrick
missChance: Ok, Evra har ingen direkte vitner og er en løgner? Suarez har ingen vitner og må derfor også være en løgner.

Hvem anklager her? Hvem startet saken, med et intervju på fransk TV?

Jeg gir strengt tatt blaffen i om noen av dem lyver. Evra er en drittsekk og et persilleblad, og har drevet dette spillet til det patetiske.
Dommen er en skandale, og et regelrett justismord.

End of story.

haaX
haaXInnlegg: 6157
03.01.12 21:02

Liverpool viser fram sin hyklerske side igjen. Anker ikke, men mener dommen er feil. Seriøst? Den nye pressemeldingen de kommer med er like håpløs som den forrige.

“Evra was deemed to be credible in spite of admitting that he himself used insulting and threatening words towards Luis and that his initial charge as to the word used was somehow a mistake.”

Evra was deemed a credible witness because wherever possible, his story was supported by everyone questioned, whether that was Marriner, Dowd, Giggs, Valencia, Chicharito, Nani or Anderson. In contrast, Suarez’s statement was contradicted by Dalglish, Comolli, and Kuyt. Suarez also admitted to lying, after initially telling the FA he pinched Evra to “defuse the situation”, when acknowledging this wasn’t the case at all. Also, Evra’s version of events was supported by the TV footage whereas Suarez’s version wasn’t. It is very easy to see why Evra was deemed credible and Suarez wasn’t.

“This case has also provided a template in which a club’s rival can bring about a significant ban for a top player without anything beyond an accusation.”

Suarez’s defence in the case, Peter McCormick OBE, acknowledged that this wasn’t one player’s word against another. For Liverpool to claim the opposite of this is astonishing.

In paragraph 215 of the report: “It was accepted by both Mr Greaney and Mr McCormick in closing submissions that this is not simply a case of one person’s word against another.”

Sitater: http://therepublikofmancunia.com/another-disgraceful-statement-from-liverpool-after-accepting-suarezs-guilty-charge/

Pressemelding: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/statement-from-liverpool-fc

missChance
03.01.12 21:06
StevenPatrick: Hvem anklager her?

Vel, Liverpool anklager mer eller mindre United for å stå bak for å svekke Liverpool (!) ... Kuyt anklager Evra for å beskylde dommeren for rasisme. Suarez anklager Evra for å si 'south american' - noe som "tilfeldigvis" og så beleilig blir spredd før dommen offentliggjøres som at han har sagt "sudaca", osv., osv. ...

Ja, Evra skulle aldri ha snakket om det på fransk TV, men det var ikke der saken startet - den startet på banen, og så i dommergarderoben da det ble levert inn klage.

missChance
03.01.12 21:06
haaX: “This case has also provided a template in which a club’s rival can bring about a significant ban for a top player without anything beyond an accusation.”

Denne er jo helt fantastisk ...

StevenPatrick
03.01.12 21:07
Spike11: Og om han nå skulle ha svart "jævla søramerikaner" e.l. etter å ha blitt provosert med ting jeg egentlig tror du er enig i at er et par hakk verre, er det visse formildende omstendigheter ute og går, eller hva?

Nei, det er ikke formildende, da det etter reglementet er samme sak.

Og hvorfor skulle persillebladet starte denne diskusjonen på spansk, samtidig som de påstår all annen dialog var på engelsk?
Provosere frem en "misforståelse"?

Evra ble pissa på i denne kampen, og dette er hans måte å slå tilbake på.

Og helt ærlig; det irriterer meg grønn at man ikke anker. Men man får heller bruke Unitedmetoden og sette Johnson til å anklage Rooney. Like troverdig vil det være, og siden beviser ikke trengs, så må Rooney dømmes.
Noe som viser den komplette idiotien som foregår her.

missChance
03.01.12 21:08
StevenPatrick: samtidig som de påstår all annen dialog var på engelsk?

Lyver Suarez når han sier at Evra sa 'south american' på engelsk?

StevenPatrick
03.01.12 21:09
missChance: Suarez anklager Evra for å si 'south american' - noe som "tilfeldigvis" og så beleilig blir spredd før dommen offentliggjøres som at han har sagt "sudaca", osv., osv. ...

Og bevisene for dette er akkurat like sterke som bevisene mot Suarez.

Nesten så jeg er fornøyd med at Downing bommet alene med Hart...

xxRAAMxx
xxRAAMxxInnlegg: 427

I mange år har veldig mange Liverpoolfans frydet seg og kalt Unitedfans sutrete småunger når United har vært offer for FA's håpløse dømmekraft.

Karma is a bitch :)

missChance
StevenPatrick: Men man får heller bruke Unitedmetoden og sette Johnson til å anklage Rooney.

Og dette er en konspirasjon fra United?

Ærlig talt ...

Siste innlegg