ok, i så fall sier jeg Carzola. Talenter er alltid positivt, men vi trenger rutine.
Dette på ekstremt tynt grunnlag riktignok. har aldri sett Isco, og Carzola har jeg kun sett littegrann for Spania.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
ok, i så fall sier jeg Carzola. Talenter er alltid positivt, men vi trenger rutine.
Dette på ekstremt tynt grunnlag riktignok. har aldri sett Isco, og Carzola har jeg kun sett littegrann for Spania.
han heter Santi CAZORLA. Hvordan i helvete kan alle bomme på den!?
Skal du rette på mitt brukernavn? Hva er det godt for? og jeg har vel egentlig bare valgt et helt utav det blå navn.
Som staves annerledes i forhold til alle Salihović'ene jeg har hørt om. Fant det derfor smått ironisk at du klikka i vinkel når andre staver Karl-Roza feil, og følte for å påpeke det.
Det var hysterisk morsomt. Det var det godt for.
Har hørt at Cazorla kommer. Kan ikke si hvor.
Hørt det jeg også, jeg kan si hvor da: Over alt.
Det var ikke Over Alt. Er ukjent der.
heh:P jeg har bare lest navnet hans her faktisk, så ikke hundre prosent min feil. But note taken.
Burde du ta deg en chillpill btw?
(Innlegget ble redigert 26.07.12 23:07)
Fordi det ligger i underbevistheten at Zola er en verdensklasse fotballspiller?
CarZola
Høres ut som en turbo/pimpa versjon.
Jeg kan bare skylde på dyklesien min, hvis jeg staver det feil da.
(But Stan, why are you so mad?)
Wenger sa jo igår at det blir flere signeringer. Da tror jeg på det. Kanskje Niang?
The Gunners have a deal in place for Cazorla while they are also still in for Yann M'Vila and M'Baye Niang [Mirror]
Tror det er veldig mye "vil-ha-klikk-på-nettsiden" i denne saken her. Følger en del mennesker med gode kilder i spanske miljøer og der virker det som det kanskje kan være forhandlinger, men at partene er langt unna hverandre og at det antakeligvis er en god del større sjanse for at gutten blir i Malaga, enn at han flytter til London
Høres veldig logisk ut.
For en pessimist ja! :)
Mulig at saken ender slik, men når alle de største og seriøse avisene i england med gode kontakter melder om saken, så kan vi i det minste ha et greit håp om at det går i orden?
"En del mennesker", "virker som", "kanskje forhandlinger", "antageligvis" virker ikke som særlig informerte mennesker spør du meg.
Mulig det ble veldig mye krøll, men er nå slik situasjonen står pr.nu, ifølge hva jeg har hørt fra mine twitterkilder
ifølge enkelte blogger jeg har lest, så er han faktisk klar neste tirsdag.
Nja. Handler mer om å kontrollere forhåpningene.
Kildene er typ Petter Veland som jobber med La Liga for Canal+ og Sid Lowe som jobber for å dekke La Liga på engelsk. Ikkenoe en mirroravis eller noe tull
Hadde heller dratt til London, Malaga er en bedriten by
Hvis Cazorla skynder seg, rekker han å få med seg lekene! Hva venter han på?! Tving gjennom overgangen!
Været og klimaet i Malaga gjør vel at man heller ønsker seg dit enn i trauste og kalde London
Ramsey var brukbar i dag? Fikk desverre ikke sett kampen, men setter pris på det hvis noen tilfeldigvis skulle snuble over et sammendrag av hans bidrag mot Senegal :)
Kanskje han så smått kan begynne å ta over arven etter Cesc, selv om det er for mye å håpe på. Han har potensiale, men det spørs om han noensinne får det ut på banen...
I følge yr.no skal Cazorla bli klar i morgen. De melder forøvrig regn hele dagen her jeg bor også... jævler!
Storm.no melder også om regn samt mulige sjokkreturer for Adebayor, Cashley og Nasri.