Bæsja på leggen, og lagde ny kamptråd. Det skulle jeg ikke gjort. Arrestert og lagt i jern på flekken. "Jawohl admiral von Schneider"
Limer inn åpningsinnlegget her..
Sunderland – Arsenal Kampråd
Lørdag 11 Februar. Kl 16.00.
Stadium of light
Etter en kjempekamp i helga er det på tide å se fremover. Og om du er som meg, lettere påvirket og fortsatt ikke mett på å se målorgien, Se her.
Nå mangler van Persie bare 105 mål så tangerer han Henry sin scoringsrekord for “The gunners” ;-)
“Nuff said, bout that” På tide å se fremover, Sunderland under O`Neill er ikke å kimse av, her kan det fort bli krasjlanding. De har nettopp slått Stoke på Brittania. Ingen selvfølge det, for noen. De har banket Norwich hjemme 3-0. Swansea har de slått 2-0. Glem heller ikke at de har klart å vinne over selveste Man. City 1-0. Så her kan vi fort få stekket vingene.
Satser dog på at flyten fra storseieren holder seg, og gir følgende kamptips 1-3 seier til Arsenal. 1 gang van Persie, 1 mål til AO.Chamberlain og spikeren i kista av T.Walcott.
Startelver for Gunners, kan kanskje se sånn ut. Spørsmålstengene er pga av at jeg ikke er oppdatert på skadefronten. Tilbakespill?
Szczesny
Sagna?- Koscielny- Vermalen- Gibbs?
Song- Arteta- Coquelin
Walcott- van Persie- Chamberlain
Good (kvit) løk too ya all?