Min mening, det er lov til å være uenig. Skal dog sies at jeg satte det opp før jeg ble oppmerksom på dagens cupkamp mot Boro.
Jeg mener uansett bookmakerne feiloddser denne totalt. Fristende å tippe hardt på HU kombo.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Min mening, det er lov til å være uenig. Skal dog sies at jeg satte det opp før jeg ble oppmerksom på dagens cupkamp mot Boro.
Jeg mener uansett bookmakerne feiloddser denne totalt. Fristende å tippe hardt på HU kombo.
Jeg går for 1-0 til Sunderland etter scoring av badeballen på overtid av overtiden. På tide at den leverer igjen! Kan ikke bare hvile på gamle meritter....
(Innlegget ble redigert 08.02.12 18:40)
Topp fire i PL er viktigere enn avansement i CL nå. De beste spillerne skal ikke hviles i denne matchen.
Enig. Men avansement i CL er mye mer sannsynlig akkurat nå da.
Forøvrig veldig enig i at vi ikke bør spare spillere, men dette er en typisk kamp for en skade på en sentral spiller. Så for min del kan gjerne RvP starte på benken og komme inn etter 60 min.
Trodde Cattermole var ute?
Du må være den norske vesjonen av Wenger. ......var det ikke sånn at Arsenal i tillegg fikk et mål feilaktig bortdømt rett før slutt?
Satt en støkk i forsvar tidligere, det.
Det er dessuten juks at lagets 12 mann (publikum) heier så høyt. Det ødelegger konsentrasjonen!
Joda, men Sunderland har sluppet inn færre mål enn Arsenal i år. Vi er på topp 4 sesongen sett under ett, vi er nr 1 under O'Neill.....men denne matchen blir tøff, vi får nok en del sår å slikke etter krigen mot Boro i kveld.
Det er elektrisk stemning på stadion når Sunderland jager mål.
Ikke sånn jeg husker det, men dette har du nok full kontroll på som vanlig.
Forøvrig fikk vi skadet vår viktigste spiller tidlig i kampen.
Merkelig at jeg er en av VGDs mest Wenger-kritiske Arsenal-fans da. Så kritisk at jeg får ukentlig pepper fra mine medfans som mener jeg svartmaler.
:-) Sorry pal. Trodde det var ironi fra din side, derfor kjørte jeg bare på.....hehe. Selvsagt går dommeravgjørelser i hytt og pine enkelte ganger. Tror kanskje ikke Sunderland er særlig godt vant til å få dommerhjelp.
Tror folk dette her er "walk in the park" eller?
TIPS: 2-0(Larsson, Sessegnon)
Håper ikke det. Leeds hjemme er ikke en parktur for gutta våre.
Tenkte at å sende ham inn halveis uti andre omgang eller noe sånt kunne vært smart. RvP inn fra benken mot slitne Sunderlandbein trenger ikke være så guffent. Må nesten gripe sjangsen til å hvile ham litt mens Henry enda er her...
Hehe... Null stress. :-)
Sånn seriøst: den 1-1 utligningen tror jeg er det sureste poengtapet jeg noen gang har opplevd som Arsenal-supporter, og det sier litt for det har vært en del oppigjennom åra.
Med det sier jeg ikke at ikke Sunderland fortjente minst 1 poeng i den kampen, for det gjorde dere som det beste laget.
Men utvisningen (mener i farten det var Song) var veldig tvilsom. Vi brant et straffespark ved Rosicky på 0-1. Dommeren la av en eller annen grunn til et ekstra halvminutt som jeg aldri kommer til å forstå hvorfor. Det var en marginal offside og ballen spretter via hånda til en Sunderlandspiller.
Altså var det så mange grunner til at vi kunne og burde ha rodd i land den seieren, inklusive en del ting som falt på dommertrioen, at det ble vanskelig å ikke reagere på den. Det sier jo litt at jeg fortsatt husker alt dette.
Jeg sier imidlertid ikke at Sunderland pleier å ha dommerhjelp eller at Arsenal nødvendigvis pleier å ha det motsatte. Det er et kjent faktum at dommerfeil i gjennomsnitt går oftest i favør av de storeklubbene og topplagene. Altså er jeg helt overbevist om at Sunderland har flere dommerfeil mot seg enn Arsenal.
Det er bare det at man best kjenner den urett som blir begått mot en selv osv...
Ble som vi goonere håpet på; ekstraomganger på Riverside!
Svarte F....... Bordet er dekket til lørdag.....for dere.
Herregud så dålige avslutning og dårlige valg Sunderland har gjort foran mål i dag. Dag og natt fra det normale Sunderland under O'Neil.
Sunderland ut i ekstraomganger ja..den e fin!
steike jeg er glad kong Olav slipper å oppleve å se dette arsenal no har i møte...
lørdag 3-1
neste lørdag 4-2
(Innlegget ble redigert 09.02.12 00:27)
Ikke fått med deg at City punget ut for den i fjor sommer? Råtner dessverre på deres reservelag.
Har ikke sett all verden av Sunderland siden MON tok over. Hvordan er spillestilen? Mye likt fra hva Bruce prøvde på? Hva er endret?
Bruker mann backene i samme grad?
Ikke 2-2 mot birmhingham? eller samme sesong når manu snudde til 2-1?
2-2 mot B'ham er det verste jeg kommer på. Da var jeg langt nede.
Dette tror jeg kommer til å bli en sabla artig fotballkamp for nøytrale tilskuere. Mange mål og angrepsvillige lag.
Jeg går for 3-3 og rødt kort på Kosczsch.... Per.
Ballen hurtig opp på kantene og inn foran mål.
De spiller den langt opp og håper at Bendtner greier å stusse den til Sessegnon eller at den detter ut på en av kantene som igjen kan slå den inn til superdansken :-)
Kjenner jeg Wenger rett, kommer han til å benke Rosicky og hive innpå Ramsey igjen. Blir direkte skuffet hvis det skjer..
Sczcesny
Sagna/Coquelin - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs/Sagna
Arteta - Song - Rosicky
Walcott - RvP - Oxen
Dette laget skal slå Sunderland, uavhengig av om de er slitne eller ikke. Koscielny bør hviles til Milan-kampen hvor han og Verminator kommer til å regjere.
(Innlegget ble redigert 09.02.12 11:43)