Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

McLeish out

NYTT TEMA
Dani_e
Dani_eInnlegg: 1916
08.02.12 18:31

Nok er nok. Mcleish står for en drit kjedelig fotball som har gjenspeila Villa gjennom hele sesongen. Fansen som stod uttafor Villa Park og protesterte da han ble ansatt, men som valgte å gi han en sjanse, er som alle andre Villa fans (forsatt) jævlig lei. Vi var en klubb som kjempa om CL plass og spilte morsom fotball for bare et par sesonger sida. Etter at O'neill fikk nok og gikk har alt går til helvete. Dette betyr at det også bør være en amerikaner som bør vurdere å ta hatten sin og gå (selge). Faen jeg er lei. Personlig syns jeg vi har en helt grei stall med masse unggutter. Det er ikke top 6 klasse over stallen, men vi skal faen meg vinner mer enn 6 kamper og ikke kjempe mot nedrykk. Vi er faktisk en tradisjonsrik klubb, og detta er min værste sesong som Villa supporter. McLeish out! 

http://www.dagbladet.no/2012/02/08/sport/fotball/premier_league/aston_villa/alex_mcleish/20138700/ 

Enzino
EnzinoInnlegg: 14076
08.02.12 18:34
Dani_e: Etter at O'neill fikk nok og gikk har alt går til helvete.

O'Neal er en fantastisk god manager, helt oppe med de beste i PL.

Usikker på om han er skikket til presset i en storklubb i PL, men hadde antakelig ikke vært den verste til å replace Wenger.

McLeish er en usympatisk pikk, som ikke er i nærheten kvalitetsmessig. Lurer på hva som var analysen bak den ansettelsen? "La oss velge en som nettopp har bevist at han klarer å rykke ned med en middels PL klubb"?

taknina
takninaInnlegg: 13254
08.02.12 18:35
Dani_e: 6

Burde vel faktisk være oppe å snust på sjetteplassen iallefall,med en manager som virkelig fikk det absolutt beste ut av spillergruppa.

Dani_e
08.02.12 18:40
Enzino: O'Neal er en fantastisk god manager, helt oppe med de beste i PL.

Det eneste jeg ikke likte at han ikke gjorde, var at han ikke bytta spillere under kamp. Han kjørte som regel de samme hele tida. 

(Innlegget ble redigert 08.02.12 18:40)

Dani_e
08.02.12 18:41
taknina: Burde vel faktisk være oppe å snust på sjetteplassen iallefall,med en manager som virkelig fikk det absolutt beste ut av spillergruppa.

nja, joa, ikke umulig, men tror rundt 8-9 er mer realistisk

Enzino
EnzinoInnlegg: 14076
08.02.12 18:43
Dani_e: Det eneste jeg ikke likte at han ikke gjorde, var at han ikke bytta spillere under kamp. Han kjørte som regel de samme hele tida.

Samme svakhet som Wenger da. Må si at jeg aldri har fulgt lagene hans tett nok til å ha observert dette, så må bare stole på deg.

Villans20
Villans20Innlegg: 270
08.02.12 19:10

Utrolig kjipt å være Villa supporter for tiden, det at for eksempel Newcastle som etter min mening har eg ganske så jevnbra lag som oss har hele 14 poeng mer enn oss gjør meg sinnsykt frustrert

W_Rooney01
W_Rooney01Innlegg: 648
08.02.12 19:35

Deilig at Villa skal ha City i neste kamp.

Er en kamp Villa bør vinne, noe så er sannsynlig pga presset.

Dani_e
08.02.12 21:05
W_Rooney01: Deilig at Villa skal ha City i neste kamp.

Det er nok flere Villa supportere som nesten "håper" på tap, for å få McLeish ut... Det værste hadde vært å spille en jævlig bra kamp, det beste hadde vært å spille en drit dårlig kamp, men samtidig vinne 1-0 på corner eller frispark rett før slutt. 

taknina
takninaInnlegg: 13254
08.02.12 21:45
Dani_e: Det er nok flere Villa supportere som nesten "håper" på tap, for å få McLeish ut... Det værste hadde vært å spille en jævlig bra kamp, det beste hadde vært å spille en drit dårlig kamp, men samtidig vinne 1-0 på corner eller frispark rett før slutt.

Ikke enig i det siste der :-)

skrammel
skrammelInnlegg: 1735
08.02.12 22:25
Enzino: O'Neal er en fantastisk god manager, helt oppe med de beste i PL.

Han er flink, men litt oppskrytt.

Ja, han ble nummer seks med Villa, dog med liganes sjette høyeste lønnsbudsjett.

Dani_e
08.02.12 23:02
taknina: Ikke enig i det siste der :-)

nei nei, for Villa sin del. Vi trenger 3 poeng, men samtidig trenger vi ny manager. Det er en ond sirkel

Dani_e
08.02.12 23:03
skrammel: liganes sjette høyeste lønnsbudsjett.

Veit du hvordan det var med overgangsbudsjettet? 

HeadlessCross
HeadlessCrossInnlegg: 1752
08.02.12 23:15
Enzino: Lurer på hva som var analysen bak den ansettelsen?

Det beste er at de ansatte ham etter at hans diametrale motsetning, Martinez, takka nei. Det vitner ikke om noen klar plan.

tommy_cowan
tommy_cowanInnlegg: 24506
09.02.12 01:17
Villans20: det at for eksempel Newcastle som etter min mening har eg ganske så jevnbra lag som oss har hele 14 poeng mer enn oss gjør meg sinnsykt frustrert

Villa hadde vunnet kampen mot Newcastle i helga, hvis ikke McLeish hadde feiget ut i pausen og satt taktikken til "deffe inn 1 poeng".

Johninho2
Johninho2Innlegg: 27360
09.02.12 01:27

Hadde Lerner hatt litt fotballvett så hadde han hentet Moyes. Ikke verdens mest spennende manager, men han får jo resultater med små midler.

(Innlegget ble redigert 09.02.12 01:27)

Dani_e
09.02.12 20:46
Johninho2: fotballvett

Nøkkelordet. Ingen ansetter en manager som 1) Rykka ned forrige sesong med den værste hat klubben til det laget som trenger manager. 2) En manager som spiller på en så usedvanlig kjedelig måte, rett og slett døende fotball (for oss som ser på). 3) En manager som ganske tydelig ikke klarer å motivere spillerne mer enn maks en kamp i mnd. 4) En manager som virker planløs og intetanende når det gjelder taktikk og egentlig det meste.

Og når han først blei ansatt, bruke Heskey som en slags "fri-rolle" / trequartista... Jo, nei, vent litt... Lerner veit best...  

ermathi
ermathiInnlegg: 7302
09.02.12 23:32

Er det gått så langt at McLeish risikerer sparken seriøst allerede til helgen med tap mot City??

Omrings
OmringsInnlegg: 1780
10.02.12 01:07
ermathi: Er det gått så langt at McLeish risikerer sparken seriøst allerede til helgen med tap mot City??

Nei, og hadde bare fotballen vært slik jeg ønsker, skulle han gjerne blitt værende i managerstolen. Jeg lever i den tro at kontinuitet alltid vinner. Det er bare det at fotballen har blitt så forbanna utolmodig. Og spillerne, lederne, supporterne, mediene og agentene er alle bidragsytere i denne destruktive tilværelsen.

Ryktene vil ha det til at McLeish er i ferd med å miste garderoben, og hvis så er tilfelle må han pakke sekkepipa si og forlate Englands nest største by for godt.

Hele greia gjør meg i grunnen kvalm. Football, come home, please?

Siste innlegg