Nå som Capello er gått av, samt at Harry ble frifunnet i skattesaken, ja da ligger det an til at Harry tar over landslaget. Har flere ganger uttalt at han kunne tenkt seg jobben. Bookmakerne har sluttet å ta i mot veddemål på om han blir sjef, det bruker å være sikre tegn. Er det en egen tråd for dette, så beklager jeg og vi kan bare la denne drukne.
For viktig til å bli diskutert i klubbtråden, samt det er ønskelig med innspill fra andre supportergrupperinger. Nå er det selvsagt ikke sikkert at Harry tar over, men hvis han gjør det, hvem skal da ta over Tottenhamskuta?
Det er selvsagt mange kandidater der ute, men hvem er mest aktuell?
Mourinho ryktes å ville til England til neste sesong, men er han en reel kandidat til jobben? Mest sannsynlig ikke, ettersom klubben ikke vil kunne konkurrere med de rikeste på jevnlig basis uten større inntekter.
Brendan Rodger i Swansea har gjort en kjempejobb og laget hans spiller riktig fotball. Har gått i skole hos Mourinho, og er helt klart en kandidat, men har kanskje ikke riktig tyngde enda.
Hiddink er også en mann som ofte finnes ledig på markedet, men tror det er lite sannsynlig at han ønsker å ta over noen andre enn Chelsea.
Louis van Gaal er ledig på markedet, og ville nok kunne finne det av interesse å ta en jobb i England. Har stor faglig tyngde og ville nok kunne ta klubben videre.
Moyes har i en årrekke vært ryktet til Tottenham om Harry skulle forsvinne. Har gjort en stor jobb i Everton uten å få bruke mye penger. Vil nok være en av de ledende kandidatene. Personlig har jeg større tro på Rodgers, ettersom jeg ikke synes Everton spiller en fotball man forbinner med Tottenham.
Men hva tror dere, hvem blir ny manager om Harry tar sin hatt og går?