Hvor lenge skal Boas få sitte i manager stolen?
Mitt tips er: Frem til midten av 2012/2013 sesongen.
Man Kan skylde på at Chelsea er i oppbyggingsfasen, men Abramovich krever CL-spill hvert år så vi får se.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Hvor lenge skal Boas få sitte i manager stolen?
Mitt tips er: Frem til midten av 2012/2013 sesongen.
Man Kan skylde på at Chelsea er i oppbyggingsfasen, men Abramovich krever CL-spill hvert år så vi får se.
(Innlegget ble redigert 09.02.12 15:47)
Sitter vel 2x45 hver helg slik jeg forstår. Etter dette går han.
Å, for en tøffing, denne touraeg. Tenker at motdebattantene dirrer av skrekk, nå. Og selv sitter han nok med en aldri så liten våt flekk på underbuksa.
Livet er herlig på vgd.
Faen så misvisende tittel da
Hvor mye penger har dere brukt på managere de siste 4 årene?må jo vere noen 100 mill snart.
Hva har dette med denne tråden å gjøre?
"Villas Boas må gå"
og så kommer du med et spørsmål om hvor lenge han kommer til å sitte? Tittelen har jo ingenting med innholdet i tråden å gjøre.
Skulle kopiere "Kenny Daglish må gå" tråden. Men det passet ikke helt inn:
Ute av Europa-cupen, MOT Braga. Fiasko. Ingen tvil om at Daglish har en del av skylden i dette.
Mjaa.. Kansje litt veldig misvisende.
Vi kan jo ta en gjennomgang:
07/08: £23 073 000
08/09: £12 613 000
09/10: £0
10/11: £28 000 000(hvorav £21 435 000 er kompensasjon til Wilkins, Ancelotti & co).
Totalt: £63 686 000! Chelsea har altså brukt £63,7 millioner på manager-/trenerbytter de siste 4 årene.
For å sammenligne, er det mer enn inntektene til 9 av Premier League-klubbene i 09/10-sesongen, og kun £1 million mindre enn hva Sunderland hadde av inntekter samme sesong, i følge Swiss Ramble.
(Innlegget ble redigert 09.02.12 17:09)
Troll!
Han står på huk.
Har han ikke bil ?
Helt ville summer...
Forkastelig,håper virkelig vi setter de på plass på Goodison.
63 Millioner Pund. Det er vel omtrent overgangssummen på Andy Carroll og Downing + lønningene deres det året de har vært her.
Chelsea fikk ihvertfall med seg noen titler i bytte mot alle pengene : - )
Eller hvor ofte skal Chelsea bytte manager ? Det virker til å være gjennomtrekk i managerstolen på brua.
For all del, men alle skiftene har vært riktige, har bare aldri funnet riktig mann til å ta over.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 07:42)
Han kan sikkert få jobb på vg's nettside. Sitter bare lurendreiere der inne også.
Trykk meg, trykk meg ^^
Litt tålmodighet trengs.
Ser jo ut til at Chelsea er inne i en periode hvor de bytter ut gammelt med nytt, og derfor bør vel nymanageren få tid.
Yes, det er akkurat det jeg også mener, men man vet aldri med en utålmodig eier...
Opp?
Denne er vell aktuell nå, eller hur?
Gir Gary Neville æren for at det har raknet helt for Villas-Boas og hans Chelsea. Playstation-kommentarene om David Luiz var mind games på høyt nivå.
Hvis AVB blir sparket nå, må det være en av de verste trenerkjøpene noen gang. Merkelig hvordan en fattigfant fra Russland klarer å bygge seg opp til å bli en av verdens rikeste, når han så åpenbart har penger som brenner i lommene og invisterer i fotball som en hønsehjerne
Kan redde seg med seier i CL. Ryker de ut av turneringen før finalen er det nok slutt for den unge manageren.
(Innlegget ble redigert 18.02.12 16:50)
tror heller Pl og CL blir avgjørende. Ingen av lagene bak United,city og spurs kan gjøre mange feil framover, hvis de skal vinne kampen om 4.plassen.
Tipper han går etter første tap i PL etter at de ryker ut av CL(Napoli)
(Innlegget ble redigert 18.02.12 17:02)