Ryan Giggs har skrevet under ny 1-års kontrakt i dag. Gode nyheter dette.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Ryan Giggs har skrevet under ny 1-års kontrakt i dag. Gode nyheter dette.
Nydelig. Synes han har vært glimrende på sentral midbane i år.
Herlig.
Håper han spiller mot Liverpool også til neste år.
Synd.
Strålende nyheter. Begynner å bevege meg vekk fra å ønske meg SAF's snarlige pensjonering. Er litt rufsete denne brasilianeren dere har på høyreback. Burde sette seg ned med GN og få han tilbake før neste sesong.
lol
Man er dum hvis man ikke forlenger med denne mannen.
Flest assist per minutt. Han klarer det han, stadig vekk.
Synes han kan legge opp nå. Ser for meg at Scholes også forlenger, og at vi får nok en sommer uten forsterkninger på midten.
Dere henter nok inn R. Keane eller Cantonaen..
Han klarer også å legge flest feilpasninger per minutt han er på banen. Guess that makes it even.
LEAVE RYAN ALONE!!!! ALL YOU PEOPLE WANT IS MOAR MOAR MOAR!!!
Forøvrig bryr jeg meg fint lite om han forlenger eller ikke. Kan jo selvfølgelig være en grei backup å ha, så lenge han ikke får klippekort, noe jeg tviler megaultrasupersterkt (oh yes) på.
Legende!
Hvorfor ikke begge deler? De er da gode rollemodeller for den yngre generasjonen, samtidig som de bidrar bra på banen ennå.
Ferguson er fullt klar over midtbane situasjonen våres om dagen, eller så hadde han aldrig overtalt Scholes til å komme ut av pensjon. Så jeg tror vi får en ny midtbanespiller før sommeren uansett.
Men bra med Giggs uansett;)
Spørsmålet er hva vi burde gjøre dersom Cleverley og Pogba leverer etter forventningene?
Etter min mening kanskje selge Anderson. Det blir vel toppen 1 sesong til med Giggs/Scholes uansett.
Fantastisk deal. Artig for PL.
Noe av det fine med Ryan Giggs er jo at han gjør som sjefen sin sier, og som kan plasseres på benken uten at det sutres.
Men, han er jo notorisk utro utenfor banen.
Giggs blir, Ando ut og Pogba frem i køen. Kan bli grett.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 14:57)
Det var da enda bra det var utenfor
Skulle sitere mister cockburn, men tørr ikke for han er så sint.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 15:01)
Fantastisk, håper Cabaye og Tiote kan knuse han til neste år også.
er riktig nok Liverpool fan men Giggs er en spiller eg har sansen for. går ikke ann å mislike Giggs.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 15:06)
Jeg har savnet at han var utro på banen.
Innebærer det 1 år til med dama til broren også montro?
Enkelte synker veldig lavt her.
Mannen nærmer seg 40. Når skal han legge av seg de Hollywood-pasningene som sjelden eller aldri treffer en medspiller?
Når du påstår at det er umulig å like Giggs, er det klart det kommer reaksjoner. Du påstår jo noe som er totalt feil.
umulig å mislike giggs var det jeg skrev. følg litt med før du går til angrep på folk.
(Innlegget ble redigert 10.02.12 16:40)
Mislike var selvsagt det jeg mente også. Å påstå at det er umulig å mislike Giggs, er selvsagt bare sprøyt.