Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Enig med Kenny

NYTT TEMA
xxRAAMxx
xxRAAMxxInnlegg: 427
10.02.12 21:41

Håper også at oppgjøret i morgen blir husket for "en fantastisk fotballkamp". Med United som vinnere selvsagt.

http://www.united.no/nyheter/nyheter/har_lagt_saken_doed

Vil også oppfordre alle United's supportere om å stoppe den overdrevne hetsen mot Suarez. Ja,han biter,sparker,slår,filmer og stikker fingrene i øyet til folk. Men han har sonet sin straff,og vi kan la han være. Buer man på han vil han jo spille bedre,ifølge han selv.

Synes heller vi skal gni inn at vi har 19 ligatitler og flere pokaler til sammens enn di har. Det ser ut til å irritere dem mere enn Suarez hetsen. Dessuten lager noen Liverpoolfans så morsomme lister over pokaler når man sier at United har flere. Ikke måte hvor mange United pokaler di "glemmer" da. Slikt er mye morsommere enn å plage Suarez :)

PS. Minn dem på badeballen hver gang di møter Sunderland.

Cabaye
CabayeInnlegg: 13
10.02.12 21:43
xxRAAMxx: di

* de x3

trippinballs
trippinballsInnlegg: 1674
10.02.12 21:51

Dette tråd kommer jeg til å dra opp når Liverpool voldtar kjerringene fra Salford i morgen.

Fuck the scum!

xxRAAMxx
10.02.12 23:00
Cabaye: * de x3

Er lov å bruke di. Sorry mate.

xxRAAMxx
10.02.12 23:01
trippinballs: Dette tråd kommer jeg til å dra opp når Liverpool voldtar kjerringene fra Salford i morgen.
Fuck the scum!

Liker du jobben som MOD ?

xxRAAMxx
instinto
instintoInnlegg: 951
10.02.12 23:06
xxRAAMxx: Bare se her :)

Forskjell på "Det er din jakke" og "Det var de som kjøpte den"

xxRAAMxx
10.02.12 23:14
instinto: orskjell på "Det er din jakke" og "Det var de som kjøpte den"

Det har du helt rett i . Men man kan fortsatt skrive "di" :)

colombo
colomboInnlegg: 13329
10.02.12 23:19
xxRAAMxx: Det har du helt rett i . Men man kan fortsatt skrive "di" :)

Klart man kan det. Man riktig blir det jo uansett ikke. Og det blir sikkert en flau opplevelse i morgen, som det jo blir på gamle trafford. 

instinto
10.02.12 23:20
xxRAAMxx: Men man kan fortsatt skrive "di" :)

Nei. Du kan ikke bruke et entalls eiendomspronomen på et flertallspronomen

xxRAAMxx
10.02.12 23:25
instinto: Nei. Du kan ikke bruke et entalls eiendomspronomen på et flertallspronomen

Jaja,man lærer så lenge man lever :) Skal slutte med slike grusomme skrivefeil. Har merket at folk er veldig strenge her inne når det gjelder skrivefeil. Det er faktisk så viktig at trådens tema ikke ofres en tanke :)

instinto
10.02.12 23:27
xxRAAMxx: Jaja,man lærer så lenge man lever :) Skal slutte med slike grusomme skrivefeil. Har merket at folk er veldig strenge her inne når det gjelder skrivefeil. Det er faktisk så viktig at trådens tema ikke ofres en tanke :)

Denne tråden har egentlig ikke noe man kan diskutere. Eneste jeg legger merke til er det du skriver på slutten, med badeballen. Pinlig

xxRAAMxx
10.02.12 23:28
colombo: Klart man kan det. Man riktig blir det jo uansett ikke. Og det blir sikkert en flau opplevelse i morgen, som det jo blir på gamle trafford.

Flaut å tape mot Liverpool ja. Satser på at United vinner. Men noe sier meg at Suarez avgjør på overtid.

xxRAAMxx
10.02.12 23:30
instinto: Denne tråden har egentlig ikke noe man kan diskutere. Eneste jeg legger merke til er det du skriver på slutten, med badeballen. Pinlig

Joda,er hele TRE skrivefeil her :) Var pinlig med badeballen. Stakkars han som kastet den. Var ikke det en Liverpoolsupporter ?

VikingUnited
VikingUnitedInnlegg: 925
10.02.12 23:32
xxRAAMxx: Flaut å tape mot Liverpool ja. Satser på at United vinner. Men noe sier meg at Suarez avgjør på overtid.

Han er ikke på banen når overtiden setter inn, det er min mening.

Utvist eller byttet ut. Han kommer til å få det hett, og har jo vist tydelig ved flere anledninger, at han ikke behersker presset.

Så dette skal bli gøy!!

xxRAAMxx
10.02.12 23:39
VikingUnited: Han er ikke på banen når overtiden setter inn, det er min mening.
Utvist eller byttet ut. Han kommer til å få det hett, og har jo vist tydelig ved flere anledninger, at han ikke behersker presset.
Så dette skal bli gøy!!

Aller først,takk for at du ikke angrep mine forferdelige skrivefeil :)

Håper du får rett. Suarez er litt het i topplokket,håper ikke han slipper unna rødt kort slik han gjorde mot Tottenham. Hadde smakt herlig med seier i morgen. Håper Cleverley er tilbake i toppform.

xxRAAMxx
10.02.12 23:43
instinto: Du kan ikke bruke et entalls eiendomspronomen på et flertallspronomen

Hvorfor vet du dette ? Eller kan jeg skrive "Hvorfor vet de dette" ?

LBJeffries
LBJeffriesInnlegg: 604
11.02.12 00:15
xxRAAMxx: Hvorfor vet du dette ? Eller kan jeg skrive "Hvorfor vet de dette" ?

Kan skrive "Hvorfor vet De dette"? Om man skal være meget høflig, men da med stor forbokstav.

xxRAAMxx
11.02.12 00:22
LBJeffries: Kan skrive "Hvorfor vet De dette"? Om man skal være meget høflig, men da med stor forbokstav.

Jeg har mye å lære ser jeg :)

Årevis med sms skrevet på dialekt har satt sine tydelige spor.

Tusen takk for at De lærer meg dette.

LBJeffries
LBJeffriesInnlegg: 604
11.02.12 00:33
xxRAAMxx: Tusen takk for at De lærer meg dette.

Velkommen skal De være.

Black_Butler-33
Black_Butler-33Innlegg: 5249
11.02.12 00:59

Beklager så meget, men kunne De tatt dem bryderiet med å sende meg sukkeret?

xxRAAMxx
11.02.12 09:05
LBJeffries: Velkommen skal De være.

Takker så meget for Deres høflige svar.

xxRAAMxx
11.02.12 09:07
Black_Butler-33: Beklager så meget, men kunne De tatt dem bryderiet med å sende meg sukkeret?

Med glede. Skal det være noe mer før vi stenger ?

Black_Butler-33
11.02.12 10:00
xxRAAMxx: Med glede. Skal det være noe mer før vi stenger ?

Jeg kunne saktens tenke meg en deilig kopp varm sjokolade. Kunne De laget det til meg?

xxRAAMxx
11.02.12 20:18
Black_Butler-33: Jeg kunne saktens tenke meg en deilig kopp varm sjokolade. Kunne De laget det til meg?

Jeg beklager på det sterkeste at jeg ikke har lest deres melding før nå. Har befunnet meg på min arbeidsplass helt frem til nå. Håper De kan tilgi meg.

xxRAAMxx
11.02.12 20:35
trippinballs: Dette tråd kommer jeg til å dra opp når Liverpool voldtar kjerringene fra Salford i morgen.
Fuck the scum!

Gikk ikke helt etter planen.

xxRAAMxx
11.02.12 20:36
VikingUnited: Han kommer til å få det hett, og har jo vist tydelig ved flere anledninger, at han ikke behersker presset.

Hehe,du tippet helt riktig :)

Black_Butler-33
11.02.12 21:25
xxRAAMxx: Jeg beklager på det sterkeste at jeg ikke har lest deres melding før nå. Har befunnet meg på min arbeidsplass helt frem til nå. Håper De kan tilgi meg.

Deres beklagelse er på det sterkeste akseptert. Men nå vil jeg saktens ha en kopp med kakao, hvis De kunne skaffet meg det?

focusen1
focusen1Innlegg: 1059
11.02.12 21:32

Saa hva skal Kenny gjoere naa. Kenny lovte jo paa forhaand at Suarez skulle ta Evra i haanda, og saa gjorde han det ikke. Har ikke Kenny respekt i garderoben?

kansas00
kansas00Innlegg: 11964
11.02.12 21:38
focusen1: Har ikke Kenny respekt i garderoben?

Så vel ganske tydelig i Bolton-kampen at KK ikke kan har den respekten. Aldri i livet om rødskjortene hadde turt å spille så ræva dersom det var en trener de virkelig respekterte. Er vel også eneste gangen i år han har gått ut mot egne spillere.

(Innlegget ble redigert 11.02.12 21:39)

Siste innlegg