Det var stort sett City-spillerne som klaget på dommeren: Spesielt Zabaleta.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Det var stort sett City-spillerne som klaget på dommeren: Spesielt Zabaleta.
Hvor mange "eksperter" i tv2 holdt united som vinnere av PL tidligere i år?
Uwe Rosler: A tough nut to knakk!
Hehe.
Etihadgrupperinger renner over av kvisete, fotballanalfabeter som deg. så det du mener bryr meg mitt på ryggen.
Er det nødvendig og nevne det? Det er jo faen meg ikke noe annet visse United fans kommer med i disse derby tådene.
Når har City blitt bortdømt?
Takker og bukker!
Synes forresten at lagoppstillingen er merkelig. Det er selvfølgelig lett å si i etterkant av kampen, men jeg skjønner ikke hvorfor Park og Giggs starter kampen.
Jeg skjønner selvføgelig at Park kan løpe mest av alle spillerne på United, men det er utrolig lenge siden han har spilt en kamp fra start. Jeg mener vi burde startet med dette laget:
De Gea
Jones - Smalling - Ferdinand - Evra
Valencia - Scholes - Carrick - Nani
Rooney - Welbeck
Langt derifra.. At du uttaler deg på måten du gjør, uten kjenne min situasjon, sier mer om deg..
Kriterier for å bli PL-ekspert hos TV2:
PL-abonnement
Skjønner ikke hvorfor Park startet kampen?
At du blir så provosert av noe en kvisete, etihad supporter skriver på VGD finner jeg utrolig.
Hahaha, hykleren selv klager på at Mancini klaget til dommerne.
Ferguson er søt
Fordi at det er sant?
Rekk opp hånda hvis du IKKE mener at Man City har kjøpt seg et nytt lag for falske oljepenger og er i ferd med å ta et ligagull!
hva har folk imot avataren min?
Jeg syns faktisk det var mer logisk enn at Nani startet for Valencia. Akkurat den irriterer meg.
Når på året snakker du om?
Og det har ikke United, Chelsea eller andre gjort? Forskjellen er bare at City har lagt til noen flere 0 i budsjettet :)
du burde finne det ukorrekt, for jeg blir ikke provosert av slike som deg, jeg ler AV dere. :))
Fyfaen er så jævla drit lei sutrete scum fans som tyter om oljepenger osv, hold kjæft og kos dere med Charity Shield og andreplass.
Hehe.. Herlig ironisk av Alex. Irriterte seg over at Mancini var etter dommerne. Hehe..
(Innlegget ble redigert 30.04.12 23:23)
Det er sant? Ja, greit. Det er sant. Alle ser det, alle nevner det og det er faen meg ikke noe annet som har blitt snakket om de siste årene.
Så lenge vi vinner ligaen forran United så driter jeg i hvordan det skjer. Som United supporter vet du ikke hva en nedtur er.
Veldig godt innlegg! Som setter fingern på mye av hva som har skjedd med inntoget av pengeklubber i PL det siste 10 året.
Vil nok helt sikker føle det samme om vi (Liverpool) taper for plastikk-klubben Chelsea til lørdag.
Mulig det føltes litt for godt med et United tap idag (for det føles alltid godt egentlig), med tanke på forutsetningene.
Jeg er nå enig med deg, det er ufattelig synd for fotballen at lekeonkler kan kjøpe seg frem til et gull. Og historien samt klassen til andre klubber som er opparbeidet gjennom knallhardt arbeide blir satt i skyggen.
Tommel for godt innlegg.
Noe må han jo skylde på. At hans eget lag spilte rælfotball ville han aldri innrømmet.
godt poeng.
Tenker helst på når City hadde gått på noen smeller, og United hadde hentet dem opp.
Han har frekvensen i beina som Scholes og Carrick ikke har. Fergus var klar over at vi (United) kom til å ha ballen minst denne kampen.
Fy faen er så lei av sånt liverpool søppel som ikke har en dritt inne på denne tråden å gjøre.
pell deg til sengs, det er sent.