Stemmer det,sorry :P
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Ingen tvil om at City fortjente 3 poeng i dag, men jeg synes det er en fantastisk prestasjon av United at de har holdt ut så lenge. Det har vel vært 4-5 spillere skadet "hver" kamp denne sesongen.
Mtp Citys spillerstall så overrasker det meg at de ikke har holdt gullformen hele sesongen, men de har ikke den samme rutinen som United.
Nå får vi bare krysse alt vi kan for at Newcastle tar poeng hjemme mot City.
Jeg vet det. Allikvel vil jeg hevde at en andreplass i ligaen og direkte adgang til CL-gruppespill er bedre enn 7-9 og et ligacuptrofé. Men det er nå bare meg.
19 - 18
3 - 5
= Liverpool is still the greatest
Ja, det burde de visst på forhånd...
En av de få kampene de siste 20 årene der Manu ikke har produsert en eneste målsjanse i løpet av 90 minutter.
Og bare for å ha dette klart:
Dette oppgjøret var og vil aldri bli større enn El Clasico. :=)
å herregud. Selv om du er fjortis må du da vite at det spiltes fotball før du ble født og.
Sier perioden 1967-1993 deg noe???
er Carling cup og ett mulig Fa-cup gull ikke noe? ok da vet jeg det.
Det gjenstår å se om City tar gullet. Når det er sagt har de eid oss i 2 kamper denne sesongen. Man kan gjerne snakke om pengedoping osv, men det er liten tvil om at Mancini har sveiset sammen dette laget på en fantastisk måte. Herlig miks av ferdigheter og de spiller flott fotball. Selv om vi er à poeng føler jeg City rett og slett er et klart bedre lag..
Merkverdig stille fra United i kveld. Hadde trodd de skulle produsere mer.
(Innlegget ble redigert 30.04.12 23:30)
Uten de falske oljepengene så hadde dere mest sannsynligvis vært nede i championship igjen, så ikke prøv å snakke bort noe som helst. City sin sukksess er alene på grunn av rike oljesjeiker som ikke har en dritt å gjøre i fotballen.
Faen feiler det folk nå til dags, får dra frem et gammelt shankly sitat.
If youre the first you are the winner, if you are the second youre nothing. 2 plass i ligaen er selfølgelig IKKE bedre enn et cuptrofe.
Bastabom
Ikke på verdensbasis, nei. Men i Norge er det et større oppgjør.
er dessverre enkelte som ikke forstår det. å forsøke å forklare enn united fan at vi enda er mest vinnende laget i england er bare å gi opp.
Et godt og hærlig svar, du har masse rett i det du sier, støtter det, men har ikke vi blå blitt rammet av diverse ting også da?
Bra underholdning å se dere rakke ned på hverandres klubber.
EN sesong med et Carlin Cup trofe og dere er plutselig kongene av England igjen! hadde heller brukt tid på å skamme meg over ligaplasseringa de sisste åra hadde jeg vært en Liverpool supporter.
ikke like mange skuespillere og øyenstikkere i manchester.
Ja, vi hadde vært i Championship. Det er derfor det er så jævlig deilig og lede PL.
(Innlegget ble redigert 30.04.12 23:33)
Hva skal den si meg? At Liverpool var gode da? Ja det vet jeg..
Shankly tok Liverpool opp fra 2 div i 1960 og vant vel ligaen i 63? Eller husker jeg feil?
Det sier ikke mye..
Viasat for eks. ville heller sendt 'Pool - Røde Stjerne Beograd istedet for El Clasico.
Gratulerer med at dere var gode en gang for 30 år siden :)
Gratulerer
det er du faen ikke alene om.
Loolsupporterne har ikke magemål.
Community Shield?
Fordi jeg syns Beckhamavataret ditt er fjorttis?
Skaff deg vitnemaal du..
Uansett hvor på tabellen vi ligger så kommer jeg aldri til å skamme meg over å være Liverpool fan hvis det var det du forsøkte å si.
Hehe
Jeg ler, og jeg ler fordi det finnes så ufattelig mange usympatiske patetiske mennesker på dette forumet, som istedenfor å akseptere nederlag, er dere så jævla bortskjemte at dere ikke bare må finne unnskyldninger, men også rakke ned på alle andre, og finne andre dere kan skylde på, og andre ting dere kan irritere dere over.
Voks opp!
(Innlegget ble redigert 30.04.12 23:34)
De tror de vinner uansett. men det kommer til å gnage i sjelen på de som haqr gitt ungene sine feil farge et par uker tror jeg.