Blir lillebror når City vinner PL 20 ganger.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Blir lillebror når City vinner PL 20 ganger.
LOL, er det en situasjon å diskutere?
Som om jeg skulle sagt det selv, han er verdensklasse i feltet.
United burde sette inn Valencia, ut Giggs
KAn vi ikke til helvete å sette inn en kjapp Kant.
What????
Altfor forutsigbar kamp, som spådd da laget ble offentliggjort. For lite tempo på midten.
Hvilken kamp er du på. trode det stod 1-0, men hva vet jeg , kanskje martha torkhildsen fra SV har ringt til dommern.
Å tape denne kampen er ikke isolert sett så ille, men det å gi bort 8 poeng på de siste kampene er mye værre.
Muligheter for det nå...
Giggs blir nok byttet ut etter 60 min.
Men dette ender altså 2-2.
Selvsagt.
Hadde tenkt å spørre om noen hadde stream til Lærdal - Førde 2. Stod nemlig 1-8 der, men så oppdaget jeg at kampen var slutt allerede. Får vel se andreomgang i denne kampen i steden for da.
Herlig med overtidsmål. Lover godt for andreomgang. Helt til United scorer. Skjer det så kan Plankehaugen kanskje ta seg en bolle, for da får vi vel se en bussarmé som gjør enhver Plankehaugen medlem våt i buksa og vondt i håndleddet.
Edit: Vent nå litt. Faen, er jo medlem der selv.
(Innlegget ble redigert 30.04.12 21:55)
Fet musikk.
Utd elendig og feige som forventet. Håper City vinner og det beste laget i år vinner PL!
Sa Thorstvedt "helt enig"? Langli mente jo at det var straffe
Redd det er for seint.. Rekker fort 3-4 situasjoner til med ELENDIG press på den som skal legge inn.. Helt villt.
City har 2 avslutninger på mål. United har smultring der. Leder også i avslutninger, ballbesittelsecornere og pasninger. Så ledelse i målprotokollen er fortjent
...etter alle pengene sjeiken har brukt på leketøyet sitt...
Fotball er fotball. United kan fint snu dette enda. Husker jeg selv gravde meg ned når Liverpool lå under 3-0 for Milan i CL finalen i 2005. Hadde et lite håp et sted innvendig, men aldri hadde jeg trodd det skulle ende i den herlighet det gjorde.
Kan selvsagt ikke avskrive mektige United enda.
Han mente at det ikke var straffe
Clichy har da passert Nani ved flere anledninger. Jones hadde også et stygt balltap høyt i banen da Yaya Toure bøllet han ut av banen og kontret i mot.
De presset bra og fikk ihvertfall bedre og bedre tak på det etterhvert, at de scora på cornern var helt ut av det BLÅ _=)
Og Park har gjort det fennomenalt. Tror du Welbeck og Valencia hadde forsterket?
For ein benk City har!
det morsomme er jo at hvis city vinner idag så kuker de det til mot newcastle.
Har ikke sagt noe om United. Poengterer bare at City scorer på sin eneste målsjanse. Kan være snill og ta med Agueros håpløse skudd over, ellers har det ikke vært noe farlig. Vi har ligget kompakt, desverre har det gått på bekostning av det offensive.