Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

###Liverpool - Chelsea### FAC Finale 2012

NYTT TEMA
Blakrath
BlakrathInnlegg: 1944
05.05.12 20:47
Gullde: Dommeren ødelegger kampen. Liverpool skulle hatt 3 straffespark, og Drogba burde hatt rødt kort for filming ved minst 2 anledninger.

Synest du virkelig at vi skulle hatt 3 straffespark?
Skulle vi egentli ha 1?
Nevn meg alle situasjonene vi skulle hatt straffespark da? 

anfieldo
anfieldoInnlegg: 7636
masterpool: Ironisk nok får Suarez gult for protester mot en i beste fall tvilsom situasjon.

Suarez kan være glad det bare ble gult. Idiotoppførsel.

TouchForFree
TouchForFreeInnlegg: 23213
Defour: ergo er det bildet ikke fasit. Spiller uansett liten rolle nå som kampen er ferdig og Chelsea er FA-cup vinnere.

Kan du ikke bare innrømme at ballen ikke var inne?

DenPlagsomme
DenPlagsommeInnlegg: 2311
Dalglish73: Det er imponerende. Men nr 4 må vel ha vært den som satt mest inne eller?

Den første var nok verst for Chelsea. United-kampen der de vant på overtid. 

TouchForFree
TouchForFreeInnlegg: 23213
masterpool: Ironisk nok får Suarez gult for protester mot en i beste fall tvilsom situasjon.

Bryter reglene, ergo gult kort.

Du er like dum som vanlig.

chelsea8
chelsea8Innlegg: 22786
05.05.12 20:48
Dalglish73: Men nr 4 må vel ha vært den som satt mest inne eller?

Naturligvis ekstra deilig i en sesong hvor vi har slitt i ligaen. Maksnivået til dette Chelsea-laget står ikke tilbake for noen.

masterpool
masterpoolInnlegg: 4943
anfieldo: Suarez kan være glad det bare ble gult. Idiotoppførsel.

Helt greit det, men hvorfor får alle andre oppføre seg som en idiot, eller sparke vekk ballen og dive uten at noen sier noe? Folk er for opphengt i Suarez!

Gullde
GulldeInnlegg: 115
TouchForFree: Du er like dum som vanlig.

Nei, det er du som ikke kan reglene.

Defour
DefourInnlegg: 10508
05.05.12 20:49
malhen: Nei det er ingen fasit. Men TV-bildene i slow motion fra den samme vinkelen viser heller ikke at hele ballen er over på noe tidspunkt. Jeg tror konklusjonen er at ballen ikke er over streken.

Jeg har ikke sett nok til og hevde hverken eller, men i øyeblikket, i tillegg til et par repriser så det ut som at hele ballen var over linjen. 
Jeg ser forøvrig frem til videodømming blir tatt i bruk 

masterpool
05.05.12 20:50
TouchForFree: Bryter reglene, ergo gult kort.
Du er like dum som vanlig.

Ok, men da får du forklare meg hvorfor Drogba ikke får gult når han sparker bort ballen, eller Ramires diver?

Som du sier , regelbrudd, ergo gult kort?!

Godt at noen ser at Chelsea eide dommeren idag, det skulle du nesten fått en tommel for!

malhen
malhenInnlegg: 13996
05.05.12 20:50
masterpool: Bildet er krystallklart når det gjelder om ballen er over eller ikke, men ikke når det kommer til hånda til Cech! Takk til deg, hvis du ikke skal se på bildet med samme forutsetningene, så kan du jo selv avgjøre hva som er klart, og hva som er tydelig, etter dine egne meninger!

Lagre bildet å zoom inn der ballen er. Det finnes absolutt ingen nyanser mellom hånda til Cech og ballen. Det er ingenting som tyder på at det er luft eller noe mellomrom mellom hånda og ballen. Tvert imot så ser det faktisk veldig ut som hånda er på ballen i det bildet er tatt.

Jeg forstår heller ikke hvorfor diskusjonen nå skal omhandle om bildet viser ballen over streken eller ei. Det var om Cech er på ballen vi diskuterte og der har du sagt klart ifra at bildet viser at Cech ikke er på ball.

Da er det jo merkelig at hånda til Cech ikke er nær ballen engang på bildet!

Men nå er det visstnok så utydelig det bildet av vi ikke kan se det. For å si det sånn så klarer du selv fint å latterliggjøre dine egne innlegg. Ha en fin kveld.

Defour
DefourInnlegg: 10508
05.05.12 20:51
TouchForFree: Kan du ikke bare innrømme at ballen ikke var inne?

hvorfor skal jeg innrømme det før jeg har sett et bevis på at den ikke er inne? Jeg stiller meg forholdsvis usikker når det gjelder saken, men lener meg litt til at ballen var inne

arze
arzeInnlegg: 2701
05.05.12 20:52
Defour: hvorfor skal jeg innrømme det før jeg har sett et bevis på at den ikke er inne?

Hva er det som gjør at TV-bildene ikke blir akseptert som bevis i ditt hode?

masterpool
chelsea8: Naturligvis ekstra deilig i en sesong hvor vi har slitt i ligaen. Maksnivået til dette Chelsea-laget står ikke tilbake for noen

Hvis dette er maksnivået deres, så sliter dere, spilt rundt av et lag i finalen, av et lag på 8-9 plass i ligaen, og som tillegg har en dårlig dag!!

Sorry, men selv ikke du kan mene at Chelsea spiller god offensiv fotball idag, eller over to kamper mot Barcelona!

ForzaCalcio
ForzaCalcioInnlegg: 4592

Det er tydelig at ikke hele ballen er inne.

anfieldo
masterpool: Helt greit det, men hvorfor får alle andre oppføre seg som en idiot, eller sparke vekk ballen og dive uten at noen sier noe?

Jeg så ikke noe som kunne måle seg med Suarez oppførsel i nevnte situasjon.

Hvilken dive snakker vi egentlig om? Da Enrique(Downing?) la hånda på skulderen til Ramires?

Sparke bort ballen? Mener du den lille dytten fra Drogba?

chelsea8
chelsea8Innlegg: 22786
05.05.12 20:54
masterpool: Hvis dette er maksnivået deres

Dette var da langt fra maksnivået vårt. Brenner ikke unødvendig krutt i en slik kamp.

masterpool
05.05.12 20:54
malhen: Lagre bildet å zoom inn der ballen er. Det finnes absolutt ingen nyanser mellom hånda til Cech og ballen. Det er ingenting som tyder på at det er luft eller noe mellomrom mellom hånda og ballen. Tvert imot så ser det faktisk veldig ut som hånda er på ballen i det bildet er tatt.
Jeg forstår heller ikke hvorfor diskusjonen nå skal omhandle om bildet viser ballen over streken eller ei. Det var om Cech er på ballen vi diskuterte og der har du sagt klart ifra at bildet viser at Cech ikke er på ball.
Da er det jo merkelig at hånda til Cech ikke er nær ballen engang på bildet!
Men nå er det visstnok så utydelig det bildet av vi ikke kan se det. For å si det sånn så klarer du selv fint å latterliggjøre dine egne innlegg. Ha en fin kveld.

Du får legge skylden på akkurat hva du vil, har ikke hardnakket stått på at ballen er inne heller, les hva jeg har skrivd tidligere!

Men hånda til Cech, den er aldri nær ballen på bildet, det er det ikke noe problem å se, selv med mitt normale syn!

Stella_Artois
Stella_ArtoisInnlegg: 15824
05.05.12 20:55
anfieldo: Suarez kan være glad det bare ble gult. Idiotoppførsel.

Aner et snev av ironi her, men hvis ikke så skal du få kudos for den kommentaren.

Stella_Artois
Stella_ArtoisInnlegg: 15824
05.05.12 20:56
masterpool: Godt at noen ser at Chelsea eide dommeren idag, det skulle du nesten fått en tommel for!

Herregud så bitter du er. 

masterpool
05.05.12 20:57
anfieldo: Jeg så ikke noe som kunne måle seg med Suarez oppførsel i nevnte situasjon. Hvilken dive snakker vi egentlig om? Da Enrique(Downing?) la hånda på skulderen til Ramires? Sparke bort ballen? Mener du den lille dytten fra Drogba?

Vel, nå er det adri kontakt mellom Enrique og Ramires, hvis man kan bruke tv-bildene som bevis da, siden andre gjør det i Carroll-situasjonen!

Kall det touch, lite dytt eller hva du vil, det er ikke lov, ballen ligger død, ballen er ute av spill, dommer har blåst for mange sekunder sia, Drogba vet at ballen ikke er i spill, han ser selv at den er ute!

Da er det ikke lov, enkelt og greit!!

masterpool
05.05.12 21:00
Stella_Artois: Herregud så bitter du er.

Beklager, vi har en tradisjon om å vinne pokaler, og finaler! Og når vi i tillegg gjør en kamp, hvor vi nok en gang nesten spiller rundt motstanderlaget og ikke scorer nok engang, så ja, da er jeg lei, eller bitter om du vil! Dette burde vi vunnet, hadde fortjent mer å vinne idag, enn mot Cardiff i ligacupfinalen, Cardiff spilte ihvertfall bedre fotball, og skapte mer!

DenPlagsomme
DenPlagsommeInnlegg: 2311
05.05.12 21:02
masterpool: Dette burde vi vunnet, hadde fortjent mer å vinne idag, enn mot Cardiff i ligacupfinalen, Cardiff spilte ihvertfall bedre fotball, og skapte mer

Chelsea skapte to mål, Livepool skapte ett. Dermed fortjener Liverpool tapermedaljen. 

Det er faktisk ikke vanskeligere enn det

anfieldo
05.05.12 21:03
masterpool: Da er det ikke lov, enkelt og greit!!

Det er uansett bare småplukk, og i alle fall ikke noe å henge seg opp i. Sånt skjer under enhver kamp. Dowd gjorde en helt okay jobb i dag, selv om han demonstrerte mangel på fotballforståelse ved et par anledninger.

Vi taper ene og alene på grunn av KK i dag.

Vahlley
VahlleyInnlegg: 65424
05.05.12 21:03
FFK1903_: det utvanna skvipet Budweiser!

Sist jeg sjekket er det like stor alkoholprosent i Budweiser som i annen pils man får kjøpt på butikkene.

anfieldo
05.05.12 21:04
Stella_Artois: Aner et snev av ironi her

Hvordan i all verden klarer du det?

xytheon
xytheonInnlegg: 14294
masterpool: Hvis dette er maksnivået deres, så sliter dere, spilt rundt av et lag i finalen, av et lag på 8-9 plass i ligaen, og som tillegg har en dårlig dag!! Sorry, men selv ikke du kan mene at Chelsea spiller god offensiv fotball idag, eller over to kamper mot Barcelona!

Vi var ok til Bosingwa bestemte seg for å kløne det til, men derfra og inn var det natta. 

Det har vært veldig mye dårlig spill under Di Matteo, men innsatsen og flaksen som har ligget til grunn har vært nok til å karre oss igjennom cupturneringene. 

4everLiverpool
4everLiverpoolInnlegg: 2180

Gratulerer Chelsea. Eneste lyspunkt i dag var Carroll, trist 1 omg.

palnese
palneseInnlegg: 6191
05.05.12 21:05

Budweiser er et grusomt øl. Det smaker så lite at det faktisk burde blitt kalt alkoholvann, eller noe sånt.

kimkong_8
kimkong_8Innlegg: 12191
05.05.12 21:08
Stella_Artois: Traff jeg en nerve? Rotta gikk nærmest til fysisk angrep på linjedommeren, og det kan du faen ikke benekte.

Nerve? Syns bare du synker lavt. Men kan vel ikke forvente annet fra deg.
Han gikk absolutt ikke til angrep på noen bare kjefta.

Så ser ikke hva som er så usmakelig med det? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg