Vi snakker vel mer kullstift enn perle (ingen rasisme intended, kan ikke være for forsiktig i disse dager), men for all del. Carroll er som en ung Drogba, bare enda kjekkere og med bedre hår.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Vi snakker vel mer kullstift enn perle (ingen rasisme intended, kan ikke være for forsiktig i disse dager), men for all del. Carroll er som en ung Drogba, bare enda kjekkere og med bedre hår.
På den tiden var Carroll toppscorer i PL. Puttet mot alle topplaga. Den desidert mest omtalte og spennende spilleren på den tida som ble lovprisa av alle eksperter. Han blir kjøpt for 35 mill og presset blir for stort og skitkastingen starter i engelsk presse. Idioter som deg Lezah kjøper jo dette lett i stedet for å tenke selv. Gratulerer
Var ikke et comeback, og heller ikke et argument.
Det er helt vanlig at unge spillere som presterer utrolig godt for laget sitt og blir sett på som supertalenter blir solgt til en større klubb, der de stagnerer helt. Så det er ikke en selvfølge at Carroll har et mye større potensiale enn Welbeck fordi han var god i Newcastle.
Welbeck har ikke noe spesielt. Carroll har noe spesielt, og har de siste månedene bevist at han kan bruke det fornuftig. Så gjennstår det å se hvem som får de beste karrierene. Mitt tips er at Welbeck ikke spiller fast for Man Utd kommende sesong.
Dersom Liverpool-supporterene mener dette er en Carroll i storslag er det nok en indikasjon på en fallende kjempe. Jeg tror Carroll vil bli en god spiller for Liverpool, men lot meg ikke imponere spesielt mot Sverige. Han gjorde en litt svak kamp, men veiet opp med et mål. Danny Welbeck gjorde en svært god kamp, og supplerte med mål.
Kampen i tall:
- Andy Carroll gikk opp i åtte dueller og vant to.
- Danny Welbeck vant to av to. Andy Carroll slo 25 pasninger og traff på 56 %. Danny Welbeck slo 27 pasninger og traff på 96 %.
- Andy Carroll skapte ingen målsjanser for medspillerene, Danny Welbeck to.
- AC vant ikke ballen fra motstanderen en eneste gang, Danny Welbeck fire ganger (to taklinger, to ballerobringer).
- AC mistet ballen seks ganger (pga dårlig touch eller mislykket forsøk på å passere en motspiller), DB tre.
På Capelloindexen fikk Welbeck 77,11 poeng. Carroll 62,11. På Castrol Edge har Carroll et poengsnitt på 5,86, Welbeck har 8,86 for begge kampene.
I tillegg er Welbeck nesten to år yngre. Legg til at Welbeck måtte spille i en dypere rollen en den han trivest best i (rett og slett fordi Carroll ikke har kapasitet til det).
(Innlegget ble redigert 17.06.12 20:45)
Er dette en fillediskusjon. Som det pleier å bli når Liverpool supportere er involvert.
Er det faktisk mulig? Hvor har du lest om kampen?
Welbeck altså mye bedre, i en kamp Lpool supporterne mener Welbeck var usynlig, og Carroll meget god :-)
Nå var det vell rimelig mange eksperter som hyllet prestasjonene til Carroll også?
Akinfenwa har også noe veldig spesielt, men jeg regner ikke han som bedre enn f.eks Crouch eller Defoe.
Snarere enn elendig versjon av Llorente, jeg tror Carroll er en del sterkere enn stankelbeinmannen.
Sterkere, men dårligere på hodet osv(utrolig nok) :)
Hehe, ja :) (nå kommer det masse poolsupportere som begynner å si at Carroll er top tre i verden på hodet osv, vent og se. Edit: sjekk under)
(Innlegget ble redigert 17.06.12 22:44)
Unitedsupporterne som tydeligvis legger all sin lit til all mulig rar statistikk, bør kanskje se statistikken over antall dueller vunnet i prosent av Carroll i fjorårets Premier League. Ingen spisser matcher.
Hvor mye ble skapt ut fra de duellene? Ikke all statistikk er relevant.
Hvordan er det relevant i denne diskusjonen egentlig? Carroll vant 2/8 dueller mot Sverige. Welbeck vant 2/2. 25% mot 100%. Welbeck har et større register enn Carroll, selv om Carroll muligens er mer ekstrem på de tingene han er best på. Men Welbeck er virkelig ikke ubrukelig i lufta.
Hehe, Welbeck er så mye bedre enn Carroll at denne diskusjonen er ganske håpløs. Welbeck er en langt mer allsidig og komplett spiller enn Carroll, og Carroll utmerker seg ikke i stor grad på de tingene han er god i engang(sett oppimot andre med samme skillset).
Takk, molster.
Som forventet fra den kanten, verste debattanten her på forumet og er på top 10 over de verste trollerne.
Welbeck
Carbeck. Nye Brangelina.
Ja, for dette vil jo i så fall være et stort svakhetstegn i motsetning til Carroll som vil være fast inventar på det fantastiske Liverpool.
Det var lenge siden, men må vel en tur innom i juli tenker jeg :)
Det er jo helt opplagt hvem som kommer til å få en best karriere, og det er Welbeck. Ikke fordi han er spesielt god, men fordi han spiller på Man Utd, og Carroll spiller for Liverpool. Det jeg har sett av Wellbeck har ikke imponert meg så veldig, helt grei, men blir neppe i verdenstoppen. Det jeg har sett av Carroll har vært varierende, men synes han har større potensiale.
Kan man ikke bare løse opp denne meningsløse "diskusjonen" med en Wellbeck vs. Carroll scoringstråd for 12/13 sesongen med alle turneringer inkludert, så kan man ta opp tråden igjen neste juni?
Da burde vi vel utelukke CL, på den måten får ikke Welbeck noen poeng Carroll ikke kan få.