MatsinhoInnlegg: 8999
Toddamannen: Generaliserte jeg noen, i og med at du svarer som du gjør?
Basert på hva folk har skrevet i tråden, synes jeg ikke det er helt dekning for den påstanden, nei. Ja, det er en del som synes det var typisk Tévez og smakløst, men det er en del andre som bifaller det uten at det virker å være som respons på reaksjonene om straff(som også er over the top).
Men sånn på generell basis i forhold til budskapet: Er United såpass mye svakere enn City at man nå er underdogs i England? Så vidt jeg har lest, var det om United kom til å bli underdogs som var spørsmålet SAF har besvart.
(Innlegget ble redigert 15.05.12 00:11)
ToddamannenInnlegg: 8761
Matsinho: Basert på hva folk har skrevet i tråden, synes jeg ikke det er helt dekning for den påstanden, nei. Ja, det er en del som synes det var typisk Tévez og smakløst, men det er en del andre som bifaller det uten at det virker å være som respons på reaksjonene om straff(som også er over the top).
Jeg fikk servert ett innlegg i starten av tråden hvor straff ble påkrevd. Jeg generaliserte ingen, jeg skreiv at det var et direkte svar til de det gjaldt ;)
Ordvalget på plakaten til Tevez er smakløst, jeg tror ikke budskapet er det. Men det er jo veldig mulig at jeg tar helt feil.
(Innlegget ble redigert 15.05.12 00:12)
MatsinhoInnlegg: 8999
Toddamannen: Jeg fikk servert ett innlegg i starten av tråden hvor straff ble påkrevd. Jeg generaliserte ingen, jeg skreiv at det var et direkte svar til de det gjaldt ;)
Vel, mitt innlegg var ment generelt. Ser også jeg feiltolket ditt første svar til meg i ettertid. Beklager det.
(Innlegget ble redigert 15.05.12 00:16)
grock19Innlegg: 60966
Kinkyladze: Til dere idioter som fortsatt tror Tevez lagde plakaten selv.
Gitt at han ikke skjønner engelsk, så var det vel ingen som trodde han kunne skrive det? :)
(Innlegget ble redigert 15.05.12 10:09)
missChanceInnlegg: 27293
Prideinbattle: Ja, bevares. Dette var jo noe Utd supportere tok seg svært nær av, så klart det ble slått stort opp. Mangel på selvironi og humor skal en aldri spøke med.............
Ja, det er helt klart United-supporternes skyld at dette blir slått opp og overskygger det som burde ha vært i fokus ... Det kan jo IKKE være noen andre som er ansvarlige for det, som Tevez for eksempel. 'Cause City is a massive club ...
(Innlegget ble redigert 15.05.12 12:10)