Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Teves med RIP SAF plakat

NYTT TEMA
Matsinho
MatsinhoInnlegg: 8999
15.05.12 00:09
Toddamannen: Generaliserte jeg noen, i og med at du svarer som du gjør?

Basert på hva folk har skrevet i tråden, synes jeg ikke det er helt dekning for den påstanden, nei. Ja, det er en del som synes det var typisk Tévez og smakløst, men det er en del andre som bifaller det uten at det virker å være som respons på reaksjonene om straff(som også er over the top).

Men sånn på generell basis i forhold til budskapet: Er United såpass mye svakere enn City at man nå er underdogs i England? Så vidt jeg har lest, var det om United kom til å bli underdogs som var spørsmålet SAF har besvart.

(Innlegget ble redigert 15.05.12 00:11)

AxelRudi
AxelRudiInnlegg: 526
15.05.12 00:11
Prideinbattle: Det har vi allerede fått, opptil flere ganger denne sesongen. De har brukt opp kvota si for de neste 5 år, heretter er det bare harmoni. Du vet, suksess gjør noe med mennesker. De finner sjelefred

Ja jøss, tevez ble jo klok når han fikk suksess med united.. CL og PL vet du.. Og balotelli med inter..

Sorry mac, disse vil ødelegge for dere helt til noen med ryggrad kaster de ut.

Toddamannen
ToddamannenInnlegg: 8761
Matsinho: Basert på hva folk har skrevet i tråden, synes jeg ikke det er helt dekning for den påstanden, nei. Ja, det er en del som synes det var typisk Tévez og smakløst, men det er en del andre som bifaller det uten at det virker å være som respons på reaksjonene om straff(som også er over the top).

Jeg fikk servert ett innlegg i starten av tråden hvor straff ble påkrevd. Jeg generaliserte ingen, jeg skreiv at det var et direkte svar til de det gjaldt ;)

Ordvalget på plakaten til Tevez er smakløst, jeg tror ikke budskapet er det. Men det er jo veldig mulig at jeg tar helt feil.

(Innlegget ble redigert 15.05.12 00:12)

cauIdron
cauIdronInnlegg: 4634

herregud assa, tevez bør få minst 500 år i fengsel for dette av FA

Stian_Andre84
Stian_Andre84Innlegg: 344
15.05.12 00:12
FanFlurre: Ååh! Fy fasan azz! Dette var jækla støtende for Norge! Med tanke på 22. juli og lignende. Jækla upassende!

Vær så snill å hold 22. juli utenfor dette forumet. Ja, det var grusomt det som skjedde den dagen, men jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å bli lei av å høre om det.

Matsinho
MatsinhoInnlegg: 8999
15.05.12 00:15
Toddamannen: Jeg fikk servert ett innlegg i starten av tråden hvor straff ble påkrevd. Jeg generaliserte ingen, jeg skreiv at det var et direkte svar til de det gjaldt ;)

Vel, mitt innlegg var ment generelt. Ser også jeg feiltolket ditt første svar til meg i ettertid. Beklager det.

(Innlegget ble redigert 15.05.12 00:16)

Toddamannen
ToddamannenInnlegg: 8761
15.05.12 00:16
Matsinho: Vel, mitt innlegg var ment generelt. Ser også jeg feiltolket ditt første svar til meg i ettertid. Beklager det.

Null stress bro.

bønna1
bønna1Innlegg: 39940
15.05.12 00:21
Hva_79: Regner med at FA straffer han!

Noen ganger er jeg faktisk imponert over hva andre får til.

Knaxern
KnaxernInnlegg: 21640
15.05.12 00:27
Kinkyladze: Dette her begynner å bli latterlig. Ferguson har tidligere uttalt at City ikke kommer til å vinne så lenge han lever. City vinner, en City-supporter lager en plakat og gir den til Tevez, og Tevez viser den. Og nå skal han bli utestengt? Har United-fansen blitt strippet for all humor?

Dette.

Man må være rimelig bitter og oppblåst i huet når man klikker i vinkel for dette, og mene at Tevez burde bli straffet.

AxelRudi
AxelRudiInnlegg: 526
15.05.12 00:37

Tevez kommer til å bli straffet.

Kent
KentInnlegg: 91791
15.05.12 10:00

Fott å se at City går ut og tar avstanden fra dette.

grock19
grock19Innlegg: 68121
15.05.12 10:09
Kinkyladze: Til dere idioter som fortsatt tror Tevez lagde plakaten selv.

Gitt at han ikke skjønner engelsk, så var det vel ingen som trodde han kunne skrive det? :)

(Innlegget ble redigert 15.05.12 10:09)

missChance
missChanceInnlegg: 31047
15.05.12 10:27

Ja, ja. City har sin første feiring av seriegull i manns minne, og det hele blir overskygget av Tevez' "geniale" idé, og City beklager overfor Ferguson og United :))) YCNMIU!

VivaLV
VivaLVInnlegg: 20397
15.05.12 10:50

Klarer ikke å skjønne at man hisser seg opp over ett slikt stunt.

Synes det blir mer og mer hysterisk dette her. Om ikke lenge antar jeg at det ikke er lov til å reise seg på fotballkamper, buing er selvsagt ikke tillatt (forsåvidt en uting sånn sett), etthvert bruk av banneord fra publikum er selvsagt ulovlig etc. etc.

Begynner å ligner mer og mer på Disneyland hele greiene og trur det kan være starten på slutten for god gammeldags engelsk fotball hvis man skal være så hysteriske på alt mulig.

Prideinbattle
PrideinbattleInnlegg: 13387
15.05.12 11:43
AxelRudi: Sorry mac, disse vil ødelegge for dere helt til noen med ryggrad kaster de ut

Hvordan vet du det? Kan jeg få låne glasskula di?

Du og dine påstod også at City aldri ville vinne noe med Mancini som manager, samt at City "was cracking up", 6 kamper før sesongen var avsluttet.

Prideinbattle
15.05.12 11:44
missChance: og det hele blir overskygget av Tevez' "geniale" idé

Ja, bevares. Dette var jo noe Utd supportere tok seg svært nær av, så klart det ble slått stort opp. Mangel på selvironi og humor skal en aldri spøke med.............

Prideinbattle
15.05.12 11:46
bønna1: Noen ganger er jeg faktisk imponert over hva andre får til.

Hva-79 tiltet bra her. Hva sier du Hva-79. Burde Tevez fått direkte rødt kort samt 4 kampers karantene fra FA? Hehe idiotkommentar på idiotkommentar produseres på løpende bånd av de røde bitre.

Hardt å oppleve en smule motgang for "supportee" som aldri har opplevd annet enn medgang. Det er virkelig synd på dere, håper dere får hjelp med traumene det forårsaker

molster
molsterInnlegg: 6711
15.05.12 11:52

Er dere helt idiot? Dere må jo skjønne at det er ganske så upopulært med hets mot Ferguson på det viset, hvertfall når det er Tevez. Men dere aner vel ikke hvordan det er å ha en manager som dere elsker.

missChance
15.05.12 12:09
Prideinbattle: Ja, bevares. Dette var jo noe Utd supportere tok seg svært nær av, så klart det ble slått stort opp. Mangel på selvironi og humor skal en aldri spøke med.............

Ja, det er helt klart United-supporternes skyld at dette blir slått opp og overskygger det som burde ha vært i fokus ... Det kan jo IKKE være noen andre som er ansvarlige for det, som Tevez for eksempel. 'Cause City is a massive club ...

(Innlegget ble redigert 15.05.12 12:10)

Prideinbattle
15.05.12 12:17
missChance: Det kan jo IKKE være noen andre som er ansvarlige for det, som Tevez for eksempel. 'Cause City is a massive club

Tevez er usjarmerende som du har påstått tidligere :)

"City is a massive club "? Huff, blir du aldri lei?

Er så mye bitre innlegg fra Utd supportere etter søndagens forsmedelige nederlag.

Prideinbattle
15.05.12 12:18
molster: Men dere aner vel ikke hvordan det er å ha en manager som dere elsker.

Ja for du "elsker" jo Fergus............

molster
15.05.12 12:19
Prideinbattle: Ja for du "elsker" jo Fergus............

Det kan du ta deg faen på at jeg gjør!

missChance
15.05.12 12:22
Prideinbattle: Tevez er usjarmerende som du har påstått tidligere :) "City is a massive club "? Huff, blir du aldri lei? Er så mye bitre innlegg fra Utd supportere etter søndagens forsmedelige nederlag.

Ja, for 'City is a massive club' er noe jeg har skrevet kjempeofte og burde være lei ...?  Du kommer vel ikke med enda en løgn, vel?

Utrolig nok er det du som virker mest bitter av alle her ...

molster
15.05.12 12:23
missChance: Utrolig nok er det du som virker mest bitter av alle her ...

Det er jo fordi han er det.

Cityerbestiverden
CityerbestiverdenInnlegg: 4013
15.05.12 12:29

Jeg lurer på om Tevez snart blir solgt til manu igjen.

FanFlurre
FanFlurreInnlegg: 35
15.05.12 12:35
Stian_Andre84: Vær så snill å hold 22. juli utenfor dette forumet. Ja, det var grusomt det som skjedde den dagen, men jeg må ærlig innrømme at jeg begynner å bli lei av å høre om det.

Jeg prøvde meg på begrepet ironi. Er helt enig med deg og poenget mitt var at jeg er lei alle som trekker 22. juli inn i absolutt alt

Prideinbattle
15.05.12 12:36
missChance: Ja, for 'City is a massive club' er noe jeg har skrevet kjempeofte og burde være lei ...? Du kommer vel ikke med enda en løgn, vel?

Som sagt, hersketeknikkene dine er ikke spesielt imponerende. Hvor påstod jeg at du hadde skrevet det ofte? Farer du med løgn?

Prideinbattle
15.05.12 12:37
molster: Det er jo fordi han er det.

Jeg er kjempehappy og astorkoser meg med å svare alle de bitre innleggene og trådene som oversvømmer forumet. Du er jo en av de mest aktive. Men gidder ikke reflektere over dine innlegg da det er for mye å ta tak i for en enkelt person

Prideinbattle
15.05.12 12:38
molster: Det kan du ta deg faen på at jeg gjør

Tøys.

molster
15.05.12 12:52
Prideinbattle: Jeg er kjempehappy og astorkoser meg med å svare alle de bitre innleggene og trådene som oversvømmer forumet. Du er jo en av de mest aktive. Men gidder ikke reflektere over dine innlegg da det er for mye å ta tak i for en enkelt person

For du har så mye å bidra med selv? Personlig trollesvarer jeg rektumene, også sparer jeg heller det saklige til de ordentlige.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg