Dux1Innlegg: 24054
Synes det er veldig bra at vi investerer i de største talentene i England og Storbritannia forøvrig. At vi bruker penger på Powell er fornuftig, og bør skje uavhengig av investeringer i spillerstallen ellers. Husker hvor frustert jeg var over å miste Bale til Spurs...
(Innlegget ble redigert 20.05.12 14:35)
Eden Hazard:
"Now Chelsea is a possibility, yes. It's important for me to play in that competition. They are a big team with big players. I'd like it if everything was sorted on June 2 so I can go on holiday with it sorted.
Today, nothing is signed."
Lille-representanten snakker om at det er 4 klubber som jakter spilleren. 3 av de er åpenbare (United, Chelski og Shity), men den fjerde..? Kan det rett og slett være Spurs?
(Innlegget ble redigert 21.05.12 13:04)
megapixsel: vi hadde uansett en aktiv transfertråd før du lagde denne.
Den var blitt totalt uoversiktelig og skulle i tillegg gjelde for sommeren 2011... Ser ikke noe urimelig å lage transfertråder som gjelder for en sesong av gangen.
(Innlegget ble redigert 21.05.12 13:13)
Nr-1: Må jeg velge, så velger jeg Hazard. Han har mye mer ekstreme kvaliteter, og har et høyere toppnivå. Han kan bli helt vilt god.
Jeg velger den spilleren som brenner mest for United, og ikke pga størrelsen på lommeboka. Kagawa er en fantastisk god spiller, og selv om man godt kan si at potensialet til Hazard er større, så betyr ikke det nødvendigvis at ikke Kagawa utvikler seg til å bli vel så god på sikt i United-trøya.
(Innlegget ble redigert 21.05.12 14:38)