Han prøver å smiske med Sir Alex ja. Ikke rart det når ingen vil kjøpe han.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Han prøver å smiske med Sir Alex ja. Ikke rart det når ingen vil kjøpe han.
Klart mange vil kjøpe han. Jeg tror ikke det skal være noe problem. Skoen trykker nok en annen plass. Han hever høy lønning hos oss uten å bidra. Tragisk for oss, men ikke for Berbatov. Han burde blitt solgt rett etter forrige sesong. Det er kun en vinner her og det er Berbatov som slenger rundt og hever høy lønning.
Jaha. Hvem da? Kommet mange bud? Nå sist var det den enorme klubben QPR som var aktuell for dette unikumet.
QPR høres ut som en god match for Berbatov, men de blir skremt av hans lønnsforlangende kanskje. De fleste liker ikke å gå ned i lønn og det kan stoppe både den og mange mulige overganger. United er taperen her.
Det er ikke slik jeg oppfatter det.
Det får stå på din egen kappe.
Dette er da ikke Berbatov sin feil. Tror du Berbatov synes det var kjekt å sitte på benken hele forrige sesong mens Hernandez og Welbeck spesielt leverte flere dårlige kamper?
Han ønsker selvsagt, som alle andre fotballspillere, å spille mest mulig. At han sitter igjen som en "vinner" er helt utrolig at du klarer å lirke ut av deg.
Jeg er svært lite opptatt av hva Berbatov synes. Som spillere flest så vil han sikkert spille mest mulig, men noen framtid i United har han ikke. Han sitter derimot på en meget god kontrakt har jeg mistanke om. Helt sikkert bedre enn det noen vil betale han. Det er ikke Berbatovs feil, men hvis han vil spille fotball så er det nok ingen framtid for han i United.
De signalene har han nok fått. Jeg nekter å tro noe annet. Så se nå til helvete og pell deg ut av klubben og takk for det du har gjort. Det har vært som en berg og dalbane. Store høydare og noen heller miserable matcher.
Woooow.
Det får da være grenser. Berbatov har ikke gjort noe galt når han har vært i United. Om det er noen som skal ha "skylden" for at Berba fortsatt er i klubben er det SAF. Ingen andre og ingen ringere.
Asså, er ikke verdens største fan av Berbatov selv, men se nå til helvete å vær litt takknemlig da! Å be han dra til helvete ut av klubben er drøyt, har ikke noe imot en sesong til med han, men da må han få spille mer.
Berba burde hatt legendestatus hos absolutt ALLE Manchester United supportere etter hattricket mot Liverpool.
Det blir for enkelt. SAF har annsvaret, men hva vil Berbatov? Er han opptatt av å spille eller er han mest opptatt av penger. At SAF gjerne vil cashe inn trenger en vel ikke tvile på, men det burde skjedd ifjor. Vil Berbatov gå ned i lønn? For meg så er det spørsmålet og grunnen til at han enda er her.
Han har det hos meg, eneste jeg synes er latterlig er grupperingene her inne. En side undervurderer han sjukt, og en side overvurderer han.
Jeg stoler bare på Ferguson, men mener at han burde spillt mange flere kamper enn han gjorde, det at han spillte så få er rett og slett en skandale.
Det jeg liker med Berbatov er at i sekundet han får ballen kan jeg bare tenke sånn 'Ah, Berbatov, slutt å senk tempoet..' og fem sekunder senere ligger ballen i nettet. Veldig spessiel spillertype
Hvorfor blir det for enkelt?
Selvsagt er han mest opptatt av å spille, det har jo han uttalt flere ganger det siste halvåret.
Hvorfor trenger en ikke å tvile på det? Hvorfor ble han ikke solgt i fjor sommer da? Om SAF ønsket Berba vekk hadde det latt seg gjøre. Det er ikke Berbatov sin feil at United er i denne situasjonen. Det er Ferguson. Ikke prøv å ro deg unna dette også.
Hadde Berba vært opptatt av penger hadde han gått til City i 08. Han har jo selv sagt at han hadde et lukrutativt tilbud, men at han ikke var i tvil om hvor han ville spille.
(Innlegget ble redigert 16.07.12 22:22)
Sjelden spillertype vil jeg si. Enkelte spillere blir man bare ekstra glad i, det kan hvertfall ikke jeg hjelpe for.
Ellers enig i det du skriver.
Jau, er ekstremt glad i Nani og Rooney på dagens United. Men det som er rart er at spilleren jeg føler mest for fremdeles er Ronaldo, enda han har dratt for en del år siden nå. Elsker virkelig den mannen, og drømmen er han tilbake en dag... Samme med Beckham.
Motivene til Berbatov er penger. Hadde det vært noe annet hadde han gått. Han ble jo ikke solgt ifjor fordi han sitter på den jævla kontrakten. Selvsagt ønsket SAF å selge han når han ikke vil bruke han. Du kan da ikke tro noe annet. Det lot seg ikke gjøre fordi han vil sitte på kontrakten sin.
Dette hadde ikke vært noe problem hadde fyren villet flytte på seg. Så kan du bare skylde på SAF. Han er ikke med i Uniteds planer for faen. Hvilken som helst idiot ser og skjønner det. Nå må vi som det står i et annet innlegg her forlenge kontrakten for å hindre han i og stikke neste sommer og stikke alt i egen lomme. Du driter i klubben og runker etter bulgareren. Føy.
Da jeg dro fram dette scenarioet ifjor rett etter sesongen ble jeg slaktet. Jeg ville som SAF cashe inn når han enda var heit. Fryktet dette. Det begynner å bli en farse. 100000 i uka. Vet ikke om jeg skal klandre han. Hadde kanskje gjort det på samme måten selv, men det gagner jo ikke United. I ferd med å bli vedlig triste greier dette.
I fjor var situasjonen en helt annen.
Det blir ikke spesielt rettferdig å klandre Berbatov, når klubben benytter seg av en klausul i kontrakten for å forlenge avtalen. Danchev har jo bekreftet at Berbatov vil bort, og at han ikke er med i klubbens planer.
Hva vet du om motivene til Berbatov? Ble han ikke solgt ifjor PÅ GRUNN AV at han fortsatt er under kontrakt med United? Si meg, hvor fjern er du? Hvilken planet lever du på? Hva Berbatov selv vil er ikke viktig for Ferguson. Han er ikke så primitiv. Berbatov vil spille fotball regelmessig.
Hvem vil flytte når man i en av verdens beste klubber og klubben du elsker? Ferguson ga jo Berbatov lovnader om spilletid i starten av sesongen og skrøt av at Berbatov var kanongod på trening osv. Tror du Berbatov visste at han knapt nok kom til å få spille denne sesongen? Hadde han visst det, hadde han selvsagt flyttet på seg. Fergie ville ha Berbatov med videre sesongen etter han ble toppscorer.
At Berbatov ikke fikk flere sjanser, får stå på SAF sin kappe ja. At du prøver å snu på situasjonen for å fremstå Berbatov som en dritt for at han ville med å kjempe om en plass i startoppstillingen og hjelpe klubben til å sikre nummer 20... Så ja, da har jeg ingenting mer å si til deg.
Hva faen snakker du om? Stikke alt i egen lomme? Om Berbatov går gratis, tror du han får penger da? Haha.
Fysj for et lavmål. Jævla svin.
Det er ikke rettferdig i det hele tatt.
Som jeg sier så er jeg ikke sikker på om jeg vil klandre han. Kunne kanskje gjort det slik selv. Selvsagt vil klubben prøve å få noe igjen og benytte seg av klausulen. Spørsmålet er hvilken side en er på. Klubbens eller spillerens. Jeg er på klubbens side som fan. Jeg vil bedømme agenten og spillerene utifra hva de gjør og ikke hva de sier. Så langt har de ikke gjort så mye for å løfte ræva.
Det jeg ikke skjønner er hvordan noen uten snøring av peiling kan komme med en slik påstand. Ingen på vgd vet hva som går føre seg på Old Trafford og i hodet til Berbatov.
(Innlegget ble redigert 17.07.12 00:11)
Drit i fyren. Dette er virkelig en fyr som burde ignoreres. Hadde bare MOD vært litt våkne her.
herremin for en naivitet. Klubben du elsker?? Kanskje og kanskje ikke. Det betyr ingenting. Ja, Ferguson ga lovnader om spilletid og holdt det han lovet, men er du så naiv at du ikke tror de har snakket sammen om ståa. Berbatov har garantert fått beskjed om hvor landet ligger, og så velger han lite spilletid og høy lønn. Han burde blitt solgt og tvil ikke et sekund på at det er SAFs håp også. Ellers så skryter SAF av spillerne til media. Tror knappt jeg noengang har sett noe annet. Han vil selvsagt gjøre han så attrraktiv som mulig for andre. Når du skal gi noen en pakke så pakker du den ikke inn i gråpapir. Jo, Berbatov visste nok hvor landet lå. Du er så jævla naiv.
Det må det vel være lov å ha en mening om. Det er mange som har vært i hodet til Berbatov her inne. Noen skulle en nesten tro hadde vært til sengs med han og. Det er blitt snakk om orgasmer og greier.
Jeg tviler på det, all den tid Berbatov fikk lovnader om spilletid. Jeg antar at det var mer enn 5 kamper fra start i ligaen.
Forøvrig er jeg ikke overrasket over at du ikke svarte på resten av innlegget mitt. Som vanlig farer du med tøv og unngår vanskelig spørsmål.
(Innlegget ble redigert 17.07.12 00:21)
Det har du skrevet også.
Du er jaggu svak. Hvorfor svarer du meg da? Trenger du å ha en saueflokk med deg?