Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Get Sky Sports

NYTT TEMA
CapoConsigliere
CapoConsigliereInnlegg: 13185
24.06.16 13:37

Premier League starter snart opp.
Er det mange her som abonnerer på Sky Sports?

Sky Sports kan streames og er selvfølgelig fullt lovlig.
Det kan kjøpes dags pass, ukes pass,  måned eller års abonnement.

Ett mye bedre og billigere tilbud enn TV2 klarer å hoste opp. 
For mange tror jeg det blir takk og farvel til Alsaker & TV2 og andre middelmådigheter.

AFCN5
AFCN5Innlegg: 674
24.06.16 13:44
CapoConsigliere: Premier League starter snart opp.
Er det mange her som abonnerer på Sky Sports? Sky Sports kan streames og er selvfølgelig fullt lovlig.
Det kan kjøpes dags pass, ukes pass,  måned eller års abonnement. Ett mye bedre og billigere tilbud enn TV2 klarer å hoste opp. 
For mange tror jeg det blir takk og farvel til Alsaker & TV2 og andre middelmådigheter.

må man ikke ha bekjente/adresse i UK ?

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 10914
24.06.16 13:55

Børslid, Alsaker og gjengen har blitt mine venner, jeg skal keep it real og henge med mine buddies neste sesong også.

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 12400
24.06.16 14:12
CapoConsigliere: Premier League starter snart opp.
Er det mange her som abonnerer på Sky Sports? Sky Sports kan streames og er selvfølgelig fullt lovlig.
Det kan kjøpes dags pass, ukes pass, måned eller års abonnement. Ett mye bedre og billigere tilbud enn TV2 klarer å hoste opp.

"Sky Sports is available on Virgin Media, Talk Talk, BT and UPC.

Please contact your provider for more information."

-Må nok i gang med noe proxy-greier for å få dette til å fungere...

Aveirinha
AveirinhaInnlegg: 29336
24.06.16 14:22

126 av 380 kamper vises på Sky. Har ikke tallet for TV2, men er temmelig sikker på at de viser godt over 200 matcher live ila sesongen. 

Fygaren
FygarenInnlegg: 56420
24.06.16 14:26

En skal ikke glemme at Sky IKKE sender 16.00-kamper på lørdagen. Ei heller BT Sports for den saks skyld.  

Kvaliteten på det aller meste overgår det TV2 gjør, men antall kamper er ikke i nærheten. 

Knaxern
KnaxernInnlegg: 32942
24.06.16 14:27

AFCN5:

Bare å finne en random engelsk adresse på nettet og skrive det inn. Du får jo ingen regning i posten uansett.

(Innlegget ble redigert 24.06.16 14:28)

CapoConsigliere
CapoConsigliereInnlegg: 13185
24.06.16 14:28
AFCN5: må man ikke ha bekjente/adresse i UK ?

Det er ikke nødvendig for stream. 

Hvemsomhelst kan se Sky Sports hvorsomhelst.

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 12400
27.06.16 09:47

Finnes det uansett ikke enda bedre alternativer i form av både abonnements stream fra Saudi og Australia hvor man ikke har noen begrensning på Lørdagskamper og samtidig engelsk kommentator?

Lezah
LezahInnlegg: 60103
27.06.16 10:00
CapoConsigliere: Hvemsomhelst kan se Sky Sports hvorsomhelst.

Joa, men som påpekt er utvalget av kamper dårligere. Jeg er heller ikke gira på Sumo kommende sesong, men vil da for pokker kunne se kamp klokken fire også.

Hillwood1977
Hillwood1977Innlegg: 3450
27.06.16 11:34

Neste sesong blir det shady streams og flere pubturer. Jeg syns smertepunktet økonomisk er kommet, også med tanke på at de forsvarer dette med at tippeligaen er med i pakken.

Bongis
BongisInnlegg: 8778
06.07.16 00:05

premierleaguepass tror jeg er tingen. Har ikke prøvd det selv enda, så kan ikke bekrefte kvaliteten, men mener å ha hørt at det er bra kvalitet på bildet. Det er hvert fall det billigste alternativet jeg har sett hittil. 

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 6442
06.07.16 00:10
Bongis: premierleaguepass tror jeg er tingen.

Har hørt det er bra jeg også, noen som har peiling her inne? 

lsklars
lsklarsInnlegg: 53624
06.07.16 00:12

Selv velger jeg gratisstream. Men i år er jeg i tvil siden Jose kommer til å vinne tittelen. 

Bongis
BongisInnlegg: 8778
06.07.16 00:22
TheUnitedWay: Har hørt det er bra jeg også, noen som har peiling her inne?

og der sjekket jeg siden og fikk opp en gravsten med RIP premierleaguepass. Da var det uaktuelt... 

RamsherE
RamsherEInnlegg: 16121
06.07.16 03:54

Bruker Viaplay.se selv kombinert med den norske. Billigere og får mye mer igjen for pengene.

TheUnitedWay
06.07.16 17:35

Endrer du IP?

RamsherE
RamsherEInnlegg: 16121
06.07.16 20:57
TheUnitedWay: Endrer du IP?

Jepp. .se gir deg Premier League, .no gir deg Champions League. Så har man de amerikanske sportene, MMA osv i tillegg hvis man liker det. Tippeliga slipper man også å betale for selvsagt(fuck off TV2).

Synes dette fungerer veldig bra for min del.

TheUnitedWay
07.07.16 09:55

Har du en enkel måte å gjøre det på? 

Wellewinhio
WellewinhioInnlegg: 12297
07.07.16 09:58
TheUnitedWay: Har du en enkel måte å gjøre det på?

Har brukt et program som heter "Hola" for å se svensk Viaplay. Veldig enkelt å bruke og er gratis. Litt usikker på hvor lenge det kommer til å funke siden det ikke gjør det på netflix lenger.

(Innlegget ble redigert 07.07.16 09:58)

Yirah
YirahInnlegg: 6444
07.07.16 10:28
TheUnitedWay: Har hørt det er bra jeg også, noen som har peiling her inne?

Du må ha en VPN tjeneste som har server på  New Zealand. Astrill brukte jeg da jeg prøvde dette, og det fungerte bra. Men uten en meget bra fiber/kabel/ADSL linje kan du bare glemme det.

Men har du dette og VPN, setter du bare serveren til Newzealand, registrerer bruker på vanlig måte, og betaler med Mastercard.  De viser alle kampene, hver eneste kampdag.

Du kan også sette VPN til andre land og få det litt billigere, blant annet Taiwan. Men dette blir vanskeligere og vanskeligere å gjøre lovlig. PL truer alle tilbydere med enorme økonomiske krav om noen fra UK kan bruke disse tjenestene. 

Jeg gjør oppmerksom på at dette her helt lovlig slik jeg ser det, men blir det billigere når man må abonnere på en VPN/ Smartdns tjeneste for å få det til ?  Dessuten må du være litt kyndig for å få satt dette opp skikkelig. Men lykke til! 

Yirah
07.07.16 10:36
Bongis: og der sjekket jeg siden og fikk opp en gravsten med RIP premierleaguepass. Da var det uaktuelt...

Det stemmer, som i Norge endrer det seg hvem som får sende PL, og det blir ikke de som solgte Premierleague pass som får dette på Newzealand kommende sesong. Det er vist ikke helt avgjort enda, men Skysport NZ er i forhandlinger.

kongpaal
kongpaalInnlegg: 2167
07.07.16 10:41
Yirah: Men har du dette og VPN, setter du bare serveren til Newzealand, registrerer bruker på vanlig måte, og betaler med Mastercard. De viser alle kampene, hver eneste kampdag.

Husker jeg brukte Premierleague pass for noen år siden for en kamp. Det funket fint, men etter en stund ble kontoen min stengt fordi jeg brukte et kort som var registrert i Norge. Noen andre som har støtt på dette problemet?

Yirah
07.07.16 10:58
kongpaal: Husker jeg brukte Premierleague pass for noen år siden for en kamp. Det funket fint, men etter en stund ble kontoen min stengt fordi jeg brukte et kort som var registrert i Norge. Noen andre som har støtt på dette problemet?

Som sagt så er Premierleague pass historie nå, den leverandøren får ikke rettighetene for neste sesong, de vil ikke ha det heller har jeg lest. Så dette er nå over og ut. Har sjekket verden rundt angående muligheter. Men USA ? Du må ha et kundeforhold til tilbyder for å få streame via nett, det samme i  Australia. Virker som nesten alle tilbydere nå har fått klar beskjed av PL eierne om rettighetene.

Da er det bare snakk om tid før det samme skjer i Danmark og Sverige helt garantert.

CogitoErgoDoleo1
CogitoErgoDoleo1Innlegg: 5178
07.07.16 19:03

Noen som har prøvd Kodi? Var tidligere kjent som XBMC. Kan se ut som den beste løsningen, atpåtill gratis. Evt blir det til å ha Sky når de mest interessante kampene går, og finne en stream ellers, Sumo er uaktuelt.

Yirah
07.07.16 20:28
CogitoErgoDoleo1: Noen som har prøvd Kodi? Var tidligere kjent som XBMC. Kan se ut som den beste løsningen, atpåtill gratis. Evt blir det til å ha Sky når de mest interessante kampene går, og finne en stream ellers, Sumo er uaktuelt.

ikke snakk om ulovlig streaming, da blir du kastet ut av dette forumet.

CogitoErgoDoleo1
CogitoErgoDoleo1Innlegg: 5178
07.07.16 21:28
Yirah: ikke snakk om ulovlig streaming, da blir du kastet ut av dette forumet.

Jeg har hverken gitt link til ulovlig stream eller noe ulovlig program (eller gitt navnet til et for øvrig). Kodi kan som så mye annet misbrukes, det er dog fortsatt et lovlig program. Blir som å kaste noen ut fordi de sier de bruker Firefox for å se ulovlig stream da.

Yirah
07.07.16 21:40
CogitoErgoDoleo1: Jeg har hverken gitt link til ulovlig stream eller noe ulovlig program (eller gitt navnet til et for øvrig). Kodi kan som så mye annet misbrukes, det er dog fortsatt et lovlig program. Blir som å kaste noen ut fordi de sier de bruker Firefox for å se ulovlig stream da.

Var bare et råd fra meg, bare kjør på.

Hillwood1977
Hillwood1977Innlegg: 3450
01.08.16 15:14

Kodi er vel ulovlig stream når det gjelder alt fra PL(og for så vidt alle andre rettighetsbelagte programmer).

Nicfit
NicfitInnlegg: 1
17.09.16 15:33

Hvis man har norsk viaplay sports pakke, kan man da logge inn i Sverige å få innholdet som den svenske sportspakken har, eller må man kjøpe den svenske pakka også?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg