Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

LIVERPOOL FC 2016/17

NYTT TEMA
johwi68
johwi68Innlegg: 17621
06.08.16 23:32

Kun ei lita uke til seriestart i Premier League, og da er det på sin plass med en ny sesong-tråd.

I løpet av sommeren har vi sett at krigeren Skrtel har forlatt klubben til fordel for tyrkisk fotball, Toure fikk ikke fornyet kontrakt, unggutten Jordon Ibe gikk til B'mouth for store summer, Allen har havnet i Stoke etter et godt EM, venstreback Smith er solgt, og bl.a. Flanagan har gått på lån.

Inn har vi fått en meget spennende unggutt fra Serbia i Grujic, en ung og rutinert stopper i Matip, ny førstekeeper i Karius, lettbeinte og målfarlige Mané for store summer fra Soton, en kostbar nederlender i Wijnaldum, og eks-VIF'er Klavan på billigsalg fra Augsburg. Overgangsvinduet ble toppet med oldisen Manninger på free-transfer, og har skapt den årlige surkestemningen på vgd for at det ikke er handlet inn kvalitetsspillere.

Men, Klopp virker å være særdeles fornøyd med den stallen han har til rådighet, og mener at vi er godt rustet for sesongen 16/17. Nå er det mye som tyder på at vi vil handle inn en ny venstreback, og muligens en midtstopper pga skader, men i det store og hele kan uttalelser fra vår tyske manager tyde på at han egentlig ikke føler at han trenger flere spillere. Han ønsker til og med å beholde Lucas, som sannsynligvis havner i Tyrkia han óg.

Jeg er mer positiv enn noensinne, og har i år virkelig trua på at vi endelig, etter 27 år, kan løfte den store pokalen i mai. Sånn skal man ikke skrive her i fullt alvor, men det gjør jeg altså. At jeg har så store forhåpninger er egentlig ganske enkelt å forklare:

1) Vi har ikke belastningen med e-cup. Selvsagt ønsker vi å delta i CL, men når vi ikke gjør det denne sesongen betyr det at vi får mer tid til å trene, samt at vi kan fokusere veldig på ligaen. Klopp elsker å trene sine lag, og klagde litt etter at han kom til oss i fjor pga at det aldri ble tid til trening, men stort sett bare kampforberedelser. 

2) Klopp. Endelig har vi en manager med en klokkeklar plan. Det er lett for oss supportere å se hva han ønsker, noe som tidvis var umulig med Rodgers. Og da er jobben langt enklere for spillerne. Vi ser allerede at det er en defensiv og en offensiv plan, og denne er langt mer enn gegenpress. 

3) Spillertyper. Klopp er klar på hvilke spillere han vil ha inn i stallen, og er svært opptatt av akkurat denne jobben: å bygge en stall. De nye spillerne ser ut til å passe vår nye spillestil utmerket, og det er direkte deilig å se at trenerapparatet virker svært så kompetente. Som Klopp sier selv; "jeg har vært her lenge nok, og vil ikke bruke manglende tid i Liverpool som en unnskyldning om det ikke går veien."

4) Krav til spillerne. Sakho ble sendt hjem fra USA. Allen ble solgt. Benteke er ikke med i planene. Skrtel ble sendt på dør. Klopp er sjef, og gjør du ikke jobben din, er du ikke fornøyd med sjefens prioriteringer, liker du ikke arbeidsoppgavene dine, brenner du ikke for å spille med Liverbirden på brystet - finn deg en annen klubb!

5) Mange nye managere. Guardiola, Mourinho og Conte. Klopp har godt og vel en halv sesongs forsprang på disse, og det tror jeg blir avgjørende. 

6) Spurs og Leicester vil slite. CL er tøft for enhver tropp, noe spesielt Leicester vil merke, som nesten ikke brukte spillere sist sesong. 

Vi har for første gang på mange, mange år en tropp som gir vår manager et skikkelig luksusproblem. Det er beinhard kamp om plassene, og mange bunnsolide spillere vil måtte kjempe hardt om spilletid. En virkelig styrke for klubben. Selv sliter jeg med å sette opp en førsteellever, fordi jeg da må utelate fire-fem knakende gode spillere, og det er det lenge siden jeg gjorde.

Pr. i dag tror jeg dette er min foretrukne 11'er:

------------------Karius---------------------
Clyne----Matip--------Sakho-----Moreno
---------Hendo ---------Emre Can--------
Mané-----------Firmino----------Coutinho
-------------------Origi----------------------

Benk: Mignolet; Milner, Klavan, Grujic, Lallana, Wijnaldum, Sturridge

Ikke plass til Lovren, Gomez, Lucas, Stewart (som har hatt en utmerket pre-season), Markovic (som ser bedre og bedre ut) eller Ings.

Klopp har en fin og vanskelig jobb med å plukke startelleveren mot Gunners!

Tabelltips:

1. LIVERPOOL
2. CHELSEA
3. MAN CITY
4. MAN UTD
5. ARSENAL
6. WEST HAM
7. TOTTENHAM
8. SOUTHAMPTON
9. LEICESTER
10. EVERTON
------------------------
18. WBA
19. BURNLEY
20. HULL

Ha en superkjekk sesong alle medsupportere, og en litt kjipere sesong alle andre!

(Innlegget ble redigert 06.08.16 23:36)

PaisleyGates
PaisleyGatesInnlegg: 11088
06.08.16 23:42
johwi68: Jeg er mer positiv enn noensinne, og har i år virkelig trua på at vi endelig, etter 27 år, kan løfte den store pokalen i mai.

Jeg er også positiv, men til at vi har mulighet til å ende opp blant de fire beste i ligaen. Som du framhever, vi har færre kamper enn de argeste konkurrentene, og Klopp begynner å få satt sitt lag. Jeg vil være superfornøyd med en fjerdeplass, da det fortsatt er huller i troppen (spesielt en DM og backposisjonene).

Synes det er vanskelig å plukke ut en førsteellever, og det er bare positivt.

Hvem som er best av Karius og Mignolet får tiden vise, men førstnevnte får en headstart, og hvis han ikke dummer seg ut er plassen hans. Jeg tror Lovren også blir å regne med i midtforsvaret, og at Milner er et sikrere valg på venstreback.

Framover er vi godt besatt. Håper Origi tar steget og viser potensialet, og at han er i stand til å score nok mål. Hvis ikke har vi Sturridge i bakhånd.

Grujic virker veldig spennende, og viser jo i pre-season at han er en målfarlig mann (det behøver vi fra midtbanen)

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 10467
06.08.16 23:54

Dette var en deilig tråd å få opp! Herlig lesning johwi, selv om jeg ikke deler optimismen din fullt ut. Føler dog at vi går en morsom sesong i møte, og jeg tror den vil ende med at vi kommer oss inn blant de fire beste. 

KongOlav2
KongOlav2Innlegg: 31418
06.08.16 23:58
PaisleyGates: Hvem som er best av Karius og Mignolet får tiden vise, men førstnevnte får en headstart, og hvis han ikke dummer seg ut er plassen hans. Jeg tror Lovren også blir å regne med i midtforsvaret, og at Milner er et sikrere valg på venstreback.

Mignolet i mål og Milner på venstreback høres omtrent like trist ut som noe Rodgers kunne funnet på. Håper for all del at Karius tar plassen og vi slipper noe særlig til den ytterst middelmådige belgieren i mål.

Coutinho10
Coutinho10Innlegg: 10499
07.08.16 00:06

Jeg er ikke like positiv. Håper jo på en topp 4 plassering, men tror vi ender på en 5. plass. Vil være fornøyd med det hvis vi kan være med å kjempe nesten helt inn om en topp 4 plassering. Alt jeg krever er en forbedring fra neste sesong. Tabellmessig og spillemessig. Men får vi en god start kan alt skje. 

Jeg syntes også det er litt uklart hva som er det foretrukkende laget. Klavan har hatt en solid start og starter nok mot Arsenal. Matip spiller med han hvis Lovren ikke blir kvitt skaden. Hva som blir midtbanen er vanskelig å si. Origi bør være bankers på topp.

Sturridge går glipp av Arsenal-kampen. Det styrker i hvertfall sjansene til Origi.

(Innlegget ble redigert 07.08.16 00:10)

PaisleyGates
07.08.16 00:10
KongOlav2: Mignolet i mål og Milner på venstreback høres omtrent like trist ut som noe Rodgers kunne funnet på. Håper for all del at Karius tar plassen og vi slipper noe særlig til den ytterst middelmådige belgieren i mål.

Mange som tar helt av når det gjelder Karius. Ønsker å se han i action i Premier League før jeg følger dem som mener han er en mye bedre keeper enn Mignolet. At Milner er et mye bedre valg på venstreback enn Moreno bør jo de fleste ha fått med seg, men skulle gjerne ha sett at man fikk inn en som var venstreback i utgangspunktet.

KongOlav2
KongOlav2Innlegg: 31418
07.08.16 00:20
PaisleyGates: Mange som tar helt av når det gjelder Karius. Ønsker å se han i action i Premier League før jeg følger dem som mener han er en mye bedre keeper enn Mignolet. At Milner er et mye bedre valg på venstreback enn Moreno bør jo de fleste ha fått med seg, men skulle gjerne ha sett at man fikk inn en som var venstreback i utgangspunktet.

Det skal ikke så mye til for å være bedre enn Mignolet. Jeg ønsker at Karius skal få spilletid og sjansen til å utvikle seg. Vi kan enten fortsette med Mignolet i mål og med 98 % sannsynlighet få enda mer middelmådighet i mål, eller vi kan gi Karius sjansen slik at vi kanskje kan få en klassekeeper på sikt. Jeg foretrekker definitivt det siste.

At Milner er bedre som venstreback enn Moreno er det bare de mest nedsnødde anglofile og de verste krisemaksimistene som mener......Milner er en kurant høyrekant og kan nok fungere greit nok som backup på høyresiden, men på venstresiden bør han være kun en nødløsning. Moreno bør spille inntil vi evt. kjøper Hector eller en annen god venstreback.

(Innlegget ble redigert 07.08.16 00:23)

den_glade_gris
den_glade_grisInnlegg: 5745
07.08.16 00:36
johwi68: 6) Spurs og Leicester vil slite. CL er tøft for enhver tropp, noe spesielt Leicester vil merke, som nesten ikke brukte spillere sist sesong.

Tror nok du overvurderer betydningen av CL. Leicester har styrket stallen, men vil nok savne Kante. Derimot tror jeg denne Musa skal bli vanskelig å fange. Har sett han litt før og imponert meg stort. Skjønner ikke at han ikke har vært mer ettertraktet for toppklubber før nå. Ranieri framstår som en meget klok mann med mye erfaring. Jeg holder det som veldig usannsynlig at en suveren ligavinner skal sprekke helt på noen måneder og havne på 9. plass. De må regnes med.

Spurs på 7 plass er nesten verre. Du prater om fordelen med at en manager har noen måneders forsprang som viktig. Viktigheten av kontuniteten som Spurs har er altså ikke viktig. De har bygget nå i en lengre periode og beholder spillere. Det tror jeg blir avgjørende. Stallen er også sterk. Jeg tror Spurs blir nr.1 eller 2. Når det gjelder Liverpool så skal en ikke vektlegge en treningskamp for mye og det var tydelig at Barcelona ikke likte det høye gegenpresset spesielt godt. De er vant til at lagene legger seg og kan trille ball.

Jeg tror dog dere kan ha gjort et kanonkjøp i Mane hvis han blir mer stabil. Noen kamper på Soton har han vært outstanding og det var den jeg håpet på som høyreving for United. Selv om dere har  færre kamper tror jeg ikke stallen deres helt holder i en lang sesong, men mye kommer ann på skader og de får du like gjerne i hjemlige cuper, liga og landskamper som i CL.

Dere er nok litt short enda, men Flopp gjør noen smarte kjøp. 30 for Mane kan bli årets bargain i dagens marked. Synes det er greit med optimisme. Bedre det en disse evindelige pesimistene. Jeg prøver med litt kaldt vann og deler absolutt ikke dine vurderinger av Leicester og Spurs. Ting snur normalt ikke så fort, men en spennende sesong blir det. Det er mange om beinet.

Knaxern
KnaxernInnlegg: 31936
07.08.16 01:33
den_glade_gris: Jeg holder det som veldig usannsynlig at en suveren ligavinner skal sprekke helt på noen måneder og havne på 9. plass. De må regnes med.

Chelsea med Mourinho i spissen sprakk fullstendig forrige sesong.

Romlingane
RomlinganeInnlegg: 15519
07.08.16 06:12
johwi68: Tabelltips:

1-2 Manchesterlagene
3-4 Londonlagene
3-6 Liverpool

Jeg er ikke så opptatt av enkeltspillere eller enkeltsituasjoner, men jeg er relativt godt fornøyd med preseason. Det virker som om laget begynner å bli et lag igjen og at de har fått tilbake troen på seg selv. Det lover godt. Ingen midtukekamper vil bidra sterkt til en god sesong.

sistebossen
sistebossenInnlegg: 2496
07.08.16 08:12

Hvordan tror dere Brendan R ville ha gjort det med dagens tropp?

PaisleyGates
07.08.16 10:55
KongOlav2: At Milner er bedre som venstreback enn Moreno er det bare de mest nedsnødde anglofile og de verste krisemaksimistene som mener.....

Da var ikke du blant de som ser det åpenbare. Klopp har startet med Milner som venstreback i de tre siste treningskampene, og selv om han gir uttrykk for at han ikke har bestemt seg for laget mot Arsenal, virker det rimelig at han gjør dette fordi han har Milner i tankene når han velger venstreback i ligaåpningen. I tilfelle er vel Klopp en av de du kaller nedsnødd anglofil.

Laget virker mer balansert og tryggere defensivt med Milner framfor Moreno, og kvaliteten på innleggsfoten til førstnevnte er bedre (venstra er faktisk også brukbar).

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 6227
07.08.16 11:15
PaisleyGates: men førstnevnte får en headstart, og hvis han ikke dummer seg ut er plassen hans

Er ikke Karius skadet?

PaisleyGates
07.08.16 11:24
TheUnitedWay: Er ikke Karius skadet?

Jo, det skulle stått sistnevnte.

den_glade_gris
den_glade_grisInnlegg: 5745
07.08.16 12:00
Knaxern: Chelsea med Mourinho i spissen sprakk fullstendig forrige sesong.

Jo, men det er nok heller unntaket. Det ville overaske meg om noe lignende skjer med Leicester.

Ribba
RibbaInnlegg: 34253
07.08.16 12:48
den_glade_gris: Spurs på 7 plass er nesten verre. Du prater om fordelen med at en manager har noen måneders forsprang som viktig. Viktigheten av kontuniteten som Spurs har er altså ikke viktig.

Enig i at Spurs helt nede på 7. plass virker litt overdrevent pessimistisk med tanke på hva laget er god for.

Men selv om kontinuitet er viktig, så handler det også om å utvikle seg. Og da er ikke nødvendigvis kontinuitet er ikke nødvendigvis den riktig veien å gå.

Tottenham berget 3.plassen mye pga av mange lag sviktet. De prioriterte også PL hardt, noe som gjorde at mange av de viktigere spillerne ble spart for EL-spill. Det skjer nok ikke i år. Men selv med at de hadde en god sesong der de prioriterte PL, så greide de kun 70 poeng, og i en tøff normalsesong, der de gode lagene holder et jevnt nivå, så er 70 poeng ikke godt nok for topp 4.plassering.

Så for Tottenham sin del, så må de ikke bare holde nivået de hadde i fjor, de må også forbedre seg.

Og det å slippe Europa-spill er bevist å være en stor fordel. Vi så det i fjor med Leicester og vi så det også med Liverpool for 3 sesonger siden. Skal man lykkes både i Europa og i den hjemmeligle serien, så må lagene ha en stor og brei stall. Jeg trur ikke Leicester er i nærheten til å ha en stor nok stall, og jeg tviler på Tottenham har det også.

(Innlegget ble redigert 07.08.16 12:49)

Knaxern
KnaxernInnlegg: 31936
07.08.16 12:59

Moreno har vært skadet, derfor Milner har spilt på venstrebacken. Idioti å tro at Milner skal spille fast som venstreback denne sesongen.

PaisleyGates
07.08.16 13:08
Knaxern: Moreno har vært skadet, derfor Milner har spilt på venstrebacken. Idioti å tro at Milner skal spille fast som venstreback denne sesongen.

Ikke mer skadet enn at han har vært involvert i de fem siste treningskampene. Startet mot Huddersfield og Chelsea, og kom inn i de tre siste kampene da Milner har startet på venstrebacken.

Er Milner fit til helgen, tror jeg at han starter på venstrebacken.

WatchMe
WatchMeInnlegg: 6061
07.08.16 14:05
Ribba: Enig i at Spurs helt nede på 7. plass virker litt overdrevent pessimistisk med tanke på hva laget er god for. Men selv om kontinuitet er viktig, så handler det også om å utvikle seg. Og da er ikke nødvendigvis kontinuitet er ikke nødvendigvis den riktig veien å gå. Tottenham berget 3.plassen mye pga av mange lag sviktet. De prioriterte også PL hardt, noe som gjorde at mange av de viktigere spillerne ble spart for EL-spill. Det skjer nok ikke i år. Men selv med at de hadde en god sesong der de prioriterte PL, så greide de kun 70 poeng, og i en tøff normalsesong, der de gode lagene holder et jevnt nivå, så er 70 poeng ikke godt nok for topp 4.plassering. Så for Tottenham sin del, så må de ikke bare holde nivået de hadde i fjor, de må også forbedre seg. Og det å slippe Europa-spill er bevist å være en stor fordel. Vi så det i fjor med Leicester og vi så det også med Liverpool for 3 sesonger siden. Skal man lykkes både i Europa og i den hjemmeligle serien, så må lagene ha en stor og brei stall. Jeg trur ikke Leicester er i nærheten til å ha en stor nok stall, og jeg tviler på Tottenham har det også.

Vi og Tottenham hadde de to yngste lagene i PL forrige sesong, og vi begge har hatt en tendens til å bottle når ting står på spill. 

Man skal ikke undervurdere rutine.

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 6227
07.08.16 15:05
PaisleyGates: Jo, det skulle stått sistnevnte.

Men Mignolet er jo elendig. Han kommer selvsagt til å tabbe seg ut i god tid til at Karius får plassen.

TheBelfastBoy
TheBelfastBoyInnlegg: 16501
07.08.16 16:08
johwi68: Jeg er mer positiv enn noensinne, og har i år virkelig trua på at vi endelig, etter 27 år, kan løfte den store pokalen i mai.

Jeg er ikke uenig. Det avhenger imidlertid litt av Pep Guardiola. I mine øyne har han et mannskap som er på en annen planet enn Liverpool, Man Utd og Spurs. Dersom han ikke vinner, feiler han.

Man vet jo aldri med Spurs og Arsenal. Vedrørende Tottenham har de deres egen Klopp, og han har gjort det meste riktig atter en sommer. Arsenal har jeg nesten gitt opp mtp "den store pokalen", men i mine øyne har de også et bedre lag enn dere.

Det er litt interessant å sammenligne dere med mitt lag, Man Utd. Man bruker et lignende oppsett, og har noen av de samme utfordringene.

På spissplass har begge klubbene spørsmålstegn. Zlatan vil helt sikkert bidra med mye, men det er ikke til å komme utenom at han faktisk blir 35 år om noen måneder. Dere har Origi som ikke har bevist noe særlig enda, men oppsiden er ganske stor.

I trioen bak spissen mener jeg faktisk at dere har de beste spillerne. I mine øyne er det tre typer som er sammenlignbare. Martial vs Mane. Coutinho vs Micky. Firmino vs Rooney. Jeg er stor fan av kvalitene til Mane, og tror at han kan bli enorm om han brukes som kant. At Mikitarian blir en hit er langt i fra like bankers som enkelte av våre supportere skal ha det til (Firmino på sitt beste i Bundesligaen var minst like god og han trengte også tid i PL). Også har vi Rooney, da...

Vedrørende de to dypere midtbanespillerne har vi i utgangspunktet litt av de samme utfordringene. Vi mangler en god nok defensiv midtbanespiller, og ingen av spillerne passer egentlig helt som "sittende midtbanespillere" (vi har dog Carrick).

Om vi skulle få Paul Pogba endrer ikke det seg etter min mening. Jeg tror Pogba hadde vært bedre i en mer frigjort indreløperrolle. Det samme mener jeg gjelder Jordan Henderson. Og det er her det blir interessant. For mens Klopps system gjør at den dypere midtbanerollen likevel ser ut til å få ut det aller beste av Jordan Henderson er jeg langt i fra overbevist om at Mourinhos system vil kunne gjøre det samme for Paul Pogba. I et offensivt Liverpool med høyt kollektivt press tror jeg Jordan Henderson vil få løpe og presse akkurat slik det kler han i denne rollen, og det gjør at jeg slett ikke ser bort i fra at dere har den beste midtbanen.

I forsvar er jeg overbevist om at vi har et bedre mannskap enn dere. Både midtstoppere, backer og keeper. Når det er sagt har Klopp fått satt mer preg på laget, og det kan tenkes at han har klart å sette opp et forsvar hvor spillerne står bedre til hverandre og hans spillestil enn hva tilfellet er for Mourinho. PLs beste forsvar i fjor besto av Huth og Morgan. Det var en god påminnelse på at organiseringen er viktigere enn enkeltspillere.

Det er imidlertid et par usikkerhetsmomenter ved Jurgen Klopps Liverpool:

1. Skadesituasjonen.
2. Mange vil mene at Klopps system ble funnet ut av i Bundesligaen. Hvorvidt dette er riktig eller ikke kan man selvsagt diskutere. Samtidig er det ikke til å komme utenom at det offensive presset og friheten som gis til midtbanespillerne (tidligere illustrert ved Henderson) kommer ved en pris, nemlig at man eksponerer forsvaret. Dersom lag "finner ut av Liverpool", har man da en plan B?

johwi68
07.08.16 17:37
TheBelfastBoy: 1. Skadesituasjonen.

Det gjenstår å se om det er noe i dette, men pr i dag har vi ikke mange treningsrelaterte skader. En hjernerystelse og ei knekt hånd i kampsituasjoner er sånn som skjer..

Uansett bør vi ikke slite for mye kommende sesong, siden vi vel har ei grei, dobbel dekning på alle plasser.

Karius/Mignolet

Clyne/Milner
Lovren/Matip
Klavan/Sakho
Moreno/NY (kommer nok)

Henderson/Emre Can
NY/Wijnaldum

Mané/Markovic
Firmino/Grujic
Coutinho/Lallana

Sturridge/Origi

Skulle det bli en ekstrem skadebonanza så sliter vi, men da snakker vi om 6-8 skader.

TheBelfastBoy
TheBelfastBoyInnlegg: 16501
08.08.16 19:15
johwi68: Skulle det bli en ekstrem skadebonanza så sliter vi, men da snakker vi om 6-8 skader.

Ja, noe ala det vi hadde i fjor vil dere kjenne på.

Et annet poeng er at denne sesongen er en litt sjelden mulighet for Jurgen Klopp og Liverpool. Det er ikke mange ganger han vil ha åtte-ti måneders "forsprang" på managerne til både Chelsea, City og Man Utd. Tar han dette ikke i år er det vanskelig å se når han skal gjøre det.

Faquarl
FaquarlInnlegg: 10846
08.08.16 19:53

Fuck, hadde helt glemt denne tråden johwi. Lagde denne istad.

Hva synes dere folkens? Skal jeg la min synke, eller kommer nok til å bruke begge? Blir litt kaos imo

minuspol
minuspolInnlegg: 33098
08.08.16 21:24

Pr. i dag tror jeg dette er min foretrukne 11'er:

------------------Karius---------------------
Clyne----Lovren--------Sakho-----Moreno
-Hendo -----Emre Can----Wijnaldum----
Mané---------------------------Coutinho

Benk: Manninger; Milner, Gomez, Grujic, Markovic, Firmino, Sturridge

johwi68
08.08.16 21:29
Faquarl: Fuck, hadde helt glemt denne tråden johwi. Lagde denne istad. Hva synes dere folkens? Skal jeg la min synke, eller kommer nok til å bruke begge? Blir litt kaos imo

Hehe..

Har jo hatt denne i mange år nå, og den bare vokser for hver sesong. Mange tusen innlegg pr sesong.

Men, din var såpass spenstig at jeg allerede har vært innom og tippet..:-)

Faquarl
FaquarlInnlegg: 10846
08.08.16 21:32

Får se hvordan det blir.

SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 11280
08.08.16 21:39
minuspol: 11

Karius

Clyne-Lovren-Ragnar-Milner

Hendo-Can-Lallana

Mané-Coutinho

Origi

Benk: Mignolet, Moreno, Sakho, Wijnaldum, Grujic, Firmino, Sturridge

looprevil_fc_x2
looprevil_fc_x2Innlegg: 3594
09.08.16 02:33
johwi68: ---Hendo ---------Emre Can--------
Mané-----------Firmino----------Coutinho

Skal bli spennende å se disse mot svakere lag. Attpåtil med en Sturridge på benken, og en del andre spillere.

Også spent på om det kan funke mot topplagene eller om det blir for offensivt.

johwi68
09.08.16 09:11
looprevil_fc_x2: Skal bli spennende å se disse mot svakere lag. Attpåtil med en Sturridge på benken, og en del andre spillere. Også spent på om det kan funke mot topplagene eller om det blir for offensivt.

Jeg tror Klopp blir å variere mellom denne formasjonen, og en såpass offensiv holdning, og noe sånn som dette:

Henderson-----Emre C-----Wijnaldum

Mané---------------------------Coutinho
------------------Firmino-----------------

Alternativt Sturridge eller Origi på topp.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg