Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

DEN STORE MANAGERDUELLTRÅDEN

NYTT TEMA
FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 8235
10.08.16 07:53

Den måtte jo komme før eller siden med så mange profilerte managere som er i PL denne sesongen.

Mye er veldig uklart naturlig nok før vinduet blir hektet igjen. Har Mou mistet grepet?? Hva kan Conte få til med en tidligere vinnerstall? Vil Klopps høyoktanfotball ta de helt mot toppen og inn i topp fire denne sesongen. Vil Pep klare å omforme City til en nesten total motsatt type fotball , spessielt uten ball enn de har spilt de siste årene? Og hva med Wenger og andre managere oppi alt dette? Mange spørsmålstegn.

Eg har gitt utrykk for att eg har stor tro på Conte og Klopps tilnærming vil gi mest avkastning i PL .

Men naturligvis , Mous tropp begynner å bli så faretruende sterk , att han skal trå mye feil om alt skal gå helt til skogs.

Synspunkt??

(Innlegget ble redigert 10.08.16 07:59)

sistebossen
sistebossenInnlegg: 2496
10.08.16 07:59

Eg er usikker . =

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 3103
10.08.16 08:31

Eg e taknina  og No spise E Ham Burger i Thailand

(Innlegget ble redigert 10.08.16 08:31)

FrannyLee
10.08.16 09:00

Eg var ikke klar over att det var så mange stakkarslige mennesker her inne så eg burde ikke gått inn på ett seriøst tema eller DET seriøse temaet i en fotballdebatt.

Det er bare å beklage. For mange her inne virker å være på barnehagestadiet fortsatt og da er det vel plastikkleker som gjelder.

-k9b_
-k9b_Innlegg: 24612
10.08.16 09:03

Dårlig gjort å ikke nevne Ranieri.

Syntes Poch's stil er den mest interessante, men han kommer til kort på spillerstall mot blant annet Manchesterklubbene, så jeg tror Peps pragmatisme vil vinne PL 2 av de neste 3 sesongene. Mou skal vel ha et seriegull før han ryker og reiser.

sistebossen
10.08.16 09:06

Eg ber om forlatelse:

Klopp kan ikke vinne PL med den stallen han har. Da må det skje noe rart i Manchester og de gutta nede i Londres må ha fått hjerneslag.

Vi ranker Chelsea, Arsenal og Tottenham som bedre lag enn LFC. Det blir for rart å tenke på at Alberto Moreno kan vinne noe sånt som PL. Jeg kommer tilbake med nytt nick om jeg tar feil (Beji2.0).

Denne sesongs overraskelse blir Everton, selvsagt (!). De kjøper mye bra synes eg att de gjør, og de har nå fått en skikkelig clever man som manager. 

FrannyLee
10.08.16 09:07
-k9b_: Dårlig gjort å ikke nevne Ranieri.

Helt klart , men eg hadde han jo med i sekkeposten etter Wenger :-) Tror du Poch klarer å utvikle Spurs videre . Klarer laga å finne mottrekk mot Ranieri denne sesongen. Eg for min del er redd for att Pep vil bli den av "toppmanagerene" som vil slite mest med å tilpasse laget til sin stil.

-k9b_
10.08.16 09:20
FrannyLee: Tror du Poch klarer å utvikle Spurs videre . Klarer laga å finne mottrekk mot Ranieri denne sesongen.

Spurs blir nok more of the same.

Trengs ikke finne noen mottrekk mot Ranieri, Leicester vil finne veien nedover på tabellen av seg selv.

Så er det verdt å lese denne lille blekka om Watfords nye manager. En kar jeg fulgte temmelig tett i Napoli. Spår 3-4 utvisninger og Ighalo som toppscorer.

FrannyLee
10.08.16 09:41
-k9b_: Så er det verdt å lese denne lille blekka om Watfords nye manager. En kar jeg fulgte temmelig tett i Napoli. Spår 3-4 utvisninger og Ighalo som toppscorer.

Tror nok på ett generelt basis att toppklubbene om de slipper seg bare litt neppå vil få seg overaskende nesestivere denne sesongen.

Eg har en følelse att mange (de fleste) mener motsatt pga att toppene har fått mer meriterte managere . Det tror ikke eg.

sistebossen
10.08.16 09:42
FrannyLee: Eg har en følelse att mange (de fleste) mener motsatt pga att toppene har fått mer meriterte managere . Det tror ikke eg.

Tror du England får ny vind i seilene under Allardyce?

-k9b_
10.08.16 09:47
FrannyLee: Tror nok på ett generelt basis att toppklubbene om de slipper seg bare litt neppå vil få seg overaskende nesestivere denne sesongen. Eg har en følelse att mange (de fleste) mener motsatt pga att toppene har fått mer meriterte managere . Det tror ikke eg.

Joda, men fjoråret var en outlier. Det finnes ingen annen fornuftig måte å se det på. Det vil ikke skje igjen i år.

Noen lag MÅ nødvendigvis skuffe, men ikke alle igjen. Det går ikke an.

FrannyLee
10.08.16 10:01
-k9b_: Noen lag MÅ nødvendigvis skuffe, men ikke alle igjen. Det går ikke an.

Det er det vel omtent ingen som tror på heller , but again , you never know :-)

FrannyLee
10.08.16 10:03
sistebossen: Tror du England får ny vind i seilene under Allardyce?

Eg tror iallefall att når de førsten valgte ei "intern" løsning så var han den smarteste\beste de kunne valgt. Spessielt i Boltontida synest eg han var god på å få liv i gamle circushester og hadde en i forkant spillerstil.

Bare en følelse eg har naturligvis.

(Innlegget ble redigert 10.08.16 10:10)

FrannyLee
10.08.16 22:36
sistebossen: Denne sesongs overraskelse blir Everton, selvsagt (!). De kjøper mye bra synes eg att de gjør, og de har nå fått en skikkelig clever man som manager.

Her er vi på linje. Og eg tror også West Ham gjør det minst like bra som sist sesong.

FrannyLee
20.08.16 21:36

Conte er vel den som virker mest gjennomført solid så langt.

Costa er vel mye av grunnen til dette naturligvis , men.

FrannyLee
29.08.16 23:13

Nå står det første storoppgjøret for tur.

Kan vi håpe på en seier for fotballen.?

FrannyLee
10.09.16 17:29
FrannyLee: Kan vi håpe på en seier for fotballen.?

Og det gjorde det . Første stikk til Pep

Men det er langt igjen til festlokalene hass Albert.

FrannyLee
15.09.16 21:56

Ingen stor forestilling av Mouriho i kveld heller , men ingenting er så fort historie , og snur så fort som i fotball.

CityKongen
CityKongenInnlegg: 950
15.09.16 22:23

Spørs om Mourinho holder inn til målstreken, en erstatter er nok allerede snart klar.

FrannyLee
17.09.16 20:48
CityKongen: Spørs om Mourinho holder inn til målstreken, en erstatter er nok allerede snart klar.

Pep var overbevisende igjen idag og i morgen skal Mou følge opp og vise at det er kapable til å holde følge.

CityKongen
CityKongenInnlegg: 950
17.09.16 21:34
FrannyLee: Pep var overbevisende igjen idag og i morgen skal Mou følge opp og vise at det er kapable til å holde følge.

Blir spennende å se om de klarer det, mye negativitet kan påskynde nedturen for Mourinho og hans lag ytterligere.

Rome77
Rome77Innlegg: 8315
18.09.16 10:55

Hva med å mekke en head to head oversikt over de nevnte managere i denne tråden?

FrannyLee
18.09.16 11:09
Rome77: Hva med å mekke en head to head oversikt over de nevnte managere i denne tråden?

Vi er uføretrygdet . Da har vi ikke lov til å mekke. Da kan vi risikere å bli satt i arbeid igjen :-)

busnissclass
busnissclassInnlegg: 3060
18.09.16 11:15

Beste managere i PL.

1.Pep

2.Wenger

3. Conte?

4. Klopp?

5. Pochinto?

6.Mourinho

? = ikke overbevist, kan bli en av de beste.

-Joachim-
-Joachim-Innlegg: 9921
18.09.16 11:17
busnissclass: 2.Wenger

Lol

Pep som den beste, Mourinho/Conte deler andreplassen og Klopp på en tredjeplass. Frister litt å sette Ranieri inn i stedet for Klopp på tredjeplass, men men.. Med fare for å jinxe det. Wenger er over the top.

(Innlegget ble redigert 18.09.16 11:24)

qbah
qbahInnlegg: 43839
18.09.16 11:36

Denne tråden blir ikke nødvendigvis noe større av å ha stor skrift i overskriften.

FrannyLee
18.09.16 11:36
-Joachim-: Mourinho/Conte deler andreplassen

Att førstnevnte var er det ingen tvil om , men er han fortsatt? Det er jo dette han må rebevise nå da. I fotball kan en ikke hvile på gamle visne laubærkranser.

(Innlegget ble redigert 18.09.16 11:36)

FrannyLee
18.09.16 11:40
qbah: Denne tråden blir ikke nødvendigvis noe større av å ha stor skrift i overskriften.

Enig i dette , men mi mening er nå som alle vet at folk er alt for opptatt av spillere og alt for lite av spillerplan og det psykiske aspektet rundt dagens toppfotball , alså managerens påvirkning , og det selv om en ser beviser for dette nærmest on a daily bacis.

FrannyLee
18.09.16 15:02

Rart att en sån dreven manager som Mou ikke klarer å spille kvalitsspillerne sine bedre.

-Joachim-
-Joachim-Innlegg: 9921
18.09.16 16:49

Det er umulig å svare på. Man får dra opp tråden etter hans tid i United og vurdere om han fortsatt er blant de beste. Jeg hadde i det minste forventet at han skulle være mye mer ruthless og sende spillere som Mata, Fellaini og Rojo på dør. Bør skje neste sommer. 

Det viktigste er å få fjernet sabotøren Rooney. Seriøst.. Av og til virker det som om det er første gangen han rører en fotball. Skulle nesten tro at han hadde tippet på motstanderen og gjorde alt for å ødelegge. Så dårlig er han tidvis..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg