Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hull - Arsenal

NYTT TEMA
LeCoq
LeCoqInnlegg: 3153
14.09.16 01:07

Når: Lørdag

Hvor: KC Stadium

Kanal: TV2 Sport Premium 1

Klokkeslett: 16:00

Denne gangen er det Hull City som står for tur. Begge lag står med syv poeng etter fire kamper. 

1. Manchester City

2. Chelsea

3. Everton

4. Manchester United

5. Tottenham

6. Liverpool

7. Arsenal

8. Hull

Siste 5 (Arsenal): L-D-W-W-D

Siste 5 (Hull): W-W-W-L-D

Cech; Bellerin, Koscielny, Mustafi, Monreal; Xhaka, Cazorla; Iwobi, Özil, Alexis; Perez

FlipYa
FlipYaInnlegg: 903
14.09.16 11:46

TV-kamp? Ikke hverdagskost for oss Hull-supportere.

Håper vi får se Henriksen i løpet av kampen. Tipper Mason tar plassen til Meyler fra start.

Wellewinhio
WellewinhioInnlegg: 12262
14.09.16 11:52
LeCoq: Cech; Bellerin, Koscielny, Mustafi, Monreal; Xhaka, Cazorla; Iwobi, Özil, Alexis; Perez

Blir fort dette ja. Kan ikke se for meg at Giroud får sjansen fra start etter fadesen i går. Merker også at jeg blir litt irritert hvis han starter Sanchez på topp, og Ox ut på kanten. Sistnevnte har vist lite som tilsier fast startplass så langt, og syns han har hatt en kraftig nedadgående kurve siden 14/15-sesongen. Jeg syns han var langt bedre spillemessig den sesongen, og han var langt bedre med ballen i bena. Nå syns jeg enda oftere mister ballen i tullete situasjoner, og tar generelt enda flere dårlige valg med ballen i bena.

Iwobi har ikke vært allverden denne sesongen han heller, men han har vist at han i langt større grad har sluttprodukt, og han er 3 år yngre, noe som gjør han i mine øyne til et større prospekt for øyeblikket.

ulfarne
ulfarneInnlegg: 26310
14.09.16 12:01
FlipYa: TV-kamp? Ikke hverdagskost for oss Hull-supportere.

Kampene mot Arsenal, Liverpool og Chelsea vises, så dere har tre tv-kamper på rad i ligaen nå.

bernt007
bernt007Innlegg: 21470
14.09.16 12:13
FlipYa: TV-kamp? Ikke hverdagskost for oss Hull-supportere.

Har ikke vært så ille for Hull så langt. Åpningskampen mot Leicester og kampen mot United ble vist. 5 av høstens 7 første Hull-kamper vil ha endt opp på TV. Fra oktober og utover blir det vel fort tynt, ja.

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 11604
14.09.16 14:43

Får vi Ramsey inn i troppen til denne kampen?

LeCoq
LeCoqInnlegg: 3153
14.09.16 19:06

Usikker på om Cazorla starter denne, når jeg tenker meg om. Han har spilt mye i det siste. Jeg er ikke negativ til for eksempel Xhaka - Elneny fra start.

Myshkin
MyshkinInnlegg: 6272
14.09.16 21:19
LeCoq: Jeg er ikke negativ til for eksempel Xhaka - Elneny fra start.

Det er jeg ;)

Det bør ikke være noe problem for Cazorla å spille fire dager etter sist kamp.

Syns for øvrig Coquelin har vært god så langt denne sesongen, men vil gjerne se Xhaka fra start igjen. Dette er en kamp Xhaka og Cazorla bør kunne spille sammen i.

TheUntouchable
14.09.16 23:04
LeCoq: Cech; Bellerin, Koscielny, Mustafi, Monreal; Xhaka, Cazorla; Iwobi, Özil, Alexis; Perez

Kan si at jeg støtter dette laget. Mot Hull skal vi styre matchen og da er det forsvarlig, faktisk den beste løsningen, med Xhaka-Cazorla. Men Walcott bør banke på høyreving-døren om han er klar igjen. Hvem som eventuelt skulle blitt satt ut av laget er jeg ikke sikker på.

(Innlegget ble redigert 14.09.16 23:06)

Wompare
WompareInnlegg: 348
14.09.16 23:25

Cech

Bellerin - Mustafi - Koscielny - Monreal

Xhaka - ElNeny*

Walcott - Øzil - Alexis

Perez

*Ramsey inn hvis han er tilbake

Hillwood1977
Hillwood1977Innlegg: 3450
14.09.16 23:26

Alex øzil perez og så Giroud på topp.

FlipYa
FlipYaInnlegg: 903
14.09.16 23:48
ulfarne: Kampene mot Arsenal, Liverpool og Chelsea vises, så dere har tre tv-kamper på rad i ligaen nå.

Det er i hvert fall ikke hverdagskost. Men når jeg ser på motstanderne, så ser jeg en utmerket muliget til å komme tilbake til jorda på etter en start over all forventning.

RamsherE
RamsherEInnlegg: 16055
15.09.16 12:44

Vil se:
                   Cech
Bellerin Mustafi Koscielny Gibbs
           Xhaka - Cazorla
Perez           Özil           Alexis
                 Giroud

Her skal vi dominere kampen og da er jeg mer lysten på en link up Giroud enn Perez som spiss. Perez eller Iwobi på den ene vingen. Nacho kommer nok til å starte, men jeg unner Gibbs spilletid nå.

JFT_96
JFT_96Innlegg: 21598
15.09.16 13:10

Tror dere Giroud starter i helgen?

BlazinBrazil1
BlazinBrazil1Innlegg: 2918
15.09.16 13:29
Myshkin: Dette er en kamp Xhaka og Cazorla bør kunne spille sammen i.

Enig. Jeg håper vi får se disse to. Eleny kan komme inn etterhvert. Coqelin kan få seg et pust i bakken.

Jeg tror og håper at Giroud starter.

Ellers skulle jeg gjerne sett Ramsey i denne. Regner med at han ikke starter, men kanskje kommer inn på høyrekant etterhvert. 

Gibbs hadde også fortjent litt spilletid, spesielt etter den svake kampen til Monreal mot PSG.

Ellers er det vel litt spenning knyttet til hvorvidt Ospina får fornyet tillitt. Dersom Wenger faktisk mener de er jevngode keepere har Ospina på sett og vis fortjent fornyet tillit etter den meget gode PSG kampen. Men jeg tror ikke Wenger mener de er jevngode i utganspunktet og dermed går han tilbake til Cech. Det kan jo også argumenteres for at i en kamp vi forventes å dominere er Cech en mer passende keepertype enn shotstopperen Ospina.

bergy
bergyInnlegg: 6941
15.09.16 14:24

Er Cech frisk, så spiller Cech.

Bacary
BacaryInnlegg: 15740
15.09.16 17:14

Hvis Iwobi spiller kommer kommentatoren til å si at han er nevøen til Jay Jay Okocha. 

filesnisk
filesniskInnlegg: 857
15.09.16 21:11

Angående Ospina så har jeg et ambivalent forhold til å ha en så fantastisk andrekeeper, som i tillegg er sympatisk figur som leverer som pokker når han får muligheten. 

Bacary
15.09.16 21:15
filesnisk: Angående Ospina så har jeg et ambivalent forhold til å ha en så fantastisk andrekeeper, som i tillegg er sympatisk figur som leverer som pokker når han får muligheten.

Vi har for god dekning. Wenger-out. 

filesnisk
filesniskInnlegg: 857
15.09.16 21:25

Word. Sånnkanviikkehadet, så hadet Wenger!

Bacary
15.09.16 21:30

Bring on Mourinho. 

Myshkin
MyshkinInnlegg: 6272
15.09.16 23:02
Bacary: Hvis Iwobi spiller kommer kommentatoren til å si at han er nevøen til Jay Jay Okocha.

Dæven. Var han så god at de måtte gi ham navn to ganger, eller?

DennisB
DennisBInnlegg: 7159
16.09.16 10:34

Jeg tror Wenger tar den enkle varianten at han starter Cech i alle seriekamper, dersom han er skadefri. Vi får nok endel CL- og cup-kamper denne sesongen også, og der tror jeg Ospina velges. Det blir endel kamper av det.

I startoppstillingen vil jeg ihvertfall se Perez, men han kan kan godt spille ving, med Giroud på topp. Men jeg ønsker at Giroud får sin straff for hodeløs inntreden sist, så jeg ser helst Perez på topp. Synes Iwobi kan få fornyet tillit, om ikke Ramsey eller Walcott er klar.

Sentralt er det nesten komisk så mange gode løsninger vi kan stille. Men akkurat i denne kampen støtter jeg at Xhaka starter, helst med Cazorla. Jeg mistenker dog at dette er en kamp Cazorla spares mht. tidligere nevnte slitasje, og tror at Elneny får sjansen. Coquelin kan godt hviles her. Tror balansen opprettholdes tross alt.

Uansett, dette bør og skal vi vinne, tross Hulls fantasiåpning.

(Innlegget ble redigert 16.09.16 10:36)

Skap_sosialist
Skap_sosialistInnlegg: 423
16.09.16 10:37
Wellewinhio: Kan ikke se for meg at Giroud får sjansen fra start etter fadesen i går. Merker også at jeg blir litt irritert hvis han starter Sanchez på topp, og Ox ut på kanten. Sistnevnte har vist lite som tilsier fast startplass så langt, og syns han har hatt en kraftig nedadgående kurve siden 14/15-sesongen.

Håper Giroud får starte. Det er fortsatt tidlig for Perez. Giroud ble jo direkte løpt ned og det røde kortet burde arsenal sende inn en protest på (om de ikke har gjort det allerede).

DennisB
16.09.16 11:03
Skap_sosialist: Giroud ble jo direkte løpt ned og det røde kortet burde arsenal sende inn en protest på (om de ikke har gjort det allerede).

Klippet er for kort til at jeg vil konkludere med noe. Det ser ut som forseelsen til Giroud skjer akkurat da klippet begynner. Bildene i etterkant viser vel at Giroud ikke gjør noe galt videre, og blir dyttet inn i situasjonen. Er usikker på om dommeren blåser for første eller andre forseelse (som bildene viser ikke var en forseelse).

(Innlegget ble redigert 16.09.16 11:08)

TheUntouchable
16.09.16 14:13

Wenger sier på pressekonferansen at Ramsey "selvfølgelig" ikke er klar (er det så selvfølgelig når han måtte presisere at han ikke var helt klar forrige lørdag??).

Walcott er kanskje med i squaden, vil anta det betyr at han ikke starter. Gabriel er tilbake i trening og er kanskje med mot Forest på tirsdag.

Det bekreftes også at Cech spiller. Det støtter jeg.

(Innlegget ble redigert 16.09.16 14:16)

TheUntouchable
16.09.16 14:25

Og ja, visstnok en liten tå-skade på Giroud.

DennisB
16.09.16 15:16
TheUntouchable: Og ja, visstnok en liten tå-skade på Giroud.

Knakk han neglen sin i kampen mot Verratti?

Ganske beleilig "skade" det der.

DennisB
16.09.16 15:19
Skap_sosialist: Giroud ble jo direkte løpt ned og det røde kortet burde arsenal sende inn en protest på (om de ikke har gjort det allerede).

Kan være greit å nevne at det var Girouds andre gule (Verrattis også), og ingen av dem direkte rødt mao. Ikke det mest kontroversielle gule kortet jeg har sett, med tanke på det som skjer helt først i klippet, og tumultene i etterkant.

busnissclass
busnissclassInnlegg: 3046
16.09.16 15:27

Driter i hvem som starter! Så lenge jobben blir gjort og vi får med oss tre poeng hjem så er jeg fornøyd.

(Innlegget ble redigert 16.09.16 15:38)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg