Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

EFL Cup Derby vs Liverpool **Kamptråd**

NYTT TEMA
The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 2221
19.09.16 11:18

Tirsdag 20.09

kl 20:45

Ligacup mot Derby,hvem viser kampen?

Uansett her hadde det vært intressant med B-Laget,spørsmålet er hvem skal danne den 2 midtstopperen ved siden av Klavan,og vil Trent Alexander Arnold komme inn på høyre back,og regner med Moreno på Venstre back med Karius i mål

Midtbanen ville jeg likt å sett selvsagt Grujic og Can

På topp iallefall Ings og Origi,men hvem velger vi av Evarija eller Ojo?

Karius

TAA                                 ?                                  Klavan                          Moreno

Can                          Stewart                     Grujic

Origi                             Ings                            Ojo?(Evarija)

Ojo vet jeg ikke om han er skadefri,og samt hadde det vært morro med Sakho bak,samtidig med en Woodburn på benk

Kwame

SpeedyTorres
SpeedyTorresInnlegg: 11465
19.09.16 12:08

Karius

TAA-Klavan-Lucas-Moreno

Stewart

Can-Grujic

Ejaria

Origi-Ings

Barbosa
BarbosaInnlegg: 3027
19.09.16 12:11

Dette er forhåpentligvis kampen der Karius tar over keeperplassen for godt.

The_Kwames
19.09.16 12:13

Ovio Ejaria? stemmer ikke det?

Kwame

-k9b_
-k9b_Innlegg: 24390
19.09.16 12:25

Ser ikke noe poeng i å gi Ings noen minutter her. Han er til overs, og kan bare glemmes. 

Coutinho10
Coutinho10Innlegg: 10907
19.09.16 12:45

Karius

TAA-Klavan-Sakho-Moreno

Grujic-Lucas-Stewart  

Ojo-Origi-Woodburn

0-3

Hadde vært greit å få i gang Sakho her.

(Innlegget ble redigert 19.09.16 12:46)

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 12263
19.09.16 13:03
-k9b_: Ser ikke noe poeng i å gi Ings noen minutter her. Han er til overs, og kan bare glemmes.

Mistenker at det ikke stemmer helt. Klubben takket visstnok nei til £20m for han i sommer. Ser ikke helt hvor han skal passe inn, men spesielt å takke nei til en sånn sum hvis han realistisk sett ikke får spille en eneste kamp

-k9b_
-k9b_Innlegg: 24390
19.09.16 13:08
TheOpiate: Mistenker at det ikke stemmer helt. Klubben takket visstnok nei til £20m for han i sommer. Ser ikke helt hvor han skal passe inn, men spesielt å takke nei til en sånn sum hvis han realistisk sett ikke får spille en eneste kamp

Enig, hvis det var tilfellet. Jeg tror ikke det var tilfellet, tror det var Ings som avslo.

Anyways, spør du meg, så er han overflødig. Liten vits å bruke minutter på han om ikke det er andre spillere som trenger hvile/er skadet. Origi burde ha 90 minutter her.

ElChivato
ElChivatoInnlegg: 10993
19.09.16 13:25

Karius -taa, lucas,klavan, moreno-milner, hendo, grujic- ojo,origi,coutinho

minuspol
minuspolInnlegg: 33375
19.09.16 14:11

Klopp: -Vi hviler ikke spillere som er 100 prosent friske. (liverpool.no)

Dette er musikk i ørene mine. Det finnes aldri noen grunn til å hvile spiller som er fit. Aldri.

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 7076
19.09.16 14:24
minuspol: Det finnes aldri noen grunn til å hvile spiller som er fit. Aldri.

Med mindre man ønsker å gi kamptrening til spillere som ikke har spilt så mye. Greit å ha en noenlunde kampklar og fornøyd tropp. 

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 7233
19.09.16 14:29
trøndergutten: Med mindre man ønsker å gi kamptrening til spillere som ikke har spilt så mye. Greit å ha en noenlunde kampklar og fornøyd tropp.

Pluss att en hviler spillere så de ikke skal påføre seg skader når belastningen begynner å nærme seg ett mettningspunkt for å være 100 til påfølgende kamp.

Det var jo dette SAF var ekspert på . Å ta en kalkulert risiko i enkeltkamper å hvile også nøkkelspillere så de var ekstra på i neste toppkamp samtidig som en fikk brukt reservedelene så en visste att de kunne fungere.

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 7076
19.09.16 14:36
FrannyLee: Pluss att en hviler spillere så de ikke skal påføre seg skader når belastningen begynner å nærme seg ett mettningspunkt for å være 100 til påfølgende kamp. Det var jo dette SAF var ekspert på . Å ta en kalkulert risiko i enkeltkamper å hvile også nøkkelspillere så de var ekstra på i neste toppkamp samtidig som en fikk brukt reservedelene så en visste att de kunne fungere.

Godt poeng. SAF var en mester på dette, og det er absolutt den måten jeg best liker at det blir gjort. Ulempen er at det kan gå utover relasjonene. 

minuspol
19.09.16 15:03
trøndergutten: Med mindre man ønsker å gi kamptrening til spillere som ikke har spilt så mye. Greit å ha en noenlunde kampklar og fornøyd tropp.

Dette justerer seg i all hovedsak sjøl. 

minuspol
19.09.16 15:04
FrannyLee: Pluss att en hviler spillere så de ikke skal påføre seg skader når belastningen begynner å nærme seg ett mettningspunkt for å være 100 til påfølgende kamp.

Du mener unngå å spille med spillere som ikke er 100% fit. 

Det er altså noe annet.

The_Kwames
19.09.16 18:15

Can bør inn hvis han er klar,samme med Moreno(så han ikke blir helt utelatt),Grujic er jeg spent på,samt Karius

Ings bør vel være matchfit ved siden av Origi..og så siste spørsmålstegnet? fremme

Andre? Klavan,Trent på høyre back?..ny runde med Lucas som midtstopper?,siden Sakho er uaktuell

Firmino blir han spart,eller som Klopp sier..han er klar

Ejaria?...hva med Sheyi Ojo..noe nytt der(småskadet)

og får Stewart en 90 minutter nu?

Hadde vært digg med Woodburn på benken da

Kwame

looprevil_fc_x2
looprevil_fc_x2Innlegg: 3670
19.09.16 19:00

This:

Karius

Arnold Lucas Klavan Moreno

Can Stewart Grujic

Ejaria

Origi Ings

Benk: Mignolet, Milner, Sakho, Henderson, Lallana, Mané, Sturridge

Sakho fra start er vel veldig lite sannsynlig, så da blir det Lucas. Ellers kan vi putte inn Lallana for Ejaria om dette laget blir for urutinert, men jeg tror uansett dette skal holde mot Derby.

Fowla
FowlaInnlegg: 28125
19.09.16 19:07
The_Kwames: hvem viser kampen?

Er det sannsynlig at den i det hele tatt vises? 

Svensk viaplay sender Leicester-Chelsea, da er det vel også den som går på Sky. Er det i det hele tatt TV-overføring av denne kampen?

(Innlegget ble redigert 19.09.16 19:09)

johwi68
johwi68Innlegg: 17951
19.09.16 19:33

Tror denne gjengen starter:

-----------------------Karius----------------------------
Clyne-------Lovren----------Klavan----------Moreno
---------Henderson-----------Emre Can--------------
Mané----------------Firmino----------------Coutinho
------------------------Origi-----------------------------

Benk kan fort bli: Mignolet; Matip, TAA; Grujic, Wijnaldum, Ejaria; Sturridge..

Sånn for å la et par unggutter få sjansen.

0-3
Origi
Firmino
Mané

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 12263
19.09.16 19:44
-k9b_: Anyways, spør du meg, så er han overflødig. Liten vits å bruke minutter på han om ikke det er andre spillere som trenger hvile/er skadet. Origi burde ha 90 minutter her.

Enig, men frykter at Klopp har andre planer

Masaniello
MasanielloInnlegg: 7473
19.09.16 22:13

Hvis vi ser på dagens u23-lag, så mangler i hvert fall Randall, Ejaria og Ings. De kan vel bli involvert i morgen. Andre?

Ellers blir det nok en sjanse for Karius, Moreno, Can og Grujic blant annet.

(Innlegget ble redigert 19.09.16 22:14)

Masaniello
MasanielloInnlegg: 7473
19.09.16 22:16

Karius

Randall Matip Lovren Moreno

Henderson Can

Ings Grujic Coutinho

Origi

Noe slikt, tenker jeg.

looprevil_fc_x2
looprevil_fc_x2Innlegg: 3670
19.09.16 22:17

Synd at Arnold og Stewart må spille i dag istedenfor i morgen. Spesielt sistnevnte burde prøve seg på høyere nivå enn u23.

LiverpoolOdd94
LiverpoolOdd94Innlegg: 22451
19.09.16 22:26

Tror på noe ala dette

Karius
Clyne - Klavan - Lovren - Moreno
Can - Lucas
Mane - Grujic - Coutinho
Origi

Ribba
RibbaInnlegg: 34287
19.09.16 22:49

Er vel liten sannsynlighet at TAA og Stewart vil starte da begge spilte hele kampen for U23-laget i kveld.

ulfarne
ulfarneInnlegg: 26310
20.09.16 01:54
Fowla: Er det sannsynlig at den i det hele tatt vises?  Svensk viaplay sender Leicester-Chelsea, da er det vel også den som går på Sky. Er det i det hele tatt TV-overføring av denne kampen?

BeIN Sports har de siste årene sendt kamper utover de som Sky har valgt. Mulig de produserer disse kampene selv eller noe da. Ikke vet jeg.

Så vidt jeg kan se, så vises denne kampen på BeIN Sports 7 og 11, så da dukker det helt sikkert opp en stream.

vidar
vidarInnlegg: 30409
20.09.16 08:00

Har ikke TV2 rettigheter?

Khontern
KhonternInnlegg: 215
20.09.16 09:22

Hadde vært gøy med

Karius

Milner, Klavan, Lovren, Moreno

Can, Grujic

Lallana, Cou (Ings? Hehe), Firmino

Origi

Tenker det er viktig å legge press offensivt mot et såpass "dårlig" lag. Samtidig en god mulighet til å gi typer som Moreno og Klavan (B-gjengen) litt tid, ispedd unggutter som Origi og Grujic, samt at Can og Karius får litt matching igjen. Er Randall en mulighet på høyre backplass? Og kunne Ings fungert på midten av en treer? 

JFT_96
JFT_96Innlegg: 21598
20.09.16 09:38

"Vi har ingen førstekeeper" sier Klopp. 50-50 altså. Da tipper jeg Karius (som er en bedre keeper) står mot Hull, hvis han leverer brukbart mot Derby.

bobjim37
bobjim37Innlegg: 3358
20.09.16 11:48
Fowla: Er det sannsynlig at den i det hele tatt vises?
Svensk viaplay sender Leicester-Chelsea, da er det vel også den som går på Sky. Er det i det hele tatt TV-overføring av denne kampen?

Ser ut til at den skal streames på Bet365..Da er det vel også mulig den streames på Unibet og evt andre bookie sider.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg