Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Heroes and devils on the highway

NYTT TEMA
FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 7438
28.11.16 22:35

For oss som har vært med siden tidenes morgen. Men også for de andre naturligvis. Hvilken spiller på andre enn favorittlaget synes mann er den som har vært den mest givende å bivåne? For meg er det to som stikker seg frem . Ginola i Tottenham , og denne

https://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Lochhead

(Innlegget ble redigert 28.11.16 22:35)

TheRedDevils
TheRedDevilsInnlegg: 21683
28.11.16 22:47

John Barnes og Le Tissier er iallefall 2 som skiller seg ut fra mengden.

(Innlegget ble redigert 28.11.16 22:52)

FrannyLee
28.11.16 23:04
TheRedDevils: John Barnes og Le Tissier er iallefall 2 som skiller seg ut fra mengden.

To av mine  favoritter  også . Headingen ble forøvrig litt feil pga att eg spilte denne låta da eg opprettet tråden.

https://www.youtube.com/watch?v=QDjBIq5oatU

Faquarl
FaquarlInnlegg: 11121
28.11.16 23:51

Kan vi holde tråden til folk som fortsatt spiller?

Yaya Toure og A. Valencia.

Rome77
Rome77Innlegg: 8213
29.11.16 00:53

Nei. Cantona og Bergkamp.

Kælighet
KælighetInnlegg: 8524
29.11.16 03:57

Dimitar Berbatov.

DennisB
DennisBInnlegg: 7227
29.11.16 07:55

Zola, Stan Bowles, Berbashow, Stan Bowles, Ginola, Stan Bowles og Becks.

Nevnte jeg Stan Bowles?

terry_26
terry_26Innlegg: 7408
29.11.16 08:01

Dennis Bergkamp og Thierry Henry.

DennisB
29.11.16 10:15

David Beckham var en hatet spiller av oss andre mens det stod på, men det er lett å tilstå i ettertid at det bare var misunnelse, og fordi han spilte for fienden. En gudbenådet spiller.

Der snakker vi serve, noe United åpenbart mangler i dag.

FrannyLee
29.11.16 11:26
DennisB: Der snakker vi serve, noe United åpenbart mangler i dag.

Her tror eg mye av elendigheta ligger begravet ja , om det ikke er reven som ligger der.

CryniX
CryniXInnlegg: 10176
29.11.16 14:10

Skuffende at ingen har nevnt David Batty.

For å være litt mer seriøst - Henry, Bergkamp og Pirès er tre som virkelig skiller seg ut for min del. Utenfor PL må man også ta med Zidane, Ronaldinho, Nedved, Davids, Mendieta, Totti, Buffon og Ronaldo Luiz Nazario de Lima. Sistnevnte er vel den eneste spilleren som ikke har spilt for Man Utd som har prydet veggen på gutterommet.

DennisB
29.11.16 14:28
CryniX: Henry, Bergkamp og Pirès

Trioen som virkelig endret "boring Arsenal". Det var lite "boring" med den gjengen der. Vår beste trio noensinne, og også PLs beste, selv om jeg selvsagt ikke er objektiv.

Jallaskar
JallaskarInnlegg: 6867
29.11.16 14:37
FrannyLee: Hvilken spiller på andre enn favorittlaget synes mann er den som har vært den mest givende å bivåne?

Alan Shearer, Thierry Henry og Patrick Viera.

TheRedDevils
29.11.16 14:40
CryniX: Skuffende at ingen har nevnt David Batty.

Ja den lekne spilleren er savnet :)

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 16003
29.11.16 14:52

Peter Beardsley.

Steve McManaman

CryniX
CryniXInnlegg: 10176
29.11.16 15:02
DennisB: Trioen som virkelig endret "boring Arsenal". Det var lite "boring" med den gjengen der. Vår beste trio noensinne, og også PLs beste, selv om jeg selvsagt ikke er objektiv.

Lurer på hvor mange ganger fotballtreneren min ba oss gå hjem fra trening og studere de tre når Arsenal spille da de hadde tv-kamp i Champions League, til tross for at han var Chelsea-supporter på sin hals. Noen ganger må man la klubbfølelsene være nummer to i rekken og heller være fan av god fotball.

TheRedDevils
29.11.16 15:05
Nødutgang: Steve McManaman

Må være noe av det mest overvurderte som funnets.  

Nødutgang
29.11.16 15:13
TheRedDevils: Må være noe av det mest overvurderte som funnets.

Drillo brukte så vidt jeg husker stemmen sin som landslagssjef til å stemme på ham som årets spiller.

TheRedDevils
29.11.16 15:17
Nødutgang: Drillo brukte så vidt jeg husker stemmen sin som landslagssjef til å stemme på ham som årets spiller.

Drillo ranket vel også en random fyr fra en av de russiske statene som verdens beste engang hvis jeg husker rett. Navnet var for komplisert til å kunne huskes.

Macca var god han....men kunne ikke fordra fyren ;)

(Innlegget ble redigert 29.11.16 15:18)

mjordan23
mjordan23Innlegg: 16877
29.11.16 15:30
FrannyLee: Her tror eg mye av elendigheta ligger begravet ja , om det ikke er reven som ligger der.

Man finner vel ingen som kantspillere som har ett lignende nivå som Beckham på kombinasjonen av pasninger, innlegg og dødballer pdd. Zlatan ville ha elsket å hatt DB på høyrekanten i dagens United-lag, det er jeg rimelig sikker på. 

Lezah
LezahInnlegg: 59966
29.11.16 15:30
DennisB: Der snakker vi serve, noe United åpenbart mangler i dag.

Eh, vi skaper jo masse. Verre med uttellingen. Beckham kunne fremdeles ha slått innlegg og cornere fra en annen dimensjon, men det hjelper ikke når de som får dem ikke putter.

Mtp eget svar viser jeg til tidligere tråder.

Roshambo
RoshamboInnlegg: 4013
29.11.16 15:37

PL: Schmeichel, Henry, Lallana

Utenfor PL: Messi, Iniesta, Riquelme

DennisB
29.11.16 15:40
Lezah: Eh, vi skaper jo masse. Verre med uttellingen. Beckham kunne fremdeles ha slått innlegg og cornere fra en annen dimensjon, men det hjelper ikke når de som får dem ikke putter. Mtp eget svar viser jeg til tidligere tråder.

Ikke uenig i at dere skaper mye, men det er allikevel noe som mangler. De helt presise nest siste-touchene uteblir. Beckhams innlegg, silkefot og skudd (bend it like Beckham), er noe av det råeste jeg har sett på en fotballbane. Og fyren er en likandes kar i tillegg, spør du meg.

Lezah
29.11.16 15:44
DennisB: Ikke uenig i at dere skaper mye, men det er allikevel noe som mangler. De helt presise nest siste-touchene uteblir. Beckhams innlegg, silkefot og skudd (bend it like Beckham), er noe av det råeste jeg har sett på en fotballbane. Og fyren er en likandes kar i tillegg, spør du meg.

Poenget mitt var at det ikke er Beckhams server som mangler. En Ruud eller Solskjær eller Cole etc i boksen mangler mer. Eller rettere sagt noen med ferdighetene til å avslutte i kassa. Uten at det tar noe fra Beckham som spiller og fyr.

ModernMan
ModernManInnlegg: 8646
29.11.16 15:49

Ledley King.

Fy sattan så god han var mellom kneskadene.

Nødutgang
29.11.16 15:51

Faustino Asprilla.

TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 6374
29.11.16 16:21

Sensasjonelt at ingen har nevnt Modric. 

DennisB
29.11.16 16:48
Lezah: Poenget mitt var at det ikke er Beckhams server som mangler.

Og poenget mitt var egentlig, hvem er det som leverer de presise innleggene og servene i dag, som Beckham stod for? Hvem kan sette frisparkene i mål? Jeg ser egentlig ingen.

Det er nettopp disse jeg synes mangler. At dere i tillegg mangler en Ruud eller Solskjær, er derimot klart. Men det gjør flere av oss :)

Lezah
29.11.16 17:10
DennisB: Og poenget mitt var egentlig, hvem er det som leverer de presise innleggene og servene i dag, som Beckham stod for? Hvem kan sette frisparkene i mål? Jeg ser egentlig ingen. Det er nettopp disse jeg synes mangler.

Hvis det er slik at Becks innleggsfot er det som må til for å få spissene våre til å slutte å svi ferdigscorede mål de får servert fra andres innlegg og pasninger, blir jeg genuint livredd. 

WR, Mata og Zlatan har satt sine andel frispark opp gjennom, selv om Becks er seff en legende på det område. Men igjen; vi trenger ikke bedre tilretteleggere og skal ikke være avhengig av at en fyr kan score fra 30 meter på dødball. Jeg kommer på en god del andre tidlgiere United-spillere jeg er sikker på ville hatt en lngt større effekt på laget enn Becks slik vi spiller i dag, uten at det tar noe fra hva fyren ga oss den gang eller var som spiller.

(Innlegget ble redigert 29.11.16 17:11)

FrannyLee
29.11.16 17:41
Lezah: l. Jeg kommer på en god del andre tidlgiere United-spillere jeg er sikker på ville hatt en lngt større effekt på laget enn Becks slik vi spiller i dag, uten at det tar noe fra hva fyren ga oss den gang eller var som spiller.

En Roy Keane (type) i motorrommet for å piske opp stemninga og en Andrei Kanchelskis type på kant som fikk ting ofte det uventede til å skje ser eg for meg dette laget mangler per dato.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg