Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

17/18 - Drakter

NYTT TEMA
RamsherE
RamsherEInnlegg: 16054
14.06.17 14:09

Dette er tråden vi alle har ventet på. Tråden der de ekte eksbertene innenfor mote samles for å diskutere det viktigste som skjer før kommende sesong. Nemlig, draktene.

Arsenal (alle draktene i samme link)

Bounemouth (ikke leaket enda, vil bli oppdatert)

Brighton (hjemmedrakt)

Burnley (hjemmedrakt)

Chelsea (hjemme, borte og tredjedrakt)

Crystal Palace (hjemmedrakt)

Everton (hjemmedrakt)

Huddersfield (ikke leaket enda, vi bli oppdatert)

Leicester (hjemmedrakt)

Liverpool (hjemme, borte og tredjedrakt)

Man City (hjemme, borte, tredjedrakt)

Man Utd (alle draktene i samme link)

Newcastle (hjemmedrakt)

Southampton (hjemme og bortedrakt)

Stoke (hjemme og bortedrakt)

Swansea (ikke leaket enda, vil bli oppdatert)

Tottenham (hjemmedrakt)

Watford (hjemmedrakt)

West Brom (hjemmedrakt)

West Ham (hjemme, bortedrakt)

Her kan det selvsagt være noen som er fake, men footyheadlines er så vidt jeg vet ganske flinke på å være accurate. Det er selvsagt kun en vinner her og det er tredjedrakten til Arsenal. Bare tanken på Olivier Giroud i denne. Ah...

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 10805
14.06.17 14:24

Vi har sel sakt de fineste draktene. 

Kvernis
KvernisInnlegg: 6582
14.06.17 14:25

Liverpool sin bortedrakt er ikke akkurat pen å se på.

TheRedDevils
TheRedDevilsInnlegg: 21457
14.06.17 14:28

Uniteds hjemmedrakt er grusom. Uff.

Elguaje
ElguajeInnlegg: 14622
14.06.17 14:33

Liverpool har den fineste hjemmedrakten i hvert fall. 

(Innlegget ble redigert 14.06.17 14:33)

caliblue
caliblueInnlegg: 11270
14.06.17 15:20

Fryktelig vanskelig å forholde seg til og mene for mye om den nye Everton-drakta. Designet er nok ikke det helt store (det er jo Umbro), men det havner i skyggen av at man har ny hovedsponsor etter 13 år med Chang på brystet.

Nå kan sikkert mangt og mye sies om SportPesa, men når først de ble ny draktsponsor, så er jeg glad man slipper den stygge logoen deres (se forrige sesongs Hull-drakt).

ulfarne
ulfarneInnlegg: 26287
14.06.17 18:22
RamsherE: Arsenal (alle draktene i samme link)

Disse draktene er vel ikke bekreftet av klubben?

SlimWhitman
SlimWhitmanInnlegg: 2440
14.06.17 20:03

Rart at nær sagt samtlige lag har så dårlig fantasi. Omtrent alle draktene ser veldig like ut som de de brukte forrige sesong. 

RamsherE
14.06.17 20:29
ulfarne: Disse draktene er vel ikke bekreftet av klubben?

Nope, og derfor har jeg også skrevet at enkelte drakter her kan vise seg å være fake. Footyheadlines har dog vært flinke på å leake drakter tidligere før de har blitt bekreftet av klubb, så jeg tror det meste her skal stemme.

Hva synes du om draktene som Arsenal-mann? Personlig synes jeg de er ganske cleane og fine. Puma har servert oss mye rare linjer og mønster de siste sesongene, men dette var mer min stil.

RamsherE
14.06.17 20:30
caliblue: Designet er nok ikke det helt store (det er jo Umbro), men det havner i skyggen av at man har ny hovedsponsor etter 13 år med Chang på brystet.

Chang var etter min mening den flotteste sponsoren på drakt rent estetisk. Noe annet enn den gule eggeplommen United har hatt på draktene sine de siste sesongene.

ulfarne
14.06.17 20:51
RamsherE: Nope, og derfor har jeg også skrevet at enkelte drakter her kan vise seg å være fake. Footyheadlines har dog vært flinke på å leake drakter tidligere før de har blitt bekreftet av klubb, så jeg tror det meste her skal stemme. Hva synes du om draktene som Arsenal-mann? Personlig synes jeg de er ganske cleane og fine. Puma har servert oss mye rare linjer og mønster de siste sesongene, men dette var mer min stil.

Skal begynne å lese hele innlegget før jeg kommenterer heretter ;)

Akkurat hvordan draktene ser ut bryr jeg meg ikke så veldig om. Det er ikke derfor jeg ser fotball.

RamsherE
14.06.17 21:57
ulfarne: Akkurat hvordan draktene ser ut bryr jeg meg ikke så veldig om. Det er ikke derfor jeg ser fotball.

Vi som skal møtes på Blue Oyster bar må da ha noe flott å ha på oss

ulfarne
14.06.17 22:07
RamsherE: Vi som skal møtes på Blue Oyster bar må da ha noe flott å ha på oss♥

Du er flott nok fra før av♥

busnissclass
busnissclassInnlegg: 3046
15.06.17 00:22

Likte Arsenal sin hjemmedrakt best, likte ikke Chelsea sitt, ser ut som en vanlig t-skjorte med logo på. City's drakt ser helt som de gamle de hadde fra forrige sesong, og det samme gjør ManUtd

Knaxern
KnaxernInnlegg: 32339
15.06.17 01:11

Crystal Palace er blitt Barcelona?

Gibralfaro
GibralfaroInnlegg: 209
23.06.17 18:56
Knaxern: Crystal Palace er blitt Barcelona?

Er da klassisk Palace det der?

glycinello
glycinelloInnlegg: 3036
01.07.17 14:16

Syns Southampton sine hjemmedrakter hadde vært  vinneren hadde det ikke vært for den røde v-kragen. Arsenal sine hjemme og tredjedrakter er rimelig pene de også. United skuffer med første og tredjedrakten, men den svarte bortedrakten er sexy.

Dex74
Dex74Innlegg: 18832
10.07.17 23:56

Everton (bortedrakt)

-Jolla
-JollaInnlegg: 13477
13.07.17 01:56

Jeg liker egentlig Puma sin Step-Out kolleksjon, men den til Arsenal skuffet.

prisonMike
prisonMikeInnlegg: 153
19.07.17 21:08

Chelsea og City med identiske tredjedrakter?

Everenga
EverengaInnlegg: 3559
26.07.17 11:43
caliblue: Fryktelig vanskelig å forholde seg til og mene for mye om den nye Everton-drakta. Designet er nok ikke det helt store (det er jo Umbro), men det havner i skyggen av at man har ny hovedsponsor etter 13 år med Chang på brystet.

Styggeste drakta vi har hatt siden den første one to one drakta som hadde feil blåfarge.

Men sist gang vi vant et trofe hadde vi Dankadrakta som var temmelig fæl og sist gang vi vant ligaen hadde vi den rare hvite smekken så dette kan love godt :)

Irriterende å måtte innrømme men Liverpool har faktisk årets fineste drakter, honnør også til West Brom som har et vanskelig utgangspunkt med striper, fargekombo og rar sponsor og likevel har en virkelig fin drakt.

Jumbopris til United (hva er det der?) og Newcastle som tydeligvis har designet drakta med MS Paint i nostalgiens navn når Microsoft nå dropper Paint.

(Innlegget ble redigert 26.07.17 11:52)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg