Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Coutinho sagaen

NYTT TEMA
TheUnitedWay
TheUnitedWayInnlegg: 6243
11.08.17 13:47

Hei. 

Greit at Liverpool har sin egen transfertråd, men dette er en såpass interessant mulig overgang at jeg tenkte det var greit med en egen tråd. 

Barcelona er tydelig interessert i brasilianeren, men Liverpool er selvfølgelig ekstremt motvillig til å selge. I en offisiell statement i dag sier FSG at man ikke kommer til å vurdere noen bud for Coutinho, før det kommer rapporter ikke lenge etterpå at Coutinho har levert transfer request. 

More to follow? 

Mindfulness13
Mindfulness13Innlegg: 19042
11.08.17 13:51
TheUnitedWay: før det kommer rapporter ikke lenge etterpå at Coutinho har levert transfer request.

SSN er ikke troverdig kilde og det har også Reddy/Goal og Pearce/Echo bekreftet. Det er fake news. Er det Balague som mater SSN på vegne av hans Barca-kilder:)?

(Innlegget ble redigert 11.08.17 13:54)

King-Xavi6
King-Xavi6Innlegg: 540
11.08.17 13:54

Cout kan egentlig sette en stopper på det hele ved å uttale at han ikke vil dra, men jeg tror han ønsker å dra. Han holder nok dørene åpne. Tror fort han ender i Barca, men prisen blir stiv.

TheUnitedWay
11.08.17 13:56
Mindfulness13: Det er fake news.

Timingen er jo gjerne litt suspekt, men vi får se. 

TheUnitedWay
11.08.17 13:58
King-Xavi6: Cout kan egentlig sette en stopper på det hele ved å uttale at han ikke vil dra, men jeg tror han ønsker å dra.

Joda, men sånne uttalelser trenger ikke bety veldig mye. 

Hvem husker ikke AdM sine uttalelser før han en mnd senere var klar for PSG.. 

Tror nok også at Coutinho kunne tenkt seg en overgang, vanskelig å skulle si nei til Barcelona for de aller fleste. 

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 11012
11.08.17 13:59

Dette vinduet begynner å bli interessant nå mot slutten. Haha.

Royu
RoyuInnlegg: 489
11.08.17 14:00

Rart at man ikke vurderer Eriksen

Jompa
JompaInnlegg: 8281
11.08.17 14:00

Kan forstå at Coutinho vil til Barca, og timingen er god dersom han drar nå.

Link

Mindfulness13
11.08.17 14:01
Royu: Rart at man ikke vurderer Eriksen

Jeg har sett rykter om det via Independent. Skulle dere ikke hente Dembele nå da?:)

Jompa
11.08.17 14:01

Dersom Coutinho drar, lurer jeg på hva deadline-day kjøpet til Pool blir.

Knaxern
KnaxernInnlegg: 31945
11.08.17 14:05
Mindfulness13: Jeg har sett rykter om det via Independent. Skulle dere ikke hente Dembele nå da?:)

Dembele har tatt en Mikel.

Dukket ikke opp på trening, og klubben vet ikke hvor han er. Shittu on track again?

Royu
RoyuInnlegg: 489
Mindfulness13: Jeg har sett rykter om det via Independent. Skulle dere ikke hente Dembele nå da?

Har også sett rykter om Dele Alli men sånt tar jeg ikke seriøst. Har mer sansen for Eriksen i en Iniesta rolle enn Coutinho.

Dembele er vel rett rundt hjørnet, er vel bare summen det står på nå, Dortmund prøver å melke Barcelona for mest mulig som er forståelig.

Knaxern
KnaxernInnlegg: 31945
Jompa: Dersom Coutinho drar, lurer jeg på hva deadline-day kjøpet til Pool blir.

Andy Carroll for 75mill£.

Mindfulness13
11.08.17 14:08

Suarez surmulet også ifm overgang til Arsenal før han og Lpool nesten vant ligaen samme sesongen. 

Justice 96
Justice 96Innlegg: 26694
11.08.17 14:16

Transfer requesten er reell. Det er bombesikkert! Coutinho leverte skriftlig request for flere uker siden. Keita skulle være "redningen" til Liverpool. Når man ikke klarer å kjøpe ham begynner enkelte i organisasjonen å bli rimelig desperate. 

Pressemeldinger om at han ikke er til salgs er bare brannslukking. Coutinho blir Barca spiller. Det er bare et spørsmål om tid.. Og penger. 

(Innlegget ble redigert 11.08.17 14:22)

JFT_96
JFT_96Innlegg: 21413
11.08.17 14:34

Forstår Coutinho 100%, og PR-maskinene Pearce og Reddy fremmer vel bare FSG's sak. Tipper den pressemeldingen (som forøvrig var meget god) ble publisert uten samtale med spiller først, og at det har trigget spilleren til å gå denne veien. Spille for Barcelona > spille for en engelsk klubb med eiere uten sportslige ambisjoner.

trøndergutten
trønderguttenInnlegg: 6805
11.08.17 14:39

Jeg har 0 respekt for Coutinho i denne saken (og alle andre spillere som prøver å sutre seg bort fra klubben og leverer inn transfer request. Skrev han ikke under på en ny kontrakt for 1/2 år siden? Hvorfor skrive under på ny kontrakt når du vil bort 1/2 år etterpå? Jeg forstår godt at man ønsker seg til Barcelona, men er man under kontrakt bør man respektere den. 

Amnon
AmnonInnlegg: 16861
11.08.17 14:44

Jeg mener det er pinlig at klubben havner i en slik situasjon, dette burde vært forutsett for mange måneder siden og grep burde vært tatt. Om det var en konkret avtale med spiller eller allerede en erstatter klar/mulig vet ikke jeg, men dette ende vel opp akkurat slik man kan forvente med FSG. Det er så krise. Men nå var vel Keita+Salah erstatterne og Keita feila så hardt som man kunne forvente. 

Justice 96
11.08.17 14:44
trøndergutten: Hvorfor

Kanskje han ble lovet at det skulle satses? Når man ser hvordan klubben opererer på transfermarkedet, år etter år, har jeg full forståelse for at han vil prøve seg et sted hvor man prøver å vinne noe. Liverpool er pr i dag en klubb som er fornøyd med å delta. 

At de beste spillerne har ambisjoner om mer enn dette har jeg full forståelse for. Ledelsen i Liverpool viser sin udugelighet i vinduet atter en gang og får som fortjent. 

(Innlegget ble redigert 11.08.17 14:49)

Jompa
11.08.17 14:48

James Pearce snur og melder at Coutinho har informert Pool om at han vil dra. 

Regner med at det var pressemeldingen tidligere i dag som fikk det til å tippe over. Var mest sannsynlig ikke informert om dette på forhånd.

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 10467
11.08.17 14:48

Hysteriet fortsetter bare her ser jeg. Latterlig at folk skal ta helt av etter at en bullshit-kilde fra "et nært familiemedlem" hevder det har blitt levert inn en transfer-request. Det er jo mildt sagt minst like stor sannsynlighet for at det er reinspikka piss som at det stemmer, og nå har også klubben benektet at dette har hendt.

Jeg blir også jævlig stressa om det stemmer, men slik det er nå tar jeg det ganske med ro gitt.

Justice 96
11.08.17 14:50

Det er bare å begynne å stresse. Coutinho har levert request. Det er hevet over enhver tvil. Og det har ikke en dritt med dagens meldinger som gjør at jeg sier det. Jeg meldte for flere uker siden at Coutinho hadde levert transfer request. 

(Innlegget ble redigert 11.08.17 14:51)

LeCoq
LeCoqInnlegg: 2848
11.08.17 14:50

James Pearce: Coutinho has now informed LFC that he wants to leave.

Sjefan
SjefanInnlegg: 11022
11.08.17 14:51
Machine_Head: Latterlig at folk skal ta helt av etter at en bullshit-kilde fra "et nært familiemedlem" hevder det har blitt levert inn en transfer-request.

Nå melder da alle "troverdige" journalister som dekker Liverpool det samme, så ingen grunn til å tro at det ikke er reelt dessverre 

Amnon
AmnonInnlegg: 16861
11.08.17 14:52

Selvfølgelig stemmer det, noen av oss som er en smule realistiske har innsett dette for lenge siden. Realistisk er forresten det du kallwr negativ. Det jeg hadde et håp om var jo at klubben klarte å forhandle fram en løsning før det smalt, men nei. Selvfølgelig klarte de ikke det. Edwards leverer som vanlig.

Pearce bekreftet det, om du måtte lure.

Kiedis
KiedisInnlegg: 8210

nå er det igjen

Gåra
GåraInnlegg: 17388

Man vet vel alle hvordan dette ender til slutt....

Retnuh_Flim
Retnuh_FlimInnlegg: 15173
11.08.17 14:54

Dere kan kanskje få låne faksmaskinen vår?

TheUnitedWay
Machine_Head: Hysteriet fortsetter bare her ser jeg. Latterlig at folk skal ta helt av etter at en bullshit-kilde fra "et nært familiemedlem" hevder det har blitt levert inn en transfer-request. Det er jo mildt sagt minst like stor sannsynlighet for at det er reinspikka piss som at det stemmer, og nå har også klubben benektet at dette har hendt.

Du er helt sykt naiv. 

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 10467

Her snur ting fort...ser unektelig mer reellt ut nå, om Coutinho tar dette hele veien så blir jeg bare utrolig skuffet over han. Dette er IKKE klubbens feil iallefall, lojaliteten spillerne har nå til dags er jo lik null. Helt ufattelig dårlig timing fra han å gjøre dette nå, kall meg gjerne naiv men dette hadde jeg aldri trodd om han.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg