Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Liverpool - Sevilla, Champions League

NYTT TEMA
GimleSag
GimleSagInnlegg: 1850
13.09.17 22:45
CogitoErgoDoleo1: Får håpe Klopp våkner opp før Januar og ser hva alle andre ser, at vi må forsterke det latterlig dårlige forsvaret vårt, helt ufattelig at det ikke er gjort noe med allerede.

Dette betyr vel en av to ting: Klopp er en naiv tullebukk, eller så er FSG så håpløse som enkelte skal ha det til. 

McLovin
McLovinInnlegg: 10830

Javel, de andre fire engelske lagene vant, hva er poenget ditt?

Flammen2
Flammen2Innlegg: 3384

''Tenk på ungene som ser på'' fra Bratseth. Haha.

WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 7046
13.09.17 22:46

Dette tulle laget fra tøyseligaen bør være tre poeng. Klopp du må bruke penger på forsvaret.

Knaxern
KnaxernInnlegg: 32310

Det er jo rimelig tydelig at man savner Clyne og en skikkelig stopper ved siden av Matip.

Midtbanen må også komponeres og justeres helt annerledes. 

MadBum
MadBumInnlegg: 4993
McLovin: Javel, de andre fire engelske lagene vant, hva er poenget ditt?

Det var det som var poenget mitt

Elguaje
ElguajeInnlegg: 14606
13.09.17 22:47
Flammen2: ''Tenk på ungene som ser på'' fra Bratseth. Haha.

Det tror jeg mange fotballspillere(idrett generelt) driter langt i under kampens hete.

skattesjefen
skattesjefenInnlegg: 492

Kampen ga god underholdning, men idioter som treneren til Sevilla burde fått ett år på tribunen.

Zenix
ZenixInnlegg: 6806

Lovren med nok en amøbekamp. En ok stopper hadde sørget for 2-0 seier idag. Helt utrolig og totalt ubegripelig at dette forsvaret er vurdert godt nok, eller "vanskelig å forbedre" av de som styrer. Latterlig.

McLovin
McLovinInnlegg: 10830
13.09.17 22:48

Veldig bra ikke-poeng. 

Elguaje
ElguajeInnlegg: 14606
13.09.17 22:49
skattesjefen: men idioter som treneren til Sevilla burde fått ett år på tribunen.

Var da voldsomt.

Fowla
FowlaInnlegg: 28109
13.09.17 22:50
caliblue: Det har vel muligens noe med situasjonen mellom de gangene Sevilla-treneren kaster bort ballen, hvor Gomez sparker bort ballen for å hindre et kjapt Sevilla-frispark. Det var helt OK for dommer og Klopp, men soleklart gult kort ifølge boka. Antar det kokte godt på Sevilla-benken da.

Ja om det stemmer, så er det selvsagt helt korrekt oppførsel fra Sevilla-benken......Eller vent.

Uten at det er spesielt viktig...

John||Locke
John||LockeInnlegg: 6165
13.09.17 22:50
GimleSag: Neimen er du våken altså?

Stemmer!

-Pat

startelver
startelverInnlegg: 37914
13.09.17 22:55

Stig Inge Bjørnebye og Kvarme savnes i dette Liverpool-laget . 

GimleSag
13.09.17 22:55

Jaja, sånn er det. 2-2 mot gruppens tøffeste motstander, og en "solid" førsteplass. Kunne vært verre i kveld mtp hvordan bakerste halvdel ser ut...så hu' sa. Life goes on!

chelsea8
chelsea8Innlegg: 27320
13.09.17 22:57

Coutinho så sharp ut.

rivaldo
rivaldoInnlegg: 138
13.09.17 22:57

Sevilla-benken? Det var vel Berizzo som lekte ape. 

Hva er det da Klopp gneller om på slutten, de kommer jo og takker for kampen.

Deila sutrer over oppførselen til Coutinho åog van Dijk.har han glemt hva han gjorde selv??:

"Deila svarer slik på spørsmål om hvorfor han sa opp avtalen med Godset.

– Det vil jeg ikke gå inn på nå. Jeg var mest opptatt av å bli Celtic-manager. Det har jeg blitt, og det føles riktig. Jeg tenker ikke så mye på det nå som det har løst seg. Man hindrer ikke folk i å utvikle seg i Godset. Det var min tur nå. Akkurat som det er for spillere. "

Machine_Head
Machine_HeadInnlegg: 10791
13.09.17 23:00
GimleSag: Jaja, sånn er det. 2-2 mot gruppens tøffeste motstander, og en "solid" førsteplass. Kunne vært verre i kveld mtp hvordan bakerste halvdel ser ut...så hu' sa. Life goes on!

Slike holdninger vil jeg se mer av! Prøver å tenke slik selv også, er virkelig ikke så ille dette, selv om vi ser ut som aper i forsvar og samtidig burde ha vunnet denne. Ett poeng her og seier i neste kamp så er vi igang.

GreySerpent
GreySerpentInnlegg: 3502
13.09.17 23:03
GimleSag: Jaja, sånn er det. 2-2 mot gruppens tøffeste motstander, og en "solid" førsteplass. Kunne vært verre i kveld mtp hvordan bakerste halvdel ser ut...så hu' sa. Life goes on!

Jeg tror det går på innebyrdes i CL, så Liverpool er på en like solid 2. plass.

GimleSag
13.09.17 23:04
Machine_Head: Slike holdninger vil jeg se mer av!

Hehe, ja nå får vi snart fire kamper på 10 dager igjen, så får vi se hvor optimistisk man er etter det!

GimleSag
13.09.17 23:06
GreySerpent: innebyrdes

Har faktisk aldri skjønt hva dette egentlig betyr... Ihvertfall ikke innen sport. Har du en grei forklaring så jeg endelig kan gjøre mer enn bare å nikke samtykkende når det blir nevnt...?

GreySerpent
GreySerpentInnlegg: 3502
13.09.17 23:09
GimleSag: Har faktisk aldri skjønt hva dette egentlig betyr... Ihvertfall ikke innen sport. Har du en grei forklaring så jeg endelig kan gjøre mer enn bare å nikke samtykkende når det blir nevnt...?

Bortemål er mer verdt enn hjemmemål.

GimleSag
13.09.17 23:11

Såpass ja, det hadde jeg ikke sett for meg. Takker!

Corrales
CorralesInnlegg: 4388
13.09.17 23:14

Bra kamp, men dårlig resultat. Dette laget mangler 3 defensive forsterkninger fra å være et topp internasjonal lag. Er forøvrig usikker på hvorvidt Coutinho passer på midtbanen fra start i kamper som denne. Can og Wijnaldum har en radius som er perfekt i Klopp-ball. Coutinho er en strålende spiller, men i dette laget er han overhodet ikke den viktigste spilleren.

Ellers var det hyggelig å se en keeper som er god i igangsettingsfasen. Karius hadde vel flere velykkede igangsettinger i dag enn Mignolet har hatt siden han kom til klubben. Karius har gjort noen tabber i Liverpooldrakten så langt, men virker å ha en et langt større potensiale til å være en moderne toppkeeper enn sin belgiske kollega imo.

(Innlegget ble redigert 13.09.17 23:14)

TheOpiate
TheOpiateInnlegg: 12234
13.09.17 23:21
Justice 96: Min dypeste medfølelse til dere som sløste bort en kveld foran tv'n for dette.

Har en kompis som så kampen som nøytral, og han syntes det var en veldig festelig kamp

den_glade_gris
den_glade_grisInnlegg: 5748
13.09.17 23:40
Flammen2: ''Tenk på ungene som ser på'' fra Bratseth. Haha.

slike holdninger som er med på å ødelegge norsk fotball og holdninger som dette er Norge i et nøtteskall. De stakkars unga. De får nok evige mareritt om dette. En trener som vil gjøre alt for å vinne. Fotball er en krig. Det er ingen lek for pusekatter som skal være hyggelige mot hverandre. Dette burde bankes inn i unga fra de er små. Her skal det sys puter og dilles og dalles og du skal faen ikke få lov til å konkurere skikkelig får du begynner å få hår på balla. Der er farlig det. De stakkars unga. Stakkars Norge. La dem slå seg . La dem blø. Fotall er ingen lek i ballbingen hvor de blir kjørt til i oppvarmede biler. Faen, jeg må bare få det ut. Ellers, Liverpool er dessverre et artig lag.

Retnuh_Flim
Retnuh_FlimInnlegg: 15339
13.09.17 23:53

22-3 i "sjanser" kan da ikke ha vært såå kjedelig. 

Frustrerende kanskje, men må da ha vært underholdende?

Knaxern
14.09.17 00:06
K-dawg: Litt rart at han ikke kostet mer når man ser på feks Paulinho for samme sum. Hadde han utkjøpsklasul i Roma?

Husker ikke helt hvorfor prisen var så lav, men var vel snakk om at Roma måtte selge pga økonomisk trøbbel om jeg husker rett. Hjalp også at ingen andre klubber var interessert.

Knaxern
14.09.17 00:07
GreySerpent: Jeg tror det går på innebyrdes i CL, så Liverpool er på en like solid 2. plass.

Akkurat nå er man på delt førsteplass siden kamp 2 ikke er spilt. Innbyrdes telles når begge kampene er spilt.

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 7186
14.09.17 08:39

Strukturen i spillet on the ball i Klopps filosofi gjør selvsagt laget sårbart i kontradekningen ved balltap. Ingen  enkeltspillere i verden kan helt bøte på at det da blir enkelt for rimelig gode lag å kontre mot de med gode arbeidsforhold. Bedre selvsagt but still veldig sårbare her.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg