Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Everton-Lyon.Goodison Park.Kl 2105.

NYTT TEMA
WaltonBreckRd
WaltonBreckRdInnlegg: 7632
20.10.17 04:37

"Fotballen er gøy, men det er mye så mye lads og slåssing på pub og karer som er så full av oppspart aggresjon og generell gråhet"

Hvilke puber reiser du til? Jeg har aldri opplevd noe bråk eller problemer i England. Scousere er stort sett veldig trivelige folk, og tribunekulturen i England er generelt sett veldig trygg og ålreit.

jback
jbackInnlegg: 15013
20.10.17 06:35
HarryChinaski: Hvor gode er Lyon i PL-målestokk? Åpenbart bedre enn det dritet vi stiller med, men ville de vært blant topp 6?

Sliter dere ikke mot alle lag pdd?

-k9b_
-k9b_Innlegg: 24513
20.10.17 08:43
HarryChinaski: otballen er gøy, men det er mye så mye lads og slåssing på pub og karer som er så full av oppspart aggresjon og generell gråhet

Det er ikke så veldig vanskelig å unngå dette. Med mindre man blir svett under armene av folk som ser ut som om de er tøffe.

HarryChinaski
HarryChinaskiInnlegg: 2048
20.10.17 09:17
WaltonBreckRd: "Fotballen er gøy, men det er mye så mye lads og slåssing på pub og karer som er så full av oppspart aggresjon og generell gråhet" Hvilke puber reiser du til? Jeg har aldri opplevd noe bråk eller problemer i England. Scousere er stort sett veldig trivelige folk, og tribunekulturen i England er generelt sett veldig trygg og ålreit.

Studerte i Bournemouth i fire år, for cirka 10 år siden, så ting kan jo selvsagt ha forandret seg. Dro opp til GP to ganger, og joda, Liverpool var en veldig fin by og stemningen på tribunen var god, den. Det er fullt av kule byer og folk i England, fra Newcastle til Plymouth, men jeg liker meg vel bare bedre i andre land, har jeg erkjent. 

HarryChinaski
20.10.17 09:22
-k9b_: Det er ikke så veldig vanskelig å unngå dette. Med mindre man blir svett under armene av folk som ser ut som om de er tøffe.

Jeg blir av svett av deg ;)

Neida. Men det er jo så mange andre land man kan bruke pengene i, der man ikke må gå rundt og overbevise seg selv om at her var det fint. Spania, Italia, Frankrike, for å ta tre. 

(Innlegget ble redigert 20.10.17 09:26)

HarryChinaski
20.10.17 09:41

Ser at Koeman legger skylden på dommeren for at krangelen utartet så jævlig. Lyon har selvsagt lov til å opptre kynisk på bortebane, men jeg kan knapt huske å ha sett spillere som har fått SÅ jævlig vondt av en takling. Hele ansiktet strakk seg liksom i et dødsskrik når en spiller fikk et kne i ryggen, og det skjedde ikke bare én gang, men seks eller sju, så du skulle tro vi hadde gått løs på dem med øks og sverd.

Rexwiller
RexwillerInnlegg: 8390
20.10.17 12:39

Tipper den ungen kan se frem til en fremtid i fosterhjem.

-k9b_
-k9b_Innlegg: 24513
20.10.17 15:01
HarryChinaski: Neida. Men det er jo så mange andre land man kan bruke pengene i, der man ikke må gå rundt og overbevise seg selv om at her var det fint. Spania, Italia, Frankrike, for å ta tre.

Enig i det, men jeg reiser ikke til England for å se at her var det fint skal sies :) 

HarryChinaski
20.10.17 17:21
-k9b_: Enig i det, men jeg reiser ikke til England for å se at her var det fint skal sies :)

Hehe, nei, man gjør jo ikke det. Og det FINS jo mye fine steder å besøke - Lake District, Cornwall, Yorkshire, Dorset et cetera, og jeg syns de fleste man kommer i snakk med er kule, men jeg kan klarer liksom ikke befri meg fra at jeg også syns hele landet og kulturen er litt backwards - de jobber liksom så veldig hardt for å ikke være som landene på kontinentet. Men nok om det, vi har alle våre reisepreferanser og bra er det!

Old-King-Cole
Old-King-ColeInnlegg: 4053
20.10.17 17:41

Tufsen med to åringen på armen har blitt identifisert og utestengt på livstid av Everton, som også har anmeldt fjotten til politiet.

Så får vi se hva som skjer med Everton. Ikke så mye klubben kunne gjort for å forhindre den situasjonen. Bortsett fra å stille med Williams så klart. Koeman sin feil alt sammen.

(Innlegget ble redigert 20.10.17 17:42)

Old-King-Cole
20.10.17 17:43

Uten Williams skulle det selvfølgelig være.

Cabello
CabelloInnlegg: 4222
20.10.17 18:47
BVB1909: Tomme tribuner på Everton?

Tror du det? 

For en del år tilbake var det en fan på the lane som løp inn får å banke en chelseaspiller. Fikk vel ikke de helt store konsekvenser. Uansett trist at sånt det skjer. Noe av det fine i England er at ikke publikum er plassert bak store stålgjerder.  

Justice 96
Justice 96Innlegg: 27087
21.10.17 09:33
Old-King-Cole: livstid

Har bare sett et stillbilde av hendelsen. Var det så alvorlig altså, at man velger å utestenge på livstid? Etter hva jeg har hørt var det mer snakk om dytt enn slag? Mulig at ungen på armen er det som får det til å se ekstra ille ut? 

Old-King-Cole
23.10.17 01:57
Justice 96: Har bare sett et stillbilde av hendelsen. Var det så alvorlig altså, at man velger å utestenge på livstid? Etter hva jeg har hørt var det mer snakk om dytt enn slag? Mulig at ungen på armen er det som får det til å se ekstra ille ut?

Jeg leste livstid i en artikkel, mens en annen kun sa "utestengt" så det virker ikke helt avgjort nei. Klart, han hjelper ikke seg selv med å ha to åringen på armen. Hadde jo vært totalt krise om ungen hadde gått på trynet i samme slengen.

Elguaje
ElguajeInnlegg: 15156
23.10.17 02:22

Folk blir vel utestengt fra stadionene ved å løpe inn på banen? 

Denne mannen er en idiot og fortjener å bli utestengt. Og unnskyldningen hans var nesten verre en handlingen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg