Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.
Hei. Noen som vet om noen oppdateringer til fm 08 som tilsvarer overganger fra hele verden, eller bare de store ligaene, og som har alle overganger frem til igår. Robinho og Berbatov var vel de siste overgangene i dette overgangsvinduet. Noen som vet?
Har prøvd den nå..med Liverpool.. likte den ikkje.. Spillerne kom jo ikkje før andre sesongen. Hadde egentlig forventa at de som har laga updaten hadde overfør spillerne slik som FMweegie gjør med sine updates.. Så eg sa opp i klubben å gikk på ferie til etter sesongen for å prøve... fansen blei skuffa over at Keane kom til klubben...Finnan gikk for svimlende 115mill til Espanyol...
Så eg venter nok til Fredag... så prøver eg heller Fmweegie sin.. Aldri skuffet meg de...
Tenker meg at det starter med 07/08. Ellers hadde vel det ikke vært noen vits med FM 09 :-) Noen som ooooorker og legge ut linken til den etter den har kommet?
Nå har jeg lagt min egen oppdatering. Ikke helt oppdatert, men har alle de viktigeste overgangene i PL. Så å si alle overgangene, men har ikke fikset alle ungutter som er på lån osv. Hvis noen er intressert i den, så si ifra, og hvor jeg kan legge den ut, så gjør jeg det :-)
nå har FmWeegie opna sia si igjen... noen som har prøvd den??? lurer på om det er fleire som har problemet med at det ikkje spilles kamper denne sesongen...