Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ditt lag i Fifa 10 manager mode.

NYTT TEMA
HiGHT
HiGHTInnlegg: 5469
14.11.09 18:55

Her er mitt. Andre året i celtic. Vant ligaen ifjor å er i CL. Top of the group =)

A.Boruc(78)

A.Hinkel(78)     G.Caldwell(80)    S.Mcmanus(75)     J.A.Riise(82)

A.Mcgeady(83)   K.Katsouranis(77)  S.Brown(81)  M.Marin(80)

G.Samaras(80)   D.Sturridge(79)

Ikke så mange kjøpt bortsett fra Riise,katsouranis,sturridge og marin..Og samaras.. Eller det husker jeg faktisk ikke.. Men uansett.. Laget er knallgodt uansett.. Og alle har bra formkurve.
Benken:

hb M.Dabo(80)

hvb G.Gönül(80)

vv S.Kalou(81)

s E.Mantzios(78)

vm B.Robson(70)

sm M. Sissoko(75)

sm E.Makthar Thioune(78)

hm S.Ninis(76)

som S.Maloney(75)

Stats:

15 kamper spilt her er målscorere:

Samaras 11

katsouranis 6

Brown 5

Sturridge 5

Marin 3

Og Scott Brown står med 8 målgivende.. Og endel andre har men orker ikke skrive nå :)

(Innlegget ble redigert 14.11.09 18:56)

spissen98
spissen98Innlegg: 447
14.11.09 20:18

Er  i første sesong med Liverpool(tapte veddmål...) og laget mitt ser sånn ut

Reina

Johnson             Carragher     Skrtel     Rafinha

Inler         Mascherano

Gourcuff               De Natale              Gerrard

Torres

Ligger på første plass etter 15 kamper. Torres er topscorer:-)

(Innlegget ble redigert 14.11.09 20:19)

HiGHT
14.11.09 21:22
spissen98: Er  i første sesong med Liverpool(tapte veddmål...) og laget mitt ser sånn ut

Hehe tapte veddemål ja... Kjipt...... Har hatt planer om å hente in Inler jeg også.. God,sterk midtbanespiller med krutt i beina. Men jeg har dekka bra på midten en så lenge..Men grekern begynner å dra på åra.. Men laget ser bra ut det! Ikke mange endringer, men det er ikke lurt de første åra har jeg finni ut... Så keep on winning!

berbaman9
berbaman9Innlegg: 6652
15.11.09 01:37

Asenjo

Bosingwa - Ferdinand - Vidic - Evra

Valencia - Carrick - Hamsik - Young

L.Fabiano - Rooney

Men har gått møkk lei Fifa.

2Obertan6
2Obertan6Innlegg: 213
15.11.09 02:01

Holdt nettopp på å ryke ut av CL i gruppespillet, måtte slå Wisla Krakow borte for å gå videre, jeg vant 0-8;)

Dette er startoppstillingen:

Cech

Rafael-Ferdinand-Vidic-Evra

Valencia-Kaka-Anderson-Jo

Berbatov-Rooney

Benken:

O`Shea

Fletcher

Carrick

Nani

Van Nistelrooy

Evans

Kovacs

HiGHT
15.11.09 03:20
2Obertan6: Holdt nettopp på å ryke ut av CL i gruppespillet

Hehe det er chill da... Deilig og vinne overlegent.Slo nettopp barca i 2 runde i CL.. på barcas stadion ble det 1-5(!!) til meg(Celtic). Virka som barca var helt tafatte..men på hjemmebanen min ble det 0-0. Da var de übergode..Sleit med å holde nullen...Men kom jo videre... Spiller btw på professional.. Ikke world class ell legendarisk.. Så seriøs er jeg ikke :P

Btw; Har du ikke obertan på laget?? Han skal jeg kjøpe til Celtic tror jeg...Hehe...

Men godt lag det der! keep it up

(Innlegget ble redigert 15.11.09 03:23)

HiGHT
15.11.09 04:37
berbaman9: Men har gått møkk lei Fifa.

Hehe.... Har spilt fifa helt siden 08 på 360...ENESTE spillet jeg aldri går lei.. Selvfølgelig, spiller jeg mange dager på rad blir jeg lei.. Men så kan jeg legge det bort en uke el no så er det like fett igjen!! Hehe..veit ikke hvorfor..

stratospheric
stratosphericInnlegg: 7
15.11.09 07:05

Her er mitt kommende CL vinnende lag. Må bare få gangen på laget først! 

Halvspillt sesong i Bundesliga, har 1. plass med liten margin, men sliter litt med tilvenningen i forhold til Fifa 09.

Rensing

Lahm        M. Richards        Gamberini     Lell

Pirlo       Essien      Van Bommel

A. Robben       A.Pato         Ribery

Har egentlig byttet ut V.Bommel med Kuzmanovic, men får ta det med tiden. Ellers må keeper byttes ut og få inn solid backup på de mest utsatte plassene, Lell er også tvilsom, da han uten tvil er den svakeste, men han er aggressiv og rask, det er da noe.

2Obertan6
2Obertan6Innlegg: 213
15.11.09 15:37
stratospheric: Her er mitt kommende CL vinnende lag. Må bare få gangen på laget først!  Halvspillt sesong i Bundesliga, har 1. plass med liten margin, men sliter litt med tilvenningen i forhold til Fifa 09.                            Rensing   Lahm        M. Richards        Gamberini     Lell        Pirlo       Essien      Van Bommel   A. Robben       A.Pato         Ribery   Har egentlig byttet ut V.Bommel med Kuzmanovic, men får ta det med tiden. Ellers må keeper byttes ut og få inn solid backup på de mest utsatte plassene, Lell er også tvilsom, da han uten tvil er den svakeste, men han er aggressiv og rask, det er da noe.

Bytt ut Vam Bommel som du sier, så har du verdens beste lag;)

HiGHT
15.11.09 22:09
stratospheric: Har egentlig byttet ut V.Bommel med Kuzmanovic, men får ta det med tiden. Ellers må keeper byttes ut og få inn solid backup på de mest utsatte plassene, Lell er også tvilsom, da han uten tvil er den svakeste, men han er aggressiv og rask, det er da noe.

Laget ser nice ut det! Og ja sleit litt jeg også med tilvenning, men når du får det til; da er det 100x bedre... Mye mere flyt i spillet, og tilfeldige ting kan skje hele tiden... Har hatt planer om kuzmanovic jeg også... Han er jævlig bra på midten. Lell kanskje svakest som du sier, men ja, rimelig rask og aggressiv så det gjør opp for seg..hehe.. Stå på!

stratospheric
16.11.09 01:56

Jada, har egentlig fått gangen på det. Men er litt smårusk i forhold til alene mot keeper og dårlige klareringer. Er fornøyd med laget ja, føler selv det er av de sterkeste som er i spillet i min manager mode, men nå er det jo ganske enkelt å lage et greit lag når du starter med 60 mill pund og selger unna spillere som Gomez ol :P

HiGHT
16.11.09 02:15
stratospheric: men nå er det jo ganske enkelt å lage et greit lag når du starter med 60 mill pund og selger unna spillere som Gomez ol :P

Ja det er helt sikkert! Det er en ting som ikke skulle vert så lett...og skaffe alt man vil liksom. Er jo ikke sansynlig at et lag har alle de beste spillerne som finnes på fifa liksom..hehe..Sier ikke du har det, men er en kompis som tenkte sånn..ALLE de beste, pluss alle de poengene han fikk til spillerne sine; satt han alt på 99 (FIFA 09).. Så Carrick,vidic osv løp like fort som ronaldo om ikke fortere..Så MÅTTE han vinne hver kamp.. Da blir bare hele spillet ødelagt syntes jeg...mister sjarmen.. Må le litt for meg selv her når jeg tenker på det hehe

stratospheric
16.11.09 02:24

Hehe ja. Fifa 09 var veldig greit visst du liker å ha verdens desidert beste lag etter en sesong.. spilte en sesong med PSG, andre sesongen vant jeg CL ganske så lett, jeg bytter bare ut de trege spillerene me raske, så ble bare hele laget en gjeng med kopier av Usain Bolt.. løp alt fra Real til Man Utd i senk.. ganske enkelt igrunn.. :P

HiGHT
16.11.09 02:41
stratospheric: så ble bare hele laget en gjeng med kopier av Usain Bolt

hehe ja...Kjenner meg igjen... Det jeg syntes er litt fett derimot er at på Create-a-player kan man nå ha OVER 60-65 i overall(Som man ikke kunne på 09)..Man kan ha så mye man vil faktisk.. Ikke at det er fett å maxe ut alt,men kult å lage en spiller på rundt 2 meter å gjøre han sterk som en okse og et heftig hodespill. Eller heftig til å nikke heter det kanskje

(Innlegget ble redigert 16.11.09 02:51)

spissen98
16.11.09 07:31
HiGHT: hente in Inler

Det burde du gjøre også, funker som bare det med mange assist og gjennombrudds pansninger til Gerrard og Gourcuff.

HiGHT
16.11.09 08:06
spissen98: Det burde du gjøre også

Da prøver jeg det ;)

holtenj
holtenjInnlegg: 1347
19.11.09 21:46

Lloirs
      Pyuol        Chygehlysk(feil skrivi)  Maxvell
                                    Xavi
      Di Maria                                        David Silva
                                   Gourcoff
                              Aguero         Bojan
                                        torres

Tredje sesong med Barcelona, Manager min har 2 å ei halv stjerne etter tre sesonger er det lite ?

HiGHT
20.11.09 01:58
holtenj: Tredje sesong med Barcelona, Manager min har 2 å ei halv stjerne etter tre sesonger er det lite ?

Ser nice ut! Hmm.... Det spørs hva du har vinni osv... Jeg har 5(tror jeg) året med Celtic nå, og har 4 stjerner..Kommet på 1 alle gangene untatt 1, kommet til semifinalen i CL men tapte den, og vant europa cupen når jeg fikk 2 plass i ligaen... å vinni skotsk cup 3 av 5 ganger... Så tror det har noe å gjøre med hva man vinner av trofeer! men er ikke heelt sikker da

spissen98
20.11.09 17:03
holtenj:               Lloirs
      Pyuol        Chygehlysk(feil skrivi)  Maxvell
                                    Xavi
      Di Maria                                        David Silva
                                   Gourcoff
                              Aguero         Bojan
                                        torres

Tredje sesong med Barcelona, Manager min har 2 å ei halv stjerne etter tre sesonger er det lite ?

Hva med Messi?!

holtenj
20.11.09 18:35
spissen98: Hva med Messi?!

jaja, han ble solgt til chelsea, å ble bytta med Di Maria, han slet med skader hele tida.. å hadde ikke mer enn 85 i min formasjon(samme med ibra) :)

holtenj
20.11.09 18:38
HiGHT: Ser nice ut! Hmm.... Det spørs hva du har vinni osv... Jeg har 5(tror jeg) året med Celtic nå, og har 4 stjerner..Kommet på 1 alle gangene untatt 1, kommet til semifinalen i CL men tapte den, og vant europa cupen når jeg fikk 2 plass i ligaen... å vinni skotsk cup 3 av 5 ganger... Så tror det har noe å gjøre med hva man vinner av trofeer! men er ikke heelt sikker da

må nokk vinne spansk cup har tapt finalen TRE ganger... ;p

HiGHT
20.11.09 18:47

A-ha..=). Det tror jeg stemmer det du sier... Jeg tapte skotsk cup idag og gikk fra 4 til 3 og en halv stjerne...

(Innlegget ble redigert 20.11.09 18:47)

holtenj
20.11.09 19:09
HiGHT: A-ha..=). Det tror jeg stemmer det du sier... Jeg tapte skotsk cup idag og gikk fra 4 til 3 og en halv stjerne...

viktig den cupen, nå stikker jeg å spiller ;)

HiGHT
20.11.09 19:14

Jepp, jævlig viktig!! Fant dett ut selv!! jeg legger meg! brrisen! Nåatt

holtenj
21.11.09 20:01

haha, nå gjorde jeg noe kult/domt, jeg gikk fra barcelona til FC Basel... :p
vart bare dritta lei av barca.. ,
btw HiGHT har nå 4 stjerner ;)

spissen98
21.11.09 21:03
HiGHT: Jepp, jævlig viktig!! Fant dett ut selv!! jeg legger meg! brrisen! Nåatt

Riktig det ja tror jeg. Jeg var Wolfsburg hadde en uavgjort, to tap og resten seiere men når jeg tapte cupen fikk jeg fyken :)

holtenj
21.11.09 21:50

jeg vant cupen med barca idag og fekk omdømme 8+! :p

HiGHT
21.11.09 22:24
holtenj: haha, nå gjorde jeg noe kult/domt, jeg gikk fra barcelona til FC Basel... :p
vart bare dritta lei av barca.. ,
btw HiGHT har nå 4 stjerner ;)

Hehe, men det er rimelig morro og styre litt mindre gode lag! Kult å få de til toppen å vinne cuper å sånnt. Da blir styre mere fornøyd.. Er du barca,madrid etc forventer styre alt! Men håper du drar dem til seier ;)

Det er good! 4 stjerner er ikke så lett å få faktisk... Jeg jobba lenge og hardt med det.. Gleder meg til 5 =)

HiGHT
21.11.09 22:26
spissen98: men når jeg tapte cupen fikk jeg fyken :)

Hehehe...Off...Kjipt...Jeg var Brentford i en tidligere save, og hadde bra stats i ligaen, men så røyk jeg i cupen og det gikk rett i dass! Fyken på stedet... =)

HiGHT
21.11.09 22:27
holtenj: jeg vant cupen med barca idag og fekk omdømme 8+! :p

Hehe...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg